Gå til innhold

Jomfru

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt sex og er i midten av tjueårene. Er det slik at man alltid blør første gangen? Har spiral, så tenker kanskje at "det verste" allerede er gjort?

Anonymkode: f447e...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det finnes de som ikke blør. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at mange blør første gangen er fordi de er nervøse, strammer opp, ikke har nok forspill, ikke er våte nok (det er helt ok å bruke glidemiddel om det trengs!), osv... Skjedeåpningen er veldig elastisk, men går man fort frem kan det føre til rifter som blør. Det kan skje enten det er din første eller tiende gang. Tar du forhåndsregler, er komfortabel og bruker nok tid er sannsynlig at du ikke blør første gangen.

Anonymkode: 0b5b8...402

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine svar! Da trenger jeg ikke bekymre meg så for det. Ganske sikker på at jeg kommer til å være avslappa, så satser på det går fint :) ts

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt sex og er i midten av tjueårene. Er det slik at man alltid blør første gangen? Har spiral, så tenker kanskje at "det verste" allerede er gjort?

Skulle gjerne møtt en som deg som også er "litt eldre" og ikke har hatt sex enda, tror det hadde blitt litt mindre presentasjonsangst da :P

Anonymkode: 59c99...99f

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke alle blør, jeg var en av de som ikke blødde. Syns forøvrig innlegg nummer 3 forklarte det godt. Og om det kommer litt blod så er det ikke krise.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne møtt en som deg som også er "litt eldre" og ikke har hatt sex enda, tror det hadde blitt litt mindre presentasjonsangst da :P

Det skulle jeg også ønske...og møte en litt eldre jomfru...

Anonymkode: 8d213...696

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor og hvordan har du fått spiral ? Som jomfru? Pga mensen?

Anonymkode: be5b3...2e1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor og hvordan har du fått spiral ? Som jomfru? Pga mensen?

Anonymkode: be5b3...2e1

Ja, både pga mensen og som prevensjon (skal jo ikke forbli jomfru).

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Elliespelli skrev:

Nei, ikke alle blør, jeg var en av de som ikke blødde. Syns forøvrig innlegg nummer 3 forklarte det godt. Og om det kommer litt blod så er det ikke krise.

Nei, ikke krise, men bittelitt flaut viss den andre skjønner at man er jomfru i så "høy" alder.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

*prestasjonsangst

Anonymkode: 4ff73...679

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke krise, men bittelitt flaut viss den andre skjønner at man er jomfru i så "høy" alder.

Har du ikke sagt det? Det hadde vært det første jeg hadde gjort. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2017 den 17.42, kattepusen skrev:

Har du ikke sagt det? Det hadde vært det første jeg hadde gjort. 

Har ikke sagt det, nei.

Skrevet

Da ville jeg gjort det om jeg var deg, man bør være litt mer forsiktig når man er med en jomfru, en første gang med ei som har hatt andre partnere. 

• Liker 1
Skrevet

Haha skjeden er ikke et elastisk objekt; det er muskler i den vaginale veggen. Noen jomfruhinner er tettere eller har ingen åpning; dette er ingenting å bekymre seg for med mindre du vil lage barn på den normale måten. Sex er best og deiligst uten penetrering; kan bare ta det helt med ro, kose, kysse og klemme. Ikke føl deg dårlig for at du ikke liker eller har prøvd penetrering; det er rimelig overvurdert. Lesbisk, rolig sex er best synes jeg. <3

• Liker 1
Skrevet

Ikke alle blør, det kommer helt an på hvor rolig dere starter. Ha god oppvarming og ikke stress med penetrering, bruk lang tid

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg blødde ikke. 

Anonymkode: 959a6...88a

• Liker 1
Gjest Regn
Skrevet
4 timer siden, VesleÅkki skrev:

Haha skjeden er ikke et elastisk objekt; det er muskler i den vaginale veggen. Noen jomfruhinner er tettere eller har ingen åpning; dette er ingenting å bekymre seg for med mindre du vil lage barn på den normale måten. Sex er best og deiligst uten penetrering; kan bare ta det helt med ro, kose, kysse og klemme. Ikke føl deg dårlig for at du ikke liker eller har prøvd penetrering; det er rimelig overvurdert. Lesbisk, rolig sex er best synes jeg. <3

Jomfruhinna finnes ikke.

http://www.aftenposten.no/norge/Helseeksperter-er-oppgitt-over-manglende-kunnskap-om-kvinnens-underliv-Jomfruhinnen-finnes-ikke-19319b.html

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2017 den 17.21, AnonymBruker skrev:

*prestasjonsangst

Anonymkode: 4ff73...679

Begge deler kan være riktig :lol:

Anonymkode: 2544d...f1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...