AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Del Skrevet 30. april 2017 Så en lignende tråd lenger ned, men fant ikke svar på det jeg lurte på. Jeg feiret bursdagen min i går. Var 5 stk som satt seg på kanskje og noen av de ga beskjed om at de hadde arbeid osv, men at de kanskje skulle ta seg en tur innom å si hei liksom etter jobb (det var snakk om jobb som varer fra 15.00-22.45). Noen ga ikke beskjed til meg, men til andre som kom på festen at de skulle vurdere å komme/ikke komme. Så var det en som sa at hun skulle, men ikke møtte opp. Hun hadde gitt beskjed til en annen som kom på festen at hun ikke kunne komme. Men er det ikke frekt å ikke gi beskjed til vertinnen? Vi satt jo å venta på ho? Helt til jeg fikk høre at hu ikke skulle komme. Hvordan skal jeg håndtere dette på skolen på tirsdag? Anonymkode: 3e24e...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 1. mai 2017 #2 Del Skrevet 1. mai 2017 Bra at hun ga beskjed.. MEN: Hun burde gitt beskjed til deg, men kanskje hun hadde dårlig samvittighet fordi hun ikke kom? Da er det mindre ubehagelig å gi beskjed via en venninne enn direkte til deg. Synes ikke du trenger å gjøre noe med det på skolen på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Del Skrevet 1. mai 2017 Ja hun burde ha sagt fra direkte til deg, men det er ikke noe å håndtere. Om du må si noe så bare si at du foretrekker om hun sier fra direkte til deg neste gang. Men ikke lag en sak ut av det. Anonymkode: 1b24d...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. mai 2017 #4 Del Skrevet 1. mai 2017 Bare si at du hadde satt pris påom hun sa fra, er jo det normale folk gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå