Gjest dang Skrevet 23. desember 2004 #1 Del Skrevet 23. desember 2004 finne på et nytt tema her inne nå. Blir jo bare en undelig samtale mellom Fiona, aline og et par andre på de 3-4 første trådene.( blir de aldri lei av å "høre" seg selv?) Synes det er deilig å være singel, særlig nå i jula. Leste nettopp om folk som brukte opp mot 4k på pakke til kjæresten. Hallo!! er det snakk om å kjøpe kjærlighet her eller? Jeg er glad jeg slipper at det maset om pakker. Hadde jeg hatt en dame, kunne det aldri falle meg inn å bruke 4 store lapper på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 23. desember 2004 #2 Del Skrevet 23. desember 2004 Heeeeeeeei solstråle. Jeg prøver å gjøre det jeg kan for å identifisere meg med dine problemer. Å faktisk irritere seg over at det foregår samtaler mellom folk her. Hva med å bare klikke seg inn på de trådene som er morsomme for deg og gi faen i resten? I går fortalte eksen min at han og dama utveksler presanger for drøye 1000 hver - fordi de har dårlig råd i år... OK - hvis en husholdning bruker 2500 kroner på gaver bare til hverandre så er jeg jaggu glad jeg er singel jeg også Men om jeg hadde hatt MASSE penger, ville jeg jo prøvd å finne gave som ville glede - er ikke opptatt av prinsipper og penger sånn sett. Det må stå i forhold til økonomien, bare. Kjæreste presanger er litt vanskelig synes jeg.... hva kjøper man til gutter liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 23. desember 2004 #3 Del Skrevet 23. desember 2004 finne på et nytt tema her inne nå. Blir jo bare en undelig samtale mellom Fiona, aline og et par andre på de 3-4 første trådene.( blir de aldri lei av å "høre" seg selv?) Bare å finne på et tema og begynn det. Er vel slik at et par tråder har vokst litt ja, men skjønner ikke problemet så lenge folk har det morsomt. Tross alt, hadde det ikke vært morsomt så hadde heller ikke trådene vokst. Så hva har du lyst til å snakke om da ? Blir med å diskuterer det meste jeg. Burde fått opp post-count'n min litt også så trenger ikke å være så spennende tråder som Fiona og Aline sine heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. desember 2004 #4 Del Skrevet 24. desember 2004 ( blir de aldri lei av å "høre" seg selv?) Tja... Hmmm... Nei. Men begynner å bli lei av å høre på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 24. desember 2004 #5 Del Skrevet 24. desember 2004 La nå folk diskuterer hva de VIL!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2004 #6 Del Skrevet 24. desember 2004 Kjøper ikke julegaver, og vil ikke ha, heller ikke av kjæresten, om jeg hadde en. Jeg lyger litt når jeg sier jeg ikke kjøper gaver, for et par unger jeg kjenner får, men ingen andre, og jeg har ikke fått noen klager, enda.... Men jeg kjøper jo selvsagt par julegaver til meg selv, akevitt og par flasker vin (i år...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå