AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Jeg jobber 75% fast og en del ekstra i samme kommune. Vært sykemeldt i 2 mnd og starter nå på gradert sykemld . Jeg fikk utbet ekstra fra nav for dag 17+18 . Nav regner til den 20 hver mnd og dette var de to dg før 20 i mars. Men skal jeg ikke få fra 20 mars til 20 april? Jeg får lønn fra arb giver og så fikk jeg d jeg hadde tjent ekstra fra nav . Trodde de skulle komme før denne helga . Noen som vet Anonymkode: 8107b...2f0
smilo Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Hvis du får vanlig lønn fra arbeidsgiver skal du ikke ha noe fra NAV Jeg skjønner ikke hva du mener med at du fikk det du hadde tjent ekstra fra NAV.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 5 minutter siden, smilo skrev: Hvis du får vanlig lønn fra arbeidsgiver skal du ikke ha noe fra NAV Jeg skjønner ikke hva du mener med at du fikk det du hadde tjent ekstra fra NAV. TS får sin faste lønn utbetalt fra arbeidsgiver. Ekstravakter utover 75%-stillingen utbetales fra Nav, noe som er helt korrekt. Anonymkode: 74dd9...a55
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Ts her . D stemmer . Håper på positivt nytt i morgen Anonymkode: 8107b...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå