Gå til innhold

Grillsesognen er her! Hva griller du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Lurte på hva dere her inne har av favoritter fra grillen? kjønn, marinering, tilbehør, sauser o.l.

Anonymkode: e503a...07e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei!
Lurte på hva dere her inne har av favoritter fra grillen? kjønn, marinering, tilbehør, sauser o.l.

KJØTT,ikke kjønn. Bevare meg vel.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Imorgen blir det langtidsgrilla svinenakke, dvs pulled pork. Bruker oppskrift basert på  fgrillkongen Craig eller hva han nå heter og bloggen grillgleder. Serveres med tortillas evt pitabrød, god BBQ saus, maispure, coleslaw og avokado! Snadder!

Anonymkode: 662a9...dd5

Skrevet

Jeg griller stort sett kjøtt. Marinader tåler jeg ikke, så det holder jeg meg unna, annet enn noen hyperenkle jeg lager selv. 

Skrevet

Flintastek

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg griller egentlig det aller meste i grillsesongen. Bruker ofte samme tilbehør som jeg ville brukt til vanlig, for å ikke gå så lei. Men av typisk grilltilbehør blir det mye potetsalat, enten vanlig eller lun eller med balsamico. Griller grønnsaker på grillspyd til det meste. Er litt kjedelig når det kommer til marinade, bruker somregel ferdig kjøpt eller bare krydder :) 

Anonymkode: 95402...0c6

Skrevet

Jeg prøvde meg på flintsteik i dag for første gang..  Den ble ikke stekt så lenge, men var så seig som en gammel tyggis. 

Var nesten umulig å skjære i 

Skrevet

AVOKADO! Elsker grilla avokado! 

Bli skikkelig varm og myk, med litt olje, salt og pepper. Når den er nok grillet har jeg på creme fraishe og litt spekeskinke.  

• Liker 1
Skrevet

Fiskepakke med laks, torsk og kamskjell. Servert med grilla grønnsaker - squash, sopp, aubergine, asparges og løk direkte på grillen. Elsker å ta nygrilla sopp, Squash og aubergine og stable som en liten veggisburger med osteskiver mellom...! 

Og så hadde vi blåskjell til forret! :)) første gang vi laga det og deg gikk overraskende bra. 

Skrevet

Med unntak av pølser (som går i gryta i stedet) går det meste på grillen, ingen spesielle favoritter, alt er digg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg griller det jeg ellers spiser: Avokado, aubergine, paprika, kjøtt, fisk, sjømat, sitron, løk, sopp, tomat, maiskolber, brød ++

Har jeg tilgang på kullgrill eller bål blir det bakte poteter.

Anonymkode: 7a99f...6c3

AnonymBruker
Skrevet

Hvalkjøtt!

Anonymkode: 58e2b...cf0

AnonymBruker
Skrevet

Marinert tofu,grønnsaksspyd og kjøttfrie burgere

Anonymkode: 6d790...2ed

Gjest Wait for it
Skrevet

Som Kiwis Tina sier: Alt skal grillast.

AnonymBruker
Skrevet

Mye godt her ser jeg :D i dag prøvde jeg halv aprike fylt med cherrytomat, basillikum, olje, hvitølk og squash som tilbehør. Saftig og godt. Har aldri prøvd fisk før, så det skal prøves i morgen :)

• Liker 2
Skrevet

Dagens dessert ble også grillet - banan med kokesjokolade....!! Så enkelt og så godt! 

• Liker 1
Skrevet

Iblåskjell kan visst også grilles! Ikke tok det lang tid heller, smakte knallgodt, og nesten ikke noe oppvask! received_10158548906290394.thumb.jpeg.154d3ebaf25a609bc7392a7411450efe.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mat er mat sa kjærring og slengte unga på grillen.

Anonymkode: 705c0...095

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mat er mat sa kjærring og slengte unga på grillen.

Anonymkode: 705c0...095

Er heldigvis ikke så trang økonomi i dagens hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...