meelissa Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hei! Har vært hos en hudlege og fått den reseptbelagte kremen Airol. Skulle bruke denne i kombinasjon med Obagi Zo skin-produktene. Har brukt disse noen uker nå, og jeg er så tørr i huden! Bor utenfor byen så har ikke fått spurt hudlegen om jeg forstod han rett... han sa nemlig at jeg bare skulle bruke Airol, alene, om kvelden? Og ingen annen krem over. Noen andre som har brukt Obagi Zo skin eller Airol som har noen erfaringer? Er litt rådvill her, og har rød og irritert hud!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 https://www.laserlegene.no/hudpleie/airol-krem-tretinoin/ Anonymkode: 99b33...a7d
meelissa Skrevet 30. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2017 Har sett på den linken før, men fant ingen svar der 😊
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Jeg lurer også på noe av det samme! Er ferdig med iso-kuren om 2 mnd, hudlegen sa jeg bare skulle gå på Airol - men vil jo bruke andre hudprodukter i tillegg? Lyst å prøve Obagi pga min gamle, rynkete og hud. Har du funnet ut av noe @meelissa? Og har du prøvd obagi blue peel? Anonymkode: 051a3...db0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 Oslo Hudlegesenter skriver på sine nettsider at man kan starte m A-vitaminsyre 2-3 ganger i uken inntil huden venner seg til behandlingen. Start også med lav mengde krem. En "ert" fordelt over hele fjeset, skriver OH. Etter 20 minutter kan man smøre m en fuktighetskrem. Jeg synes en ert høres snaut ut til hele ansiktet, men ellers virker det lurt å starte pent. Bedre å bruke litt lengre tid på tilvenning en å kutte ut fordi bivirkningene er uutholdelige. Anonymkode: 9f3dd...d79
Gjest Anna Nas Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 Jeg vet ikke om du får kjøpt Obagi Nu-Derm Tolereen i Norge. Den inneholder 0,5% hydrokortison og kan brukes når du er som verst irritert. Hydrokortison gjør huden tynnere, men jeg tror neppe det gjør noe å bruke den sporadisk. Kremen tilhører jo serien, så den er ikke helt feil. Sjekk med hudlegen din. http://www.endlessbeautycare.com/obagi-nuderm-tolereen.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå