AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Ble sjekket opp på quizzkampen av en som ikke ville ta det videre enn snap. Har jo behov, og endte opp med at han så min og jeg så hans... Men han nekter å gi meg tlfnr og snakket om en stalkerhistorie. Så i dag satte jeg et ultimatum og regner ikke å høre noe mer fra ham: kontakt meg på tlf eller vi bryter. Så damer - ikke gå i fella som meg. Plutselig ligger det en film av meg et eller annet sted. Vondt å tenke på. Anonymkode: 2cb8f...470
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Han har dame/samboer/kone. OG ja, veldig dumt å sende videoer/bilder av seg selv til noen dersom man ikke vil det skal havne på nettet. Anonymkode: fa10a...440
Gjest impressa Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 6 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hahahah quizzkampen? Vanligere enn du tror på de spillappene. Befriende å endre til kjønnsnøytralt brukernavn på wordfeud. Men så kjedet jeg meg og endret det tilbake
Sykkelkopp Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 2 minutter siden, impressa skrev: Vanligere enn du tror på de spillappene. Befriende å endre til kjønnsnøytralt brukernavn på wordfeud. Men så kjedet jeg meg og endret det tilbake Ser ut som jeg må skaffe meg spillapp selv da, om det er det nye tinder 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 45 minutter siden, impressa skrev: Vanligere enn du tror på de spillappene. Befriende å endre til kjønnsnøytralt brukernavn på wordfeud. Men så kjedet jeg meg og endret det tilbake Hva heter du på Wordfeud? Anonymkode: 27ede...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå