Gå til innhold

Jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 1.5.2017 den 18.07, VesleÅkki skrev:

Haha skjeden er ikke et elastisk objekt; det er muskler i den vaginale veggen. Noen jomfruhinner er tettere eller har ingen åpning; dette er ingenting å bekymre seg for med mindre du vil lage barn på den normale måten. Sex er best og deiligst uten penetrering; kan bare ta det helt med ro, kose, kysse og klemme. Ikke føl deg dårlig for at du ikke liker eller har prøvd penetrering; det er rimelig overvurdert. Lesbisk, rolig sex er best synes jeg. <3

Dette kommer helt an på kvinnen. Jeg elsker penetrering, og synes ikke sexen er komplett uten. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si at sex ikke er komplett uten penetrereing er like ufullstending som å si at sex ikke er komplett uten urinering siden jeg kommer hver gang jeg tømmer full blære. Bare pga av du får orgasme ved stimulering av vagina eller urinrøret, betyr ikke at klitoris er den som er ansvarlig for orgasmen. Ingen kvinner elsker penetrering ettersom det ikke er nødvendig for orgasme. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2017 den 20.38, Naturgutten 95 skrev:

Ikke alle blør, det kommer helt an på hvor rolig dere starter. Ha god oppvarming og ikke stress med penetrering, bruk lang tid

Har du ligget med mange?

Anonymkode: cc980...7b2

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ligget med mange?

Anonymkode: cc980...7b2

Noen vil vel si mange og noen vil si få, det kommer helt an på hvordan man ser det

Skrevet
2 timer siden, VesleÅkki skrev:

Å si at sex ikke er komplett uten penetrereing er like ufullstending som å si at sex ikke er komplett uten urinering siden jeg kommer hver gang jeg tømmer full blære. Bare pga av du får orgasme ved stimulering av vagina eller urinrøret, betyr ikke at klitoris er den som er ansvarlig for orgasmen. Ingen kvinner elsker penetrering ettersom det ikke er nødvendig for orgasme. 

Hvordan kan DU snakke for alle kvinner?
Jeg ELSKER penetrering, jeg elsker å kjenne han gli inn første gangen, og hvordan han fyller meg.
Så hvordan kan DU snakke for meg? Hvorfor sitter DU på fasiten til alle kvinner? 

For MEG så er ikke sex fullstendig, om han ikke penetrerer enten musa, eller analen. Det er like godt (for meg), begge deler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Hvordan kan DU snakke for alle kvinner?
Jeg ELSKER penetrering, jeg elsker å kjenne han gli inn første gangen, og hvordan han fyller meg.
Så hvordan kan DU snakke for meg? Hvorfor sitter DU på fasiten til alle kvinner? 

For MEG så er ikke sex fullstendig, om han ikke penetrerer enten musa, eller analen. Det er like godt (for meg), begge deler. 

Du liker egentlig ikke å bli penetrert. Du lever med en dom som får deg til å innbille deg at du liker det. Kvinner liker bare at klitten blir stimulert. Det er en grunn til at fitta ikke er så følsom slik at kvinner kan føde uten EKSTREME smerter. Og rumpehullet er laget for at bæsj skal komme ut. Ingenting skal inn der. Mistenker at du er mann.

Anonymkode: 3e066...e74

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du liker egentlig ikke å bli penetrert. Du lever med en dom som får deg til å innbille deg at du liker det. Kvinner liker bare at klitten blir stimulert. Det er en grunn til at fitta ikke er så følsom slik at kvinner kan føde uten EKSTREME smerter. Og rumpehullet er laget for at bæsj skal komme ut. Ingenting skal inn der. Mistenker at du er mann.

Anonymkode: 3e066...e74

Så før jeg fant BDSM, og hadde helt vanlige partnere, men fremdelesk elsket å bli penetrert. hva da? var det bare han som lurte meg da og?
Eller når jeg bruker dilder, fordi jeg foretrekker det fremfor klitorisstimulering... er det også mannfolk sin feil? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha tenkte meg det var en "kinxter" i tråden her XD Kommentaren din var jo som hentet rett ut fra manifestet til BDSM-kulten. Å si at penetrering er nødvending for orgasme fordi at DU trenger det er som at urinering er nødvendig fordi jeg kommer når jeg tisser. Ser du? Hverken vaginal eller "urinal" stimulering er årsak til orgasme; klitoris og dets nettverk er det.

BDSM er rekonstruering og fetisjering av kvinnevold evt. barnemishandlig. Jeg var sub før og kan konstatere at utrolig mange kinkstere er pedofile kvinnehatere (uansett om dem innrømmer det eller ikke); er fortsatt på FL så jeg ser disse folka og deres mentale forstyrrelser hver bidige dag.

Og ja, det er vanlig å blø ved vaginal penetrering; det er vaginale muskler som strekkes lengre enn nødvendig og var før i tiden bare vanlig da man lagde barn (Y)

Relevant:

Endret av VesleÅkki
skrivefeil
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde ikke.. tror jeg.. var full første gang. Men husker at jeg ikke ville det. Og at jeg ville det skulle slutte, for det gjorde så vondt. Og har aldri angra så mye på noe i hele mitt liv. Anbefaler å ikke gjøre det før du er 100% sikker på at du vil det med den personen du gjør det med. Andre gangen min var med kjæresten min, men da var det fortsatt vondt. Prøv å myk opp litt selv, gjøre det litt mindre trangt liksom. Ta det forsiktig og pass på at det er ordentlig "vått". 

Anonymkode: f5b29...8e1

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, VesleÅkki skrev:

Haha tenkte meg det var en "kinxter" i tråden her XD Kommentaren din var jo som hentet rett ut fra manifestet til BDSM-kulten. Å si at penetrering er nødvending for orgasme fordi at DU trenger det er som at urinering er nødvendig fordi jeg kommer når jeg tisser. Ser du? Hverken vaginal eller "urinal" stimulering er årsak til orgasme; klitoris og dets nettverk er det.

BDSM er rekonstruering og fetisjering av kvinnevold evt. barnemishandlig. Jeg var sub før og kan konstatere at utrolig mange kinkstere er pedofile kvinnehatere (uansett om dem innrømmer det eller ikke); er fortsatt på FL så jeg ser disse folka og deres mentale forstyrrelser hver bidige dag.

Og ja, det er vanlig å blø ved vaginal penetrering; det er vaginale muskler som strekkes lengre enn nødvendig og var før i tiden bare vanlig da man lagde barn (Y)

Forskjellen er at jeg aldri sa at penetrering var nødvendig for alle kvinner, kun for meg.
Jeg snakker kun om mitt eget behov, ikke for alle andre.

Så spørsmålene mine til deg står fortsatt. Hvordan kan det ha seg at du har svaret på hva alle kvinner liker, og ikke liker innen sex? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...