Gå til innhold

For tighte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer,

Er denne jeansen for tighte for en mann å gå med?

Eller ser det ok ut?

Takknemlig for all svar:)

a69d08545912726.jpg 12993b545912734.jpg 

Anonymkode: 39764...095

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

12993b545913247.jpg 

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hva du liker, jeg har sett menn som går i enda trangere bukser. Men denne modellen ser ut som er en kvinnemodell, ikke at det er galt om du ønsker å bruke det, men tenkte jeg skulle nevne det.

Når det kommer til personlig smak så syns jeg menn er finere i løsere bukser. Men om du liker slimfit så syns jeg ikke du skal andres meninger påvirke ditt klesvalg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den passer ikke kroppsfasongen din. 

Anonymkode: 7da7c...073

• Liker 3
Skrevet

Ja var litt trange, men gjør det du vil.

Gjest lipgloss
Skrevet

den var tight i øvre del og løs fra knærne og ned, det så litt rart ut.

Enten må den være tight hele veien eller så må den være litt løsere i øvre del

Skrevet

Du er selvsagt fri til å gå med hva du vil, men personlig synes jeg buksa sitter for stramt på deg, særlig den øverste delen. Jeg er ening med @Elliespelli at buksa ser ut som en damemodell.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Elliespelli skrev:

Det kommer an på hva du liker, jeg har sett menn som går i enda trangere bukser. Men denne modellen ser ut som er en kvinnemodell, ikke at det er galt om du ønsker å bruke det, men tenkte jeg skulle nevne det.

Når det kommer til personlig smak så syns jeg menn er finere i løsere bukser. Men om du liker slimfit så syns jeg ikke du skal andres meninger påvirke ditt klesvalg.

4 minutter siden, Perelandra skrev:

Du er selvsagt fri til å gå med hva du vil, men personlig synes jeg buksa sitter for stramt på deg, særlig den øverste delen. Jeg er ening med @Elliespelli at buksa ser ut som en damemodell.

TS her takk for svar, er en herremodell: Lee Daren

Skrevet

Jeg synes forøvrig at det har vært påfallende mye skriving i det siste om menn med tights eller trange jeans.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg googlet Lee Daren og ut i fra bilder av menn med denne på så ser det ut til at det er en modell som er beregnet å sitte løsere og også ser langt bedre ut om den faktisk gjør det.

Anonymkode: 8d7db...a96

• Liker 4
Gjest lipgloss
Skrevet
5 timer siden, Perelandra skrev:

Jeg synes forøvrig at det har vært påfallende mye skriving i det siste om menn med tights eller trange jeans.

hihi ja det er jeg helt enig i,begynner å bli den nye penis tråden 😂😂😂

Skrevet
6 timer siden, Perelandra skrev:

Tenkte det jeg også. Tenkte kanskje at dette var den samme mannen som spurte om det var greit å kjøpe trange damebukser og bruke, istedet for herrebukser.

Synes uansett ikke trange bukser på menn er så veldig fint. Men det er jo bare min personlige mening, du må gå i det du selv liker og det du selv føler deg komfortabel i. Hvis trange bukser får deg til å se deg selv i speilet å si "dævven, ser fin ut i dag!" så bruker du de buksene. :) Men jeg personlig hadde nok gått for en litt større størrelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke den der var noe tight. 

Men du er det sterke kjønnet. Du kan gå med akkurat det du vil. 

Anonymkode: 38f53...49f

AnonymBruker
Skrevet

Den er for tight. Det er ikke meningen at den modellen skal sitte så stramt i det hele tatt. Man ser det særlig godt på bildet bakfra at den ikke sitter som den skal. Gå opp minst en, kanskje to størrelser. Det vil se mye riktigere ut med den buksa. 

Anonymkode: ca567...30c

• Liker 2
Skrevet

Den buksa klemmer baken din flat. Det vil du ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Etter min smak er de for stramme, men du bør gå med det du er mest komfortabel med :) 

Anonymkode: 0bfef...14b

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei damer,

Er denne jeansen for tighte for en mann å gå med?

Eller ser det ok ut?

Takknemlig for all svar:)

a69d08545912726.jpg 12993b545912734.jpg 

Har ikke noe imot tighte djins, men ikke FOR tighte, da.

Om djinsen er slik at man nesten ikke klarer å sette seg ned, blir det for mye.

Men disse er ok:-)

Anonymkode: 8d979...714

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste tråden som "For teite". På norsk heter det trange. 

Anonymkode: 93def...52e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fikk deg til å se ut som en dame med flat stump...gå opp en størrelse eller to

Anonymkode: 84ae7...fcf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...