Gå til innhold

Avrusning.. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om avrusningsplass  som har plass i et par mnd om gangen og så perm? At man er der i 2-3 mnd også hjemme i et par dager/en ukes tid? 

Jeg lurer pga Naboen, han vil ikke si hvor han er, men sier han er på rehabilitering pga ryggen. Syntes det høres veldig rart ut at han er på rehabilitering i lengre perioder også er han hjemme i en kort periode. Slik har det vært de siste 2 årene. Han har (er) natkoman. Heroin. Når han er hjemme virker han helt fin, jobber mye ute i Hagen her og kan stå i flere timer med krom rygg og jobbe. 

Er ikke noe negativt om han er på avrusning, er bare jeg som lurer. Hyggelig mann og vi har en god tone, men forstår mer av oppførselen hans om det er det som er grunnen. Ene dagen er han helt hyper og snakker og snakker, mens andre dagen kan han være pottasur og kjefte uten grunn. Ser for meg det er noe kristelig, begynte plutselig å ville "påvirke" meg med Jesus, sendte postkort med sitater fra bibelen og veldig mye Jesus snakk ol. Men som sagt: de siste 2 årene er han lengre tid vekke og har en kort tid hjemme. Finnes det slikt opplegg ved avrusning? 

Anonymkode: 16c31...5dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man får ikke permisjon fra avrusning, men slike opphold er i hovedsak også svært korte. Langtidsbehandling og rehabilitering i institusjon kan imidlertid ofte innebære permisjoner.

Man kan forøvrig også fint gjennomføre avrusningsopphold med en viss periodisitet om man ikke har tilstrekkelig kontroll over egne rustanker.

Det er umulig å si noe ut fra det du beskriver, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du synes det er interessant å spekulere i din nabos liv.

Det er slett ikke utenkelig at omfattende ryggproblemer kan medføre hyppige og langvarige innskrivninger i behandlingsenhet eller rehabiliterings-/rekreasjonstiltak.

Hvis naboen din ikke vil snakke om dette, skal du respektere det. Dette har du ikke noe med.

Anonymkode: 05e14...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...