Gå til innhold

Tinder daten er biseksuell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en kjekk fyr på tinder. Vi grisepratet, jeg er klar for å kose videre. Men så forteller han meg at han er biseksuell. Hva  betyr dette? Og risikerer jeg å pådra meg   Sykdommer og diverse? Tenker på at han må ligge rundt, siden han har dobbelt opp med tilgang. Er usikker på hva jeg skal gjøre..

Anonymkode: 787f3...3f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dømmende holdning du har. Bare for at man er biseksuell så trenger man da ikke å pule rundt..

Skrevet

Nei men så koselig at han er biseksuell da! Det er både jeg og kjæresten min også :)

• Liker 10
Skrevet

Han fortjener bedre enn deg, TS. Du mangler tydeligvis forståelse for både det ene og det andre...

Man skal beskytte seg mot kjønnssykdommer.Punktum. Legning har lite med det å gjøre....

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Han har dobbel med tilgang så han må ligge rundt? Dummeste jeg har lest på lenge...

Anonymkode: 8d8de...6b0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

:murvegg:

Anonymkode: 5439d...8d0

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Traff en kjekk fyr på tinder. Vi grisepratet, jeg er klar for å kose videre. Men så forteller han meg at han er biseksuell. Hva  betyr dette? Og risikerer jeg å pådra meg   Sykdommer og diverse? Tenker på at han må ligge rundt, siden han har dobbelt opp med tilgang. Er usikker på hva jeg skal gjøre..

Håper du kutter han ut så han slipper å være med en som deg. Han fortjener bedre.

• Liker 9
Skrevet

Han MÅ ikke noe som helst, det betyr bare at han tenner på begge kjønn.
Man an fint ha et monogamt forhold til et av kjønna, selv om man tenner på begge. 

En bisexuell person, kan være like trofast som en heterosexuell person. Og være like renslig som en også. 
Pust dypt, og så får dere begge gå å få testet dere for sykdommer før dere har sex da, det bør gjøres før hver nye sexpartner uansett hva sexuell legning man har. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Persephone skrev:

Nei men så koselig at han er biseksuell da! Det er både jeg og kjæresten min også :)

Er du biseksuell og aseksuell samtidig?

Anonymkode: 253e8...f1e

• Liker 3
Gjest Ingenting2
Skrevet

At en mann forteller han er biseksuell er ganske spesielt syns jeg. For det er sjelden de er åpne om det, grunnet fordommer og stigma. I alle fall hva jeg har erfart og lest andre fortelle. Så TS; jeg syns du skal fortelle han hvor sneversynt du er, slik at han kan ha crazy sex med en som faktisk liker han. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du biseksuell og aseksuell samtidig?

Anonymkode: 253e8...f1e

Bifil og aseksuell er vel ganske mer riktig å si. Men ja.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha MMF-trekant ;)

Anonymkode: 6657a...b22

Skrevet

Ja, hva tenker han om MMF-trekant. Hva tenker du om det, TS? Er det greit for deg at du menn tar seg for deg. Kysser deg, slikker deg, kjærtegner deg. Fingrer deg. Før de begge drar deg opp og rundt i doggy. En hardt bak, mens han andre krever at du suger han. Han ser på komisen sin som tar deg og blir enda kåtere mens du har han i munnen.

Dette er _noe han kanskje vil_ er du beredt hvis dere vært sammen en stund?

Skrevet
8 timer siden, Nowyouseeme skrev:

At en mann forteller han er biseksuell er ganske spesielt syns jeg. For det er sjelden de er åpne om det, grunnet fordommer og stigma. I alle fall hva jeg har erfart og lest andre fortelle. Så TS; jeg syns du skal fortelle han hvor sneversynt du er, slik at han kan ha crazy sex med en som faktisk liker han. 

Men hva synes du? Har du lyst til å være med denne gutten sammen en kamerat av han. Tror du blir sjalu hvis kameraten hans får han lettere til å komme med foreksempel en blowjob, eller at du "utkonkureres" på prostatamassasje/analsed

Gjest Ingenting2
Skrevet
5 timer siden, eksentrisk skrev:

Men hva synes du? Har du lyst til å være med denne gutten sammen en kamerat av han. Tror du blir sjalu hvis kameraten hans får han lettere til å komme med foreksempel en blowjob, eller at du "utkonkureres" på prostatamassasje/analsed

Trekant er ikke for meg. Og jeg har heller ikke ønske eller behov for å dele en partner, eller ha analsex.  Hvorfor avsporer du tråden? 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, eksentrisk skrev:

Ja, hva tenker han om MMF-trekant. Hva tenker du om det, TS? Er det greit for deg at du menn tar seg for deg. Kysser deg, slikker deg, kjærtegner deg. Fingrer deg. Før de begge drar deg opp og rundt i doggy. En hardt bak, mens han andre krever at du suger han. Han ser på komisen sin som tar deg og blir enda kåtere mens du har han i munnen.

Dette er _noe han kanskje vil_ er du beredt hvis dere vært sammen en stund?

Ut i fra beskrivelsen så er det ihvertfall noe du vil. ;)

Anonymkode: b1622...c7c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er full av fordommer ?? Heller KG skadet vil jeg si..ts 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er KG skadet fordi du tydeligviser uopplyst om hva bisexuell er? 

• Liker 6
Skrevet
På 30.4.2017 den 1.58, AnonymBruker skrev:

Tenker på at han må ligge rundt, siden han har dobbelt opp med tilgang. Er usikker på hva jeg skal gjøre..

vær glad for at han var åpen mot deg. Dette betyr at han mener seriøs med deg.

Siden han har sagt, vet du om hans legning og slipper å tenke om han er utro. Bedre at du er også åpen med ham om hva du tenker og om hva synes du vil med ham i fremtida (om han er sammen med deg)

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er du som har fordommer. Ligger rundt fordi han har dobbel tilgang. Ligger du med alle du har tilgang til da? Er det utelukkende tilgang som bestemmer hvem du har sex med siden du regner med at det er slik for andre?

Anonymkode: 8d8de...6b0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...