AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Jeg vet ikke om jeg er verdens særeste som skriver dette. Men det er et spesielt ansiktstrekk jeg ikke liker. Det er vanskelig å beskrive.. dette er trekk jeg ikke har noe av i speilet. Men på bilder, hender det seg de kan komme frem! Jeg trodde bare jeg tenke over slik. Men jeg så en annen jente som har samme trekkene, bare at hun har dem utenom bilder og. Så sa en bekjent "på dette bildet lugnet du på xxx". Det er mamma som sier at bare jeg tenker over ting. Men da lyver hun! Fordi dette er ikke første gangen jeg får kommentert at jeg ligner på eller at jeg får høre noe annet jeg ikke vil. Det rare er at alt jeg gater ved meg selv, er det folk liker!!! Jeg er drit sur for at jeg fikk pappas mørkenlå øyne, og ikke mammas lyseblå. Resten av søskene fikk lyseblå. Fikk høre av noen at jeg hadde så fin farge på øya. Men jeg hater jo øya mine!!!! Er det egentlug mulig? Jeg trodde det kanskje var en greie...å finne ting ved seg selv en ikke liker, og tro st dette bare er noe en ser selv. Men da er det da ikke det da? Andre ser akuratt det samme...men de synes tydelgivs det er fint?! Anonymkode: 8477a...71d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Det er helt vanlig at man ofte ikke er fornøyd med det man selv har. De som er født med naturlig krøllete hår vil ha rettetang og synes rett hår er finest. De som er født med rett hår vil ha krøller. De med blå øyne vil ha brune, de med brune vil ha blå osv osv. Anonymkode: 9ccef...722 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Å herregud, du er frisk og oppegående, dette er tull å sutre over Anonymkode: a7e91...cb9 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om jeg er verdens særeste som skriver dette. Men det er et spesielt ansiktstrekk jeg ikke liker. Det er vanskelig å beskrive.. dette er trekk jeg ikke har noe av i speilet. Men på bilder, hender det seg de kan komme frem! Jeg trodde bare jeg tenke over slik. Men jeg så en annen jente som har samme trekkene, bare at hun har dem utenom bilder og. Så sa en bekjent "på dette bildet lugnet du på xxx". Det er mamma som sier at bare jeg tenker over ting. Men da lyver hun! Fordi dette er ikke første gangen jeg får kommentert at jeg ligner på eller at jeg får høre noe annet jeg ikke vil. Det rare er at alt jeg gater ved meg selv, er det folk liker!!! Jeg er drit sur for at jeg fikk pappas mørkenlå øyne, og ikke mammas lyseblå. Resten av søskene fikk lyseblå. Fikk høre av noen at jeg hadde så fin farge på øya. Men jeg hater jo øya mine!!!! Er det egentlug mulig? Jeg trodde det kanskje var en greie...å finne ting ved seg selv en ikke liker, og tro st dette bare er noe en ser selv. Men da er det da ikke det da? Andre ser akuratt det samme...men de synes tydelgivs det er fint?! Anonymkode: 8477a...71d Ts: livet er veldig, veldig kort. Ikke kast bort tid på sånt tull. Kom deg til hjelp, privat eller offentlig, men innse at moren din har rett: ingen, bortsett fra du, gir pokker i om du har lyse eller mørke øyne, lubne eller firskårne kinn, stor eller liten munn. Folk ser det, ja. Men de bryr seg ikke. La oss gjøre en øvelse. Beskriv (her i tråden, eller på et papir) din aller beste venn. Det er ikke lov å ta frem bilde av henne/han. Beskriv alt fra høyde, kropsbygning, hudtone og øyenfarge. Hvor nøyaktig ble det? Så kan du lage en liste over vedkommendes personlighet. Den er myyye lengre, ja? Utseende er irrelevant. Anonymkode: 001a2...ddc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå