AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hvor mange forsøk trengte dere og hvor lenge etter eggløsningsprøyte eller positiv EL-test gjorde dere inseminsjonen da dere ble gravid? Anonymkode: 87017...631
DrømmenOmEnBaby Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Hei, Vi har ennå ikke blitt gravide men forteller om våre to forsøk ☺️ 1.forsøk: Var på UL scanning på morgenen, fikk satt eggløsningssprøyte av sykepleier da, kom tilbake kl. 18.00 for inseminering samme dag - ble ikke gravid. 2.forsøk: Var til UL scanning på onsdags formiddag, satt eggløsningssprøyte selv torsdag morgen og ble inseminert på fredags formiddag - mao. 2 dager siden... Håper spiren sitter denne gangen 😀 Hvordan går det med deg? Har du vært igjennom det mange ganger? Fortell gjerne litt om dine forsøk hvis du ønsker 👍🏼
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 2 timer siden, DrømmenOmEnBaby skrev: Hei, Vi har ennå ikke blitt gravide men forteller om våre to forsøk ☺️ 1.forsøk: Var på UL scanning på morgenen, fikk satt eggløsningssprøyte av sykepleier da, kom tilbake kl. 18.00 for inseminering samme dag - ble ikke gravid. 2.forsøk: Var til UL scanning på onsdags formiddag, satt eggløsningssprøyte selv torsdag morgen og ble inseminert på fredags formiddag - mao. 2 dager siden... Håper spiren sitter denne gangen 😀 Hvordan går det med deg? Har du vært igjennom det mange ganger? Fortell gjerne litt om dine forsøk hvis du ønsker 👍🏼 Takk for svar og det kan jeg godt: jeg har bare gjort ett forsøk selv og ville gjerne høre andres erfaringer. Det første forsøket var etter eggløsningstest. Jeg ble inseminert ca 11 timer etter positiv test. Jeg ble ikke gravid. Skal prøve på ny denne syklusen og har UL nå på fredag (dag 8). Krysser fingre for deg Anonymkode: 87017...631
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #4 Skrevet 20. mai 2017 På 5/8/2017 den 0.54, DrømmenOmEnBaby skrev: Hvordan gikk det med forsøket ditt? Har du testet? Jeg endte dessverre med et ganske likt forsøk som sist, fordi jeg testet postivt sent på kvelden. Ble inseminert ca 15 timer etter første positive test. Har ca null forhåpninger siden jeg hadde eggløsningssmerter neste natt og utover neste formiddag og derfor tror det ble for tidlig. Anonymkode: 87017...631
DrømmenOmEnBaby Skrevet 20. mai 2017 #5 Skrevet 20. mai 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det med forsøket ditt? Har du testet? Jeg endte dessverre med et ganske likt forsøk som sist, fordi jeg testet postivt sent på kvelden. Ble inseminert ca 15 timer etter første positive test. Har ca null forhåpninger siden jeg hadde eggløsningssmerter neste natt og utover neste formiddag og derfor tror det ble for tidlig. Anonymkode: 87017...631 Negativ test 😕 ble inseminert fredag, 26 timer etter sprøyten - desverre så virket ikke sprøyten på meg?! J€#%la irriterende, fikk naturlig eggløsning 4 dager etterpå... trist å vite allerede da at det ikke fungerte for så å få faktura i posten dagen etterpå 😫 Tok en test i dag for å bare utelukke det umulige før jeg dro på polet - så nå drikker jeg rødvin og venter på mensen... går over på IVF nå, er livredd men hva gjør man ikke for å få en liten en... Men redselen for at sprøyten ikke skal fungere denne gangen også er stor! Skal nok ned på klinikken og prate om alt i løpet av neste uke, blir spennende! Håper virkelig det klaffer for deg 🤞🏼Når skal du teste?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #6 Skrevet 20. mai 2017 2 timer siden, DrømmenOmEnBaby skrev: Negativ test 😕 ble inseminert fredag, 26 timer etter sprøyten - desverre så virket ikke sprøyten på meg?! J€#%la irriterende, fikk naturlig eggløsning 4 dager etterpå... trist å vite allerede da at det ikke fungerte for så å få faktura i posten dagen etterpå 😫 Tok en test i dag for å bare utelukke det umulige før jeg dro på polet - så nå drikker jeg rødvin og venter på mensen... går over på IVF nå, er livredd men hva gjør man ikke for å få en liten en... Men redselen for at sprøyten ikke skal fungere denne gangen også er stor! Skal nok ned på klinikken og prate om alt i løpet av neste uke, blir spennende! Håper virkelig det klaffer for deg 🤞🏼Når skal du teste? Hmm..jeg ble også anbefalt sprøyte, men gav blaffen i den etter å ha diskutert litt med gynekologen som tok UL. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de gir hormonsprøyter hvis man klarer å finne/har naturlig eggløsning? Synd at det ikke klaffet. Jeg regner i grunnen med det samme for meg, siden forsøkene ble rimelig identiske. Hadde håpet på en inseminasjon ca 24 timer etter positiv test. Men ble rundt 12 eller alternativt opp mot 36 som virket enda mer usannsynlig for å treffe liksom..Testdato for meg er 1. Jeg tror jeg skal prøve én gang til, men etter det går også jeg på prøverør som jeg er anbefalt. Anonymkode: 87017...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå