Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ikke smak og behag. Hva vil du si er objektivt best å spise av de?

Banan hører jeg har viktige vitaminer. Men eple må jeg være god for noe også. Vi har

Banan og

Rød, grønt og gult eple.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir overhodet ikke mett av epler, tvert imot blir jeg mer sulten. Så jeg foretrekker banan. 

Skrevet

Epler inneholder mye kostfiber. Bananer er også sunne, så det blir vanskelig å velge.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Eple (grønt) Banan er altfor søtt og kvalmende.

Skrevet
10 minutter siden, Lauge skrev:

Blir overhodet ikke mett av epler, tvert imot blir jeg mer sulten. Så jeg foretrekker banan. 

Samme her.

Skrevet
10 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Eple (grønt) Banan er altfor søtt og kvalmende.

Vel personlig ser jeg på banan som bestemor mat så jeg er ikke direkte fan av det heller. Men tenker objektivt hva som er best ^^

Skrevet (endret)

Ta til deg dette her nå, ellers kommer du til å spørre om hva som er best av brokkoli og kinåkål neste uke, hva som er best av mariekjeks og vafler om to uker, og hva som er best av kylling og kalkun om en måned: Forskjellig mat har forskjellig sammensetning av næringsstoffer. Vi trenger masse forskjellige næringsstoffer hver dag. Kroppen din forteller deg hva den trenger, hvis du lytter. Du skal derfor følge smak og behag, og selvfølgelig må du ta det som er tilgjengelig. 

(Hvis du bare vil prate, eller spør om hva som politisk/etisk best å spise, så beklager jeg misforståelsen.)

Endret av Pringle
Gjest Cicero
Skrevet

Banan, blir mer mett av den. Er litt redd for å assosieres med aper, da. :( 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Frogke skrev:

Jeg mener ikke smak og behag. Hva vil du si er objektivt best å spise av de?

Banan hører jeg har viktige vitaminer. Men eple må jeg være god for noe også. Vi har

Banan og

Rød, grønt og gult eple.

KJØDD!

Anonymkode: 58439...a07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...