Gå til innhold

Tidligere eskortepike, burde jeg nevne det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Jeg har for noen år siden vært i et ganske dårlig forhold og hvor x-partneren fikk meg til og "jobbe" som eskortepike - dette pågikk i noen år. Jeg ønsket meg lenge ut av dette og følte meg elendig og ødelagt da det pågikk og en stund etterpå. 

Men x-partner viste alt som foregikk, alt fra de jeg møtte, til hva som skulle skje i det tidsrommet jeg møtte noen. Så hver gang jeg utrykte at jeg ble ødelagt av dette så indirekte truet han med at "Det var ikke noe vanskelig for mine nærmeste å finne ut av dette om meg".. Altså, at han kunne sende noe til dem. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, hva gjør man i et forhold hvor partner har psykisk tak på deg? Jeg var livredd.. x-partner mente også at han skulle ha sin del av det som kom inn - siden det var han som introduserte meg for dette.

Men over til poenget... Syns dere at dette er noe jeg burde fortelle en eventuell ny partner? Jeg har fortalt dette engang da jeg datet en og det ble tatt "ok" imot fordi fortid var fortid, men etter det så ble det aldri noe mer fra hans side.

Dette er noe som ikke preger meg den dag idag, eller altså, jeg er jo litt redd for at folk skal kjenne meg igjen på gata og snakke til meg. Men det er ikke noe som er pågående per dags dato, dette avsluttet jeg for 3 år siden. Jeg tenker at fortid er fortid... Hva mener dere?

Og jeg setter pris på at folk ikke skriver dritt om det jeg har gjort. Jeg føler at det var straff nok og være i et slikt forhold.

Anonymkode: 42a2a...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!

Dette kan jeg nesten garantere at en mann ikke vil høre om kjæresten sin.

• Liker 10
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Det beste er å være ærlig, bedre at det kommer fra deg enn andre.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Antoinette skrev:

NEI!

Dette kan jeg nesten garantere at en mann ikke vil høre om kjæresten sin.

Hva om den eventuelle nye kjæresten får høre det fra noen andre? Om man ikke sier noe om dette går det da ikke under og ikke være ærlig?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om den eventuelle nye kjæresten får høre det fra noen andre? Om man ikke sier noe om dette går det da ikke under og ikke være ærlig?

Da får du heller ta det opp om det skulle skje. Du skjønner vel selv at du ikke kan gå rundt og fortelle enhver partner at du har vært prostituert. 

Jobb heller med å legge fortiden bak deg. Evt. søk hjelp hos psykolog. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvem den nye partneren din er. Hvis den nye partneren din også er en hallik, tror jeg ikke han bryr seg så mye om at du har den bakgrunnen. Faktisk tror jeg han allerede vet det.

Anonymkode: da427...865

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette bør du være ærlig om. 

Anonymkode: ec714...5b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, som mann hadde jeg ikke reagert nevneverdig negativt på dette. Er 34 år nå, og skjønner at livet ikke alltid er en dans på roser, og at man gjør valg man kanskje ikke står innenfor i ettertid, men det kan forklares og forstås hvorfor det ble slik der og da.

Men, jeg hadde nok vært mer bekymret for denne eks'en din. Om han fortsatt har litt tak på deg. Hvordan han vil reagere på at du får deg ny kjæreste etc. Han fremstår jo ikke som helt normal/stabil.

Anonymkode: 94f5a...41d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvem den nye partneren din er. Hvis den nye partneren din også er en hallik, tror jeg ikke han bryr seg så mye om at du har den bakgrunnen. Faktisk tror jeg han allerede vet det.

Har ikke kjæreste per dags dato. Hva mener du med at han allerede vet det?

Skrevet

Tror jeg ufrivillig hadde følt en viss avsky over hvor mane peniser som har vært i munnen jeg nå kysser

Så nei, ikke ta det opp. Om mistanken dukker opp får du heller vurdere på nytt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, som mann hadde jeg ikke reagert nevneverdig negativt på dette. Er 34 år nå, og skjønner at livet ikke alltid er en dans på roser, og at man gjør valg man kanskje ikke står innenfor i ettertid, men det kan forklares og forstås hvorfor det ble slik der og da.

Men, jeg hadde nok vært mer bekymret for denne eks'en din. Om han fortsatt har litt tak på deg. Hvordan han vil reagere på at du får deg ny kjæreste etc. Han fremstår jo ikke som helt normal/stabil.

Han er ute av livet for flere år siden, og har ikke hatt noe form for kontakt siden. 

Skrevet

Jeg hadde ikke fortalt om det. Hadde heller gått til psykolog for å bearbeide traumene, og sett fremover ned ny partner. 

• Liker 5
Gjest Oksanna
Skrevet

Hei! 

Først og fremst: eksen din høres ut som en stor drittsekk som utnyttet deg. Det virker som ham oppførte seg mer som en hallik enn en kjæreste. For de fleste mennesker er jo deres største mareritt at kjæresten skal være intim med andre, mens din kjæreste oppmuntret ( og kanskje presset deg? ) til prostitusjon. Slik behandler man ikke et menneske man er glad i! Jeg går utifra at han hadde et veldig stort grep om deg siden han klarte å få deg ut i dette og at du kanskje også følte lite om deg selv, du så på han som noe mye bedre enn hva han faktisk var og derfor lot deg utnytte. Ikke bare fikk han deg ut i prostitusjon, han krevde også å få en del av pengene. Jeg håper du ikke har kontakt med denne mannen idag og at han en dag får som fortjent! 

At han har truet deg viser også mye av hans personlighet. Her snakker vi om forsøk på kraftig nedpsyking. Først får han deg ut i prostitusjon, krever penger og så truer han med å bruke det mot deg, det HAN har fått deg til å gjøre. 

Angående ny partner: De fleste har skjeletter i skapet og sannheten kommer som oftest for en dag. Jeg tenker at det er bedre for deg å fortelle det, fremfor at en partner får høre det av andre. Det kommer nok til å være en god del som syntes dette er vanskelig å forholde seg til, men det finnes så mange menn der ute og du kommer til å finne en som tar deg for den du har vært og den du er nå. 

Blås i om noen kjenner deg igjen og vet hva du har gjort, de kjenner ikke deg som person og vet hva du har vært igjennom. 

Gjest Oksanna
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den nye partneren er hallik? Hun må jo for all del ikke finne seg en slik mann igjen! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ute av livet for flere år siden, og har ikke hatt noe form for kontakt siden. 

Det er jo endelig godt det, da.

Men sånn generelt, ustabile eks'er plager meg nok mer enn tanken på at du har solgt sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Oksanna skrev:

Hvis den nye partneren er hallik? Hun må jo for all del ikke finne seg en slik mann igjen! 

Nei jeg går ikke samme fellen igjen, vær du sikker!

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kjæreste per dags dato. Hva mener du med at han allerede vet det?

Det er ikke tilfeldig hvem som havner i forhold med halliker, eller psykopater for den saks skyld. Noen kvinner tiltrekkes av denne personlighetstypen fordi det er det de er "programmert" til.

Når du faller for en ny mann, er det mest sannsynlig en mann som er lik din eks. 

Og den nye mannen er ekspert på å plukke ut sårbare jenter som er mottakelige for hans destruktivitet. Så når han får napp hos deg, vet han allerede hva slags kvinne du er, og mest sannsynlig hva du har vært gjennom tidligere. Så det er ingen vits å holde dette skjult for han, for han vet allerede og det var akkurat kvinner som deg han var ute etter.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For meg er dette sidestilt med voldtekt, så det er noe jeg syns man burde fortelle, men ikke på første date!

Anonymkode: 9918b...43a

• Liker 4
Skrevet

At du tidligere har jobbet som prostituert er virkelig noe er partner bør få vite. Som du selv nevner er du redd folk fra gata kan gjenkjenne deg. Er bedre at det kommer fra deg enn fra noen andre.

Samtidig er ikke dette noe du nevner på første date. Gi det bittelitt tid, men før dere er fysiske med hverandre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke tilfeldig hvem som havner i forhold med halliker, eller psykopater for den saks skyld. Noen kvinner tiltrekkes av denne personlighetstypen fordi det er det de er "programmert" til.

Når du faller for en ny mann, er det mest sannsynlig en mann som er lik din eks. 

Og den nye mannen er ekspert på å plukke ut sårbare jenter som er mottakelige for hans destruktivitet. Så når han får napp hos deg, vet han allerede hva slags kvinne du er, og mest sannsynlig hva du har vært gjennom tidligere. Så det er ingen vits å holde dette skjult for han, for han vet allerede og det var akkurat kvinner som deg han var ute etter.

Jeg har vært på flere dater i etterkant og ingen av mine dater har virket som noe dårlige mennesker. Heller tvert i mot.. Men alle er jo snille til og begynne med, så blir de varme i trøyen...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...