Gjest TomKrus Skrevet 4. januar 2005 #41 Del Skrevet 4. januar 2005 Spørsmålet er vel snarere hva du har å si om Gentlemen, Tom Krus? Er du en? Synes du noe om dem? Burde vi ha flere? Nei, vi trenger ikke flere. Lettere å skille seg ut fra mengden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 4. januar 2005 #42 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, særlig! Hva er de utkledd som da? Snus-spisende tryner med oppstopperneser, halvliter og studentklær på puben foran fotball-screen? Ehh...nei takk. ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 5. januar 2005 #43 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du virkelig ikke vet det - så vet vi andre noe som du ikke vet, for å si det sånn. Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. januar 2005 #44 Del Skrevet 5. januar 2005 Selv om man er gentelmann så har man jo krav til hvilke damer man er interesert i å date/bli sammen med. Ut fra tonen i enkelte innlegg her så framkommer det mye bitterhet og mye neggativ utstråling. Jeg holder meg i alle fall unna damer som utstråler bitterhet og tror nok mange gjør som meg. Skal du tiltrekke deg oppmerksomheten til en gentlemann så må du skru på sjarmen selv også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 6. januar 2005 #45 Del Skrevet 6. januar 2005 hva med single alenemødre? har de noen sjans til å finne seg en ny mann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #46 Del Skrevet 6. januar 2005 Selv om man er gentelmann så har man jo krav til hvilke damer man er interesert i å date/bli sammen med. Ut fra tonen i enkelte innlegg her så framkommer det mye bitterhet og mye neggativ utstråling. Jeg holder meg i alle fall unna damer som utstråler bitterhet og tror nok mange gjør som meg. Skal du tiltrekke deg oppmerksomheten til en gentlemann så må du skru på sjarmen selv også. Du er hvertfall ingen gentleman....det hører jeg på lang vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. januar 2005 #47 Del Skrevet 7. januar 2005 hva med single alenemødre? har de noen sjans til å finne seg en ny mann?? Det er da ikke nødvendigvis noe hinder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. januar 2005 #48 Del Skrevet 7. januar 2005 Du er hvertfall ingen gentleman....det hører jeg på lang vei. Jo faktisk så er det mange jenter jeg kjenner som har gitt meg tilbakemelding på at det er nettopp det jeg er. Det å være gentlemann betyr ikke at man ikke skal være ærlig. Tenk med deg selv... En bitter mann .. syntes du det er atraktivt? Det å være gentlemann betyr ikke at man er en servil smisker. Det betyr at man evner å forstå følelsene og behovene til den man møter og har et ønske om å behandle damen pent ut fra de behovene hun har. Det betyr derimot ikke at man ikke har krav eller behov selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolig62 Skrevet 11. januar 2005 #49 Del Skrevet 11. januar 2005 At norske mannfolk ikke er så gentle, forstår jeg godt. Norge er kommet lengre en de fleste i likestillingen. Kvinner har gått inn i alle yrker, som tidligere var en mannsbastion. Dere har bedt om likestilling på alle områder og har til dels fått det, så hvorfor skal det ikke gjelde på dette området også?. Men definisjonen på ekte mannfolk hadde vært greit å få klarlagt. Tenker da på praktiske og teoretiske ferdigheter, for noe må han vel kunne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 11. januar 2005 #50 Del Skrevet 11. januar 2005 Men definisjonen på ekte mannfolk hadde vært greit å få klarlagt. Tenker da på praktiske og teoretiske ferdigheter, for noe må han vel kunne? Really? På samme måten som man må kunne definere en ekte kvinne? Det beste resultatet av kvinnefrigjøringen hadde vært om vi fikk en reell frigjøring av individet. Så kunne vi fokusert litt mer på hverandre og ikke hva som er en ekte mann eller ekte kvinne. Jeg forsøker å behandle alle mennesker godt, du får ingen spesialbehandling for at du er kvinne. Er du en kvinne jeg er interessert i, vel da får du spesialbehandling så det holder Men det har ikke noe med å være gentlemann å gjøre, det har med å uttrykke følelsene og driftene mine. Skriv meg opp på lista over de som ikke skjønner hvorfor jeg skal gå rundt og tilfredsstille uinteressante kvinners ønsker om gentlemenn på annet vis en jeg møter alle mennesker på min vei ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #51 Del Skrevet 13. januar 2005 Vell... Har vert med en italiener. Liker bedre nordmenn. Italienere har temperament!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #52 Del Skrevet 27. februar 2005 Mitt tips til dere singlke og fortvilte er at dere drar til Sverige, Danmark, England, Frankrike, Italia, Spania, Sør-Afrika, osv. for å finne dere et ekte mannfolk. Da snakker vi ordentlige menn som tar initiativ og som kan behandle deg som en feminin kvinne. Sånt no' har vi ikke her i Oslo/Norge. Ja, dra til utlandet - og ikke kom tilbake. Så får vi se hvor godt dere liker kjøkkenbenken og at dere er sistevalg på jobbmarkedet. Prisen for likestilling er nettopp likestilling. Hvis du presser deg foran meg, så kan ikke jeg åpne døren for deg. Jeg synes likestilling er helt topp, men jeg er lei alt som har med kvotering og alle slike teite særbestemmelser. Og iallefall blir det ekstra provoserende når menn liksom både skal gi masse innrømmelser i arbeidslivet samtidig som vi skal stå på pinne hjemme og være gentleman. Du kan nok ikke få i pose og sekk, men sant å si tror jeg at du vil være fornøyd med å være husmor. Har bodd i England, og damene der var helt hjernedøde. Sånn blir resultatet når kvinner "blir behandlet som kvinner". Nei takke meg til norske damer som jeg kan respektere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå