AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Jeg tenker på religion, i samfunnet osv. Hvorfor må det egentlig være et kvinnesyn? Det irriterer meg, hvor mye bare et kjønn skal hindre noen i å leve fullt ut.. jeg er har forelsket meg i en muslim, men har ikke gått videre med det. Av flere grunner; - min mor ble mindre glad da hun hørte om det. Jeg kan aldri ta han med hjem og introdusere han for familien uten at stemninga blir klein og dårlig. - enkelte venner vil snu ryggen til meg. - folk vil i skjul håpe på at det går galt. Er han utro eller blir voldelig, vil de bare tenke "ja, slik går det når man er naiv","hun fortjente det egentlig, så ser man hvordan det går når man ikke følger voksnes råd". - han KAN bli voldelig. Det KAN bli trøbbel når han vil ha barn. - kulturelt kræsj. Har hørt at dersom en muslim er seriøs, vil han gifte seg. Det innebærer at jeg da må konvertere. - kanskje familien hans ikke vil like meg. Dette med kvinnesyn irriterer meg sånn. Hvorfor kunne det ikke heller treid seg om bare tradisjoner og mat? Men neida, kvinnen skal være splittelsen her og. Kvinneforakt var det vel i kristendommen også. Hva er det med oss kvinner som gjør at det blir forakt mot oss? Anonymkode: a5472...9f2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Ford kvinner er viktigst. Menn er til for befrukting og kanonføde. Anonymkode: ca2f4...a57 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ford kvinner er viktigst. Menn er til for befrukting og kanonføde. Anonymkode: ca2f4...a57 Det stemmer Anonymkode: ecf8a...ed3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ford menn er viktigst. Kvinnfolk er til for befrukting og kanonføde. Anonymkode: ca2f4...a57 Anonymkode: de078...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå