AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Håret mitt er langt og jeg dysjer det bare med shampoo og balsam 2 ganger i uka. Jeg pleier veldig sjeldent å bruke hårføner, krølletang osv.. Hva har skjedd med håret mitt hvis det er tørt, floket/henger seg på en måte fast når jeg glir fingrene i gjennom håret både når det er tørket og når det e vått (Vært sånn i noen måneder)? Håret mitt er forsatt glatt og lukter godt liksom, men det er sykt irriterende når du føler at håret ditt har blitt ødelagt av et eller annet. Jeg trenger også tips til hårprodukter som hjelper meg mot dette og hva jeg kan bruke etter ny dysjet hår? Anonymkode: 56d37...137
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Håret er tørt og slitt og trenger en real klipp. Anonymkode: 5f6e8...c62 1
Meadow Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 Er nok blitt slitt i tuppene, eneste som hjelper er å klippe det.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #5 Skrevet 30. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håret mitt er langt og jeg dysjer det bare med shampoo og balsam 2 ganger i uka. Jeg pleier veldig sjeldent å bruke hårføner, krølletang osv.. Hva har skjedd med håret mitt hvis det er tørt, floket/henger seg på en måte fast når jeg glir fingrene i gjennom håret både når det er tørket og når det e vått (Vært sånn i noen måneder)? Håret mitt er forsatt glatt og lukter godt liksom, men det er sykt irriterende når du føler at håret ditt har blitt ødelagt av et eller annet. Jeg trenger også tips til hårprodukter som hjelper meg mot dette og hva jeg kan bruke etter ny dysjet hår? Anonymkode: 56d37...137 Kanskje bytte dysene i dysjen? Anonymkode: 9d5a6...67d 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 Hvordan er kostholdet ditt? Røyker du? Bruker du medisiner? Stresser du mye? Lite søvn? Anonymkode: 97f28...0e2
Gjest Peanut Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 Jeg slet med rimelig tørt hår frem til for 1 uke siden. Det var flokete og som høy. Brukte Wella Colorsave da jeg har bleket/farget håret. Synes det ikke hjalp noe særlig og hårbunnen min ble sår etter for mye bruk med TangleTeaser. Håret mitt var så tørt og brusete at det omtrent sto av seg selv >_< Har nå brukt Oribe Gold Lust shampoo/ hair mask/ balsam og hårolje TO ganger, samt børstet håret med Mason Pearson bristle brush, og håret mitt er slik det var før jeg bleket/ farget det. Kjempemykt og skinnende ^^, Det jeg gjør er å vaske håret to ganger med shampoo, har oppi masken i minimum 5 minutter (jeg har den i ca 1 time), vasker ut og har i balsam i rundt 2-5 minutter. Håndkletørker håret og har i hårolje og så lar det lufttørke. Så bruker jeg den børsten. Ikke er jeg sår i hodebunnen lenger heller ^_^ Ellers har jeg hatt det sånn at ymse shampooer ikke har vært bra nok, og man må litt opp i pris. Man bør og bruke maske i håret en gang i uken og gjerne hårolje etterpå ☺️ Kanskje hjelper det og med en liten klipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå