AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #1 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg utleverte meg selv, var ærlig og du fikk en sjanse til å bli virkelig kjent og få en venn som virkelig er en venn. Istedenfor spiller du spill, later som om du deler interesser og syns jeg var så gøy å chatte med. Men egentlig, var det hele et liksomspill fordi du ville ha noen å pule på. Så når du ikke fikk det du trodde du skulle få, så var det ikke like gøy å chatte mer med meg og du begynte å ghoste. Helt uten en forbanna god grunn egentlig. Samtidig så har du utlevert meg til noen som ikke klarer å skjule tankene sine med det ansiktet sitt. Ja jeg ser det glatt. Og du tror at jeg ikke skjønner hva slags spill du har holdt på med? "Mr er egentlig ikke interessert i forhold, men dater og er mye sosial og påstår det helt motsatte" ? Herregud så falsk du er. Faen, jeg er glad jeg sa nei til deg. Nattens utblåsning. Anonymkode: 2d648...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rayon de soleil Skrevet 30. april 2017 #2 Del Skrevet 30. april 2017 Livet ditt går videre, du kommer raskere over dette enn du tror... Tidvis blir vi alle skuffet og såret, bare reise deg og gå videre og ikke snu deg og se tilbake, si til deg selv at du fortjener noe veldig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Del Skrevet 30. april 2017 9 timer siden, rayon de soleil skrev: Livet ditt går videre, du kommer raskere over dette enn du tror... Tidvis blir vi alle skuffet og såret, bare reise deg og gå videre og ikke snu deg og se tilbake, si til deg selv at du fortjener noe veldig mye bedre. Selvfølgelig fortjener jeg bedre enn dette, men det tror jeg neppe at han skjønner engang. Anonymkode: 2d648...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rayon de soleil Skrevet 30. april 2017 #4 Del Skrevet 30. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig fortjener jeg bedre enn dette, men det tror jeg neppe at han skjønner engang. Anonymkode: 2d648...3bf For din del bør det ikke bety noe at han ikke skjønner det, jeg forstår din bitterhet veldig godt tro meg, men den må du jobbe med altså for det er den dagen den forsvinner du får det enklere. Tenke som så, at han skal få leve sitt liv og så kan du leve ditt liv som følelsesmessig skal være dypere fordi dine egne relasjoner kommer til å være dypere enn hans. Det er ikke han som er et tap for deg men omvendt, sånn må du se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #5 Del Skrevet 30. april 2017 6 minutter siden, rayon de soleil skrev: For din del bør det ikke bety noe at han ikke skjønner det, jeg forstår din bitterhet veldig godt tro meg, men den må du jobbe med altså for det er den dagen den forsvinner du får det enklere. Tenke som så, at han skal få leve sitt liv og så kan du leve ditt liv som følelsesmessig skal være dypere fordi dine egne relasjoner kommer til å være dypere enn hans. Det er ikke han som er et tap for deg men omvendt, sånn må du se det. Jeg er ikke bitter, bare irritert over at noen kan gidde å være så falske når de er voksne mennesker. Men du har helt rett, det er han som taper her, ikke jeg. Anonymkode: 2d648...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå