AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #21 Skrevet 2. mai 2017 Det hadde vært dealbreaker for meg faktisk. Jeg har verken noe i mot homofile eller bifile, men jeg hadde ikke klart å vært sammen med en bifil mann. Tror det har noe med å gjøre at det hadde endret mitt syn på han. Jeg hadde heller ikke klart tanken på at han skulle stått på alle fire og blitt tatt bakfra av en annen mann. Anonymkode: 78666...2c9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #22 Skrevet 2. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært dealbreaker for meg faktisk. Jeg har verken noe i mot homofile eller bifile, men jeg hadde ikke klart å vært sammen med en bifil mann. Tror det har noe med å gjøre at det hadde endret mitt syn på han. Jeg hadde heller ikke klart tanken på at han skulle stått på alle fire og blitt tatt bakfra av en annen mann. Anonymkode: 78666...2c9 Hvorfor må han stå på alle fire? Anonymkode: 65f57...150 8
SlemUlv Skrevet 2. mai 2017 #23 Skrevet 2. mai 2017 Jeg skjønner ikke hvordan så mange kan være så dømmende mot en biseksuell mann, mens om det hadde vært en kvinne så er det supert! Kan ikke folk få lov å ha den legningen de har? uten å bli dømt for det? er vi virkelig ikke kommet lengre? 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #24 Skrevet 2. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må han stå på alle fire? Anonymkode: 65f57...150 Må det vil ikke, han må ikke ha hatt sex med en annen mann en gang. Men som sagt, jeg hadde sett det for meg. 12 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg skjønner ikke hvordan så mange kan være så dømmende mot en biseksuell mann, mens om det hadde vært en kvinne så er det supert! Kan ikke folk få lov å ha den legningen de har? uten å bli dømt for det? er vi virkelig ikke kommet lengre? Ville ikke vært sammen med en bifil dame heller, men som sagt, har ikke noe i mot bifile. Folk kan helt fint ha de legningene de har, og folk kan helt fint ha de holdningene de har og selv bestemme om de kan være i et forhold med en person, akkurat som den andre personen kan velge om den vil være i forhold med "meg". Jeg syntes også det er greit at voksne folk som ønsker å kle seg som motsatt kjønn gjør det, det betyr fremdeles ikke at jeg vil ha noe å gjøre med dem (romantisk sett/forhold etc.). Anonymkode: 78666...2c9
SlemUlv Skrevet 2. mai 2017 #25 Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville ikke vært sammen med en bifil dame heller, men som sagt, har ikke noe i mot bifile. Folk kan helt fint ha de legningene de har, og folk kan helt fint ha de holdningene de har og selv bestemme om de kan være i et forhold med en person, akkurat som den andre personen kan velge om den vil være i forhold med "meg". Jeg syntes også det er greit at voksne folk som ønsker å kle seg som motsatt kjønn gjør det, det betyr fremdeles ikke at jeg vil ha noe å gjøre med dem (romantisk sett/forhold etc.). Anonymkode: 78666...2c9 Folk skal fint få lov å velge hvem de vil være sammen med, ikke det jeg vil frem til. Det er den bedømmelsen jeg vil ha bukt med. hva sykdommer kan hun få? bare fordi en stakkars fyr har vært åpen med henne, om at han er bi. hvor mange har han sex med, siden han har flere "tilgnengelige" sexpartnere. Kan hende han er mer kresen på sexpartnere enn en hetero mann. Man trenger ikke dømme folk, bare fordi man har preferanser selv. "sorry, men bifil/bisexuelle personer er ikke for meg, håper du finner det du leter etter" 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #26 Skrevet 2. mai 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Folk skal fint få lov å velge hvem de vil være sammen med, ikke det jeg vil frem til. Det er den bedømmelsen jeg vil ha bukt med. hva sykdommer kan hun få? bare fordi en stakkars fyr har vært åpen med henne, om at han er bi. hvor mange har han sex med, siden han har flere "tilgnengelige" sexpartnere. Kan hende han er mer kresen på sexpartnere enn en hetero mann. Man trenger ikke dømme folk, bare fordi man har preferanser selv. "sorry, men bifil/bisexuelle personer er ikke for meg, håper du finner det du leter etter" Jeg tror kanskje ikke jeg hadde noe å gjøre med en sitering av deg i det hele tatt, beklager for det. Jeg tror jeg egentlig er helt enig med deg,men trodde din originale kommentar var blant annet til meg. Anonymkode: 78666...2c9
SlemUlv Skrevet 2. mai 2017 #27 Skrevet 2. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kanskje ikke jeg hadde noe å gjøre med en sitering av deg i det hele tatt, beklager for det. Jeg tror jeg egentlig er helt enig med deg,men trodde din originale kommentar var blant annet til meg. Anonymkode: 78666...2c9 Den var til de som dømmer bifile man kan være aksepterende, uten å ville date dem. Er min mening hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #28 Skrevet 2. mai 2017 46 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg skjønner ikke hvordan så mange kan være så dømmende mot en biseksuell mann, mens om det hadde vært en kvinne så er det supert! Kan ikke folk få lov å ha den legningen de har? uten å bli dømt for det? er vi virkelig ikke kommet lengre? Jeg er helt enig med deg at all denne fordømmingen er tåpelig og dumt. Men man må se litt på grunnen til at bifile damer er mer akseptert hos menn. En som går igjen er "Da er hun med på en trekant! Sex mellom to damer er sexy!" Da er det egentlig ikke aksept for personen og deres legning, men heller en "dette kan jeg vinne på" greie. Anonymkode: 8d8de...6b0 1
SlemUlv Skrevet 2. mai 2017 #29 Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig med deg at all denne fordømmingen er tåpelig og dumt. Men man må se litt på grunnen til at bifile damer er mer akseptert hos menn. En som går igjen er "Da er hun med på en trekant! Sex mellom to damer er sexy!" Da er det egentlig ikke aksept for personen og deres legning, men heller en "dette kan jeg vinne på" greie. Anonymkode: 8d8de...6b0 Jeg hadde digget om Kjære var bi, og vi kunne hatt trekant med en mann til *ler* men ja, jeg ser hva du mener. Det er idiotisk alt sammen. Eller.. mest trist egentlig
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #30 Skrevet 2. mai 2017 3 timer siden, kattepusen skrev: Jeg hadde digget om Kjære var bi, og vi kunne hatt trekant med en mann til *ler* men ja, jeg ser hva du mener. Det er idiotisk alt sammen. Eller.. mest trist egentlig Hvorfor er det trist? Det er jo ikke sånn at han ikke har mangel på sexpartnere? Ok, så er han ikke noe for meg eller ørten andre "fordomsfulle" damer, men havet er da full av fisk?? Forresten så er det avtennedne å tenke på at han har hatt andres private i munnen. Anonymkode: 787f3...3f3
SlemUlv Skrevet 2. mai 2017 #31 Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det trist? Det er jo ikke sånn at han ikke har mangel på sexpartnere? Ok, så er han ikke noe for meg eller ørten andre "fordomsfulle" damer, men havet er da full av fisk?? Forresten så er det avtennedne å tenke på at han har hatt andres private i munnen. Anonymkode: 787f3...3f3 Er det like avtenenne at han har slikket andre? Det er trist fordi jeg trodde at vi, spesielt i Norge, var kommet lengre en dette. At vi endelig kunne slutte å dømme folk pågrunn av seksuell legning. Det er helt ok at en bifil/seksuell person ikke er for deg, men man trenger ikke rakke ned verken på personen, eller legningen av den grunn. Som jeg sa tidligere i tråden, går det an å rett og slett bare si: "sorry, men bifil/bisexuelle personer er ikke for meg, håper du finner det du leter etter" 3
eksentrisk Skrevet 3. mai 2017 #32 Skrevet 3. mai 2017 På 2017-5-1 den 11.07, AnonymBruker skrev: Ut i fra beskrivelsen så er det ihvertfall noe du vil. Anonymkode: b1622...c7c He he. Hva med deg?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #33 Skrevet 3. mai 2017 Her var det mye fordommer ute og gikk. Ikke alle menn som har sex med menn har analsex. Bifile er ikke mer utro enn andre. Vi lever i 2017. Å fordømme noens legning eller velge dem bort som partner på grunn av legning er lavt og dere gjør meg rett og slett uvel. Anonymkode: 52b36...558 1
Gjest Cicero Skrevet 3. mai 2017 #34 Skrevet 3. mai 2017 Jeg reagerer mer på at folk faktisk bruker Tinder enn at folk er biseksuelle. Når du ligger med fremmede folk må du nesten regne med sykdommer og uhumskheter, uansett legning.
Hurepoix Skrevet 3. mai 2017 #35 Skrevet 3. mai 2017 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Forresten så er det avtennedne å tenke på at han har hatt andres private i munnen. Anonymkode: 787f3...3f3 Ja, tenk, kanskje du har hatt den samme pikken i munnen! Eller at du har suttet på den før eller etter at han har hatt den i rumpa, via en undercover skumrings-bie som fløy fra blomst til blomst uten å være så åpen om det som Tinder-daten din! Er nok best å gå i kloster, lille pike, verden er syndig! Endret 3. mai 2017 av Hurepoix
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #36 Skrevet 3. mai 2017 På 5/2/2017 den 12.23, AnonymBruker skrev: Må det vil ikke, han må ikke ha hatt sex med en annen mann en gang. Men som sagt, jeg hadde sett det for meg. Ville ikke vært sammen med en bifil dame heller, men som sagt, har ikke noe i mot bifile. Folk kan helt fint ha de legningene de har, og folk kan helt fint ha de holdningene de har og selv bestemme om de kan være i et forhold med en person, akkurat som den andre personen kan velge om den vil være i forhold med "meg". Jeg syntes også det er greit at voksne folk som ønsker å kle seg som motsatt kjønn gjør det, det betyr fremdeles ikke at jeg vil ha noe å gjøre med dem (romantisk sett/forhold etc.). Anonymkode: 78666...2c9 Du vil nok aldri være trygg, ettersom det finnes nok av heterofile menn som har hatt sex med menn (uten å være bifil), samt skaphomser som lever i heterofile forhold Så ja, du er ikke trygg selv om en man sier at han -ikke- er bifil! Anonymkode: 37786...111
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #37 Skrevet 3. mai 2017 7 timer siden, Cicero skrev: Jeg reagerer mer på at folk faktisk bruker Tinder enn at folk er biseksuelle. Når du ligger med fremmede folk må du nesten regne med sykdommer og uhumskheter, uansett legning. Ja, nettopp mitt poeng. Jeg har ikke sagt at han er full av sykdommer pga sin bifile legning, mer pga Tinder og mulighetene som er der. Anonymkode: 787f3...3f3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #38 Skrevet 4. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, nettopp mitt poeng. Jeg har ikke sagt at han er full av sykdommer pga sin bifile legning, mer pga Tinder og mulighetene som er der. Anonymkode: 787f3...3f3 Hun er jo på Tinder selv. Betyr det at hun også er full av sykdommer på grunn av mulighetene som er der? Anonymkode: 52b36...558
SlemUlv Skrevet 4. mai 2017 #39 Skrevet 4. mai 2017 På 4/30/2017 den 1.58, AnonymBruker skrev: Traff en kjekk fyr på tinder. Vi grisepratet, jeg er klar for å kose videre. Men så forteller han meg at han er biseksuell. Hva betyr dette? Og risikerer jeg å pådra meg Sykdommer og diverse? Tenker på at han må ligge rundt, siden han har dobbelt opp med tilgang. Er usikker på hva jeg skal gjøre.. Anonymkode: 787f3...3f3 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, nettopp mitt poeng. Jeg har ikke sagt at han er full av sykdommer pga sin bifile legning, mer pga Tinder og mulighetene som er der. Anonymkode: 787f3...3f3 Fortell meg gjerne hvor du skrev du var bekymret fordi han var på tinder? Noe du selv også er.. så da er du like bekymret for sykdommer og diverse på deg selv? Ligger du rundt, bare fordi du har tilgang? Nei HI viser tydelig at du var bekymret fordi han er bi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå