Gå til innhold

Hvordan vite om han er interessert?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Han jeg er interessert i er litt uklar, hvordan kan jeg finne ut av om han er interessert?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det skal ikke så mye til for å få en fyr interessert. :sjarmor: I alle fall hvis du ikke ser ut som et takras. Men du lurer på om han er interessert i deg for et potensielt forhold, eller bare sex?

Gjest Anonymous
Skrevet

......og uten og røpe meg selfølgelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enten eller...han er deilig så jeg er fornøyd med bare sex også jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen ganger er han oppmerksom og hyggelig ,andre ganger virker han kald og uinteressert.

Hvordan kan jeg på en diffus måte vise han at jeg er interessert?Jeg er ikke særlig sosialt orientert så det er litt vanskelig for meg å skille vanlig hyggelig adferd og kjønnslig interesse for å si det sånn.

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen ganger er han oppmerksom og hyggelig ,andre ganger virker han kald og uinteressert.

Hvordan kan jeg på en diffus måte vise han at jeg er interessert?Jeg er ikke særlig sosialt orientert så det er litt vanskelig for meg å skille vanlig hyggelig adferd og kjønnslig interesse for å si det sånn.

Hvis han er en skikkelig mann med testosteronet i orden tar han initiativet. Han er da på jakt, for svingende.

Gjør han ikke det er han puslete og femi..

Gjest Anonymous
Skrevet

Men hvordan tar han intiativet? Hvordan skille mellom hyggelig og seksuelt interressert?

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvordan kan jeg på en diffus måte vise han at jeg er interessert?

Der kan jeg ikke komme med tips, desverre. Den beste greia som jeg har funnet ut... Når jeg vil ha en fyr, så viser jeg det. :sjarmor: Jeg liker å sjekke jeg. Faktisk blir jeg mer usikker når en fyr sjekker meg, for da vet jeg ikke hva som skjer, liksom. :ler: Hvorfor ikke bare vise åpentlyst hva du vil ha og gå for det? :sjarmor: Har ikke opplevd en eneste fyr som ikke har likt det. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det gjorde jeg faktisk en gang......etter å ha forsøkt meg på litt småflørting tok jeg direkte intiativ og vet du hva ...?Fyren bare flirte og"" gikk sin vei"".

Og jeg anser meg ikke som stygg ,har faktisk fått mange komplimenter ifra forskjellige typer menn både tiltrekkende menn og mindre tiltrekkende menn..problemet var bare at jeg ikke var interessert i de

på den måten.Jeg kommer ikke til å ta direkte kontakt med denne mannen ,jeg orker ikke et nederlag til.

Gjest GreenSky
Skrevet

Da var han fyren en dust. Men skjønner deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kommer ikke til å blottlegge min interesse en gang til.Noen menn er lurepikker,og jeg har ikke tenkt å la meg lure igjen..

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har ingen råd å komme med desverre, men kanskje andre har noen tips. Jepp, også menn kan være lurepikker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Menn er noen svin!

Mange lurepikker der ute, ja...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det må da være noen som kan gi et råd???

Gjest Anonymous
Skrevet
Det må da være noen som kan gi et råd???

Uten at han skal merke det?

Nei sorry... det blir vanskelig :roll:

Hvorfor kan han ikke vite det? Bedre det enn å sitte å tenke på dette hele tiden.

Skrevet

Sorry, men er han interessert og har noe guts kommer han til å gi god beskjed. Men selv er jeg sånn skrudd sammen at for å virkelig sette inn støtet er jeg avhengig av at objektet for min interesse også viser at hun er interessert. Jeg er dertil utrolig dårlig til å ta slike signaler, så der sliter jeg litt :roll:

Vær klarere du, hvis han reagerer positivt på det er han sannsynligvis interessert. Hvis ikke, han var ikke det i utgangspunktet ...

Gjest Anonymous
Skrevet

Men hvordan skal jeg være klarere da?Sånn uten og "overfalle"ham liksom?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mulig å vise interesse uten og "legge an på"??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...