Kråka1989 Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hei Tenkte jeg skulle forsøke å plante årets sommerblomster selv. Planen er å starte med et minidrivhus inne, men har null erfaring med dette Hvordan blomster planter dere? Hvordan minidrivhus har dere? Er det noen som har erfaring med å bruke syltetøyglass som drivhus? Andre lure triks ?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 11 timer siden, Kråka1989 skrev: Hei Tenkte jeg skulle forsøke å plante årets sommerblomster selv. Planen er å starte med et minidrivhus inne, men har null erfaring med dette Hvordan blomster planter dere? DU kan plante alle mulige, se bak på pakken Hvordan minidrivhus har dere? Du kan bruke alle mulige slags minidrivhus, for å framskynde prossesen med spiring, kan du sette hele greia på baderomet ditt, de vil da spire raskere. Er det noen som har erfaring med å bruke syltetøyglass som drivhus? Ikke akkuratt, jeg vet at folk har plantet blomster ute, for så og sette f.eks brusflasker over for nattefrosten, men aldri som drivhus. Andre lure triks ? Anonymkode: ce32d...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå