Minlillesky Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hva kan jeg bake av det jeg har? Ingenting? Glemte at butikken er stengt mandagen, så handlet ikke inn. Har så lyst på noe, men vet ikke hva.. # Hvetemel # gjær (fin og grov) # oboy pulver # vann i springen # melis # salt #sukker
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Har du ikke noe smør? Anonymkode: 01fa0...674
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Har du olje/smør/margarin? Kokosmelk? Kanel, annet krydder? Frukt, bær? Anonymkode: d39a2...4a5
Minlillesky Skrevet 30. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke noe smør? Anonymkode: 01fa0...674 Andre ting jeg har; # brødskivesmør, soft flora. # ketchup # honning # sort pepper, kanel, kardemomme,pepper. Kjedelig å glemme fridagen på mandagen. Håper det er noe jeg kan lage, 😂😂
Minlillesky Skrevet 30. april 2017 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2017 6 minutter siden, Pringle skrev: Må du bake? Er det alle matvarene du har? Må ikke, men fikk veldig lyst på bakst. Fant en bolleoppskrift jeg kan bruke. Men jeg har ferdig grønnsaksblanding, makaroni og spaghetti, brun saus. Så det kan bli en middag. Får stikke innom bensinstasjonen om jeg ikke får gjort noe 😊
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 egg og bakepulver? Olje? Anonymkode: c577f...e5a
FluffyJuggernaut Skrevet 30. april 2017 #8 Skrevet 30. april 2017 Om du har olivenolje eller annen olje så kan du lage pizzabunn eller foccacia. Om du har litt ost eller kjøtt i kjøleskapet eller fryser så kan du få en grei middag. Samme om du har en pose med suppe. Om det virkelig er krise så pleier bensinstasjonene å ha åpent på rød-dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå