AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Jeg får innimellom skylden av noen for å kalde dem opp, når jeg ikke gjør det. Så da tenker jeg: da er det jo noen andre som kaller opp de som blir kalt opp. Jeg kan jo ikke gjentatte ganger ta på meg skylden for å kalle opp folk når jeg faktisk ikke gjør det. Jeg hadde to perioder som fjortis da jeg innrømte at jeg kalte opp noen, men det ble med det. Hvorfor skylder folk på andre når noen blir kalt opp? Anonymkode: eed0f...9db
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Hæ? Gratulerer med dagens mest uforståelige innlegg, TS. Anonymkode: 7259d...4f2 30
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Kalle opp? Mener du å gi kallenavn? Anonymkode: a8fd6...40f 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 Hva mener du? Anonymkode: 187d9...361 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kalle opp? Mener du å gi kallenavn? Anonymkode: a8fd6...40f Nei, å kalle noen slemme ting. Jeg får alltid skylden for det selvom jeg ikke har gjort det. Føler meg som en hakke-kylling. Eksempel: Person Y blir kalt teit av noen, men så skylder noen på meg. Det er dårlig gjort. Man skulle tro at sånt prat vokser man i fra liksom. Jeg går ikke i barnehagen lenger. Anonymkode: eed0f...9db
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 Da må du snakke med vedkommende som gir deg skylden da vel.. De fleste klarer å snakke for seg Anonymkode: 18bc2...37d 2
penny_ Skrevet 30. april 2017 #8 Skrevet 30. april 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, å kalle noen slemme ting. Jeg får alltid skylden for det selvom jeg ikke har gjort det. Føler meg som en hakke-kylling. Eksempel: Person Y blir kalt teit av noen, men så skylder noen på meg. Det er dårlig gjort. Man skulle tro at sånt prat vokser man i fra liksom. Jeg går ikke i barnehagen lenger. Anonymkode: eed0f...9db Åja, har du begynt i førsteklasse? Endret 30. april 2017 av penny_ 16
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #9 Skrevet 30. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, å kalle noen slemme ting. Jeg får alltid skylden for det selvom jeg ikke har gjort det. Føler meg som en hakke-kylling. Eksempel: Person Y blir kalt teit av noen, men så skylder noen på meg. Det er dårlig gjort. Man skulle tro at sånt prat vokser man i fra liksom. Jeg går ikke i barnehagen lenger. Anonymkode: eed0f...9db Hvor gammel er du/dere? Anonymkode: be7ff...d94
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #10 Skrevet 30. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, å kalle noen slemme ting. Jeg får alltid skylden for det selvom jeg ikke har gjort det. Føler meg som en hakke-kylling. Eksempel: Person Y blir kalt teit av noen, men så skylder noen på meg. Det er dårlig gjort. Man skulle tro at sånt prat vokser man i fra liksom. Jeg går ikke i barnehagen lenger. Anonymkode: eed0f...9db Er det sånn å forstå at Per kaller Kari for teit, og så får du skylden av Per? Anonymkode: f3af1...2d8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #11 Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må du snakke med vedkommende som gir deg skylden da vel.. De fleste klarer å snakke for seg Anonymkode: 18bc2...37d Ja, men det spørs jo hvordan de klarer å snakke for seg da. Anonymkode: eed0f...9db 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #12 Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du/dere? Anonymkode: be7ff...d94 Nei de er voksne, man hadde forventet litt mer av de som har kommet over barnehagestadiet. Anonymkode: eed0f...9db
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #13 Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn å forstå at Per kaller Kari for teit, og så får du skylden av Per? Anonymkode: f3af1...2d8 Nei, noen mener at jeg kaller opp folk. At man kaller dem tykke, dumme, fæle, etc etc... Og det gjør jeg ikke. Det er det siste jeg ville ha gjort faktisk. De er jo veldig få de som mener det så de får jo bare mene det, så når det kommer til stykket så bryr jeg meg ikke så mye om det. Anonymkode: eed0f...9db 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #14 Skrevet 30. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, noen mener at jeg kaller opp folk. At man kaller dem tykke, dumme, fæle, etc etc... Og det gjør jeg ikke. Det er det siste jeg ville ha gjort faktisk. De er jo veldig få de som mener det så de får jo bare mene det, så når det kommer til stykket så bryr jeg meg ikke så mye om det. Anonymkode: eed0f...9db Nei, virker ikke som om du bryr deg om det i det heletatt Anonymkode: f3af1...2d8 5
TheGirlWhoWaited Skrevet 30. april 2017 #15 Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, noen mener at jeg kaller opp folk. At man kaller dem tykke, dumme, fæle, etc etc... Og det gjør jeg ikke. Det er det siste jeg ville ha gjort faktisk. De er jo veldig få de som mener det så de får jo bare mene det, så når det kommer til stykket så bryr jeg meg ikke så mye om det. Anonymkode: eed0f...9db Nei, du bryr deg jo faktisk så lite at du måtte skrive et innlegg på KG om det faktisk 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #16 Skrevet 1. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, noen mener at jeg kaller opp folk. At man kaller dem tykke, dumme, fæle, etc etc... Og det gjør jeg ikke. Det er det siste jeg ville ha gjort faktisk. De er jo veldig få de som mener det så de får jo bare mene det, så når det kommer til stykket så bryr jeg meg ikke så mye om det. Anonymkode: eed0f...9db Nei så klart du ikke bryr deg mår du må inn her å surve om det 😂 Herregud hvor gamle er dere? Anonymkode: a8fd6...40f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #17 Skrevet 1. mai 2017 Jeg forstår faktisk trådstarter, det er irriterende å bli tillagt meninger man ikke har, og bli beskyldt for å si noe man ikke har sagt. Selv har jeg opplevd følgende scenario opptil flere ganger A: Kan jeg få låne kjolen din? B: Du kan jo prøve den, men jeg tror den er litt liten til deg ... A: Kaller du meg feit? B: Nei, jeg kaller deg ikke feit, men jeg tror du bruker en størrelse større enn jeg gjør. A: Altså sier du at jeg er feitere enn deg! A: Kan du snakke med sjefen din om den ledige jobben for meg? B: Du har ikke helt rette utdannelsen til den jobben, men det blir noe ledig innen Y, kanskje det kan passe deg bedre? A: Kaller du meg dum? B: Nei, men den utlyste jobben krever en spesiell utdannelse, og den har du ikke.A: Men det går sikkert an å lære faget ved å praktisere det, man behøver sikkert ikke utdannelsen. B: Utdannelsen er kanskje ikke helt nødvendig, men du vil bruke veldig lang tid på å lære det gjennom praksis A: Altså mener du at jeg er dum Anonymkode: d726f...b4a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #18 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår faktisk trådstarter, det er irriterende å bli tillagt meninger man ikke har, og bli beskyldt for å si noe man ikke har sagt. Selv har jeg opplevd følgende scenario opptil flere ganger A: Kan jeg få låne kjolen din? B: Du kan jo prøve den, men jeg tror den er litt liten til deg ... A: Kaller du meg feit? B: Nei, jeg kaller deg ikke feit, men jeg tror du bruker en størrelse større enn jeg gjør. A: Altså sier du at jeg er feitere enn deg! A: Kan du snakke med sjefen din om den ledige jobben for meg? B: Du har ikke helt rette utdannelsen til den jobben, men det blir noe ledig innen Y, kanskje det kan passe deg bedre? A: Kaller du meg dum? B: Nei, men den utlyste jobben krever en spesiell utdannelse, og den har du ikke.A: Men det går sikkert an å lære faget ved å praktisere det, man behøver sikkert ikke utdannelsen. B: Utdannelsen er kanskje ikke helt nødvendig, men du vil bruke veldig lang tid på å lære det gjennom praksis A: Altså mener du at jeg er dum Anonymkode: d726f...b4a Hvorfor omgås du slike mennesker? Dette har jeg aldri opplevd før. Anonymkode: 970cd...926
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #19 Skrevet 1. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, virker ikke som om du bryr deg om det i det heletatt Anonymkode: f3af1...2d8 Hva da? At de blir kalt opp? Det er jo ikke jeg som gjør det, og hvis noen gjør det så håper jeg noen kan si i fra, rekke opp en hånd i været så man får slutt på det. Jeg tar ikke på meg skylden for å ha kalt noen det der. Anonymkode: eed0f...9db
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #20 Skrevet 1. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår faktisk trådstarter, det er irriterende å bli tillagt meninger man ikke har, og bli beskyldt for å si noe man ikke har sagt. Selv har jeg opplevd følgende scenario opptil flere ganger A: Kan jeg få låne kjolen din? B: Du kan jo prøve den, men jeg tror den er litt liten til deg ... A: Kaller du meg feit? B: Nei, jeg kaller deg ikke feit, men jeg tror du bruker en størrelse større enn jeg gjør. A: Altså sier du at jeg er feitere enn deg! A: Kan du snakke med sjefen din om den ledige jobben for meg? B: Du har ikke helt rette utdannelsen til den jobben, men det blir noe ledig innen Y, kanskje det kan passe deg bedre? A: Kaller du meg dum? B: Nei, men den utlyste jobben krever en spesiell utdannelse, og den har du ikke.A: Men det går sikkert an å lære faget ved å praktisere det, man behøver sikkert ikke utdannelsen. B: Utdannelsen er kanskje ikke helt nødvendig, men du vil bruke veldig lang tid på å lære det gjennom praksis A: Altså mener du at jeg er dum Anonymkode: d726f...b4a Da er du litt hårsår hvis du mener at det er å kalle opp folk. Jeg mener det når man er litt mer direkte enn som så. At man sier det rett ut. Det du påpeker er veldig difust og vanskelig å sette finger'n på. Anonymkode: eed0f...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå