AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Ikke for å høres ut som en overskrift av Anna Rasmussen, men finner ikke ut av dette! Har en helgestilling med jobb annen hver helg, og i år jobba jeg påskehelga. Valgte også å jobbe flere røde dager som vikar og sitter nå og stusser over hvordan lønna i Mai blir. Vet at helligdagstillegget på 133% kommer først i Juni, men vil jeg få mindre betalt enn vanlig for vaktene mine på røddagene? Ingen kveldstillegg eller helgetillegg? Får vanligvis 161kr+50kr x 7t en fredag kveld, får jeg nå kun 161?🤔 Anonymkode: 73fd7...d75
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 hvorfor får du ikke helligdagstilleget før i juni? I min jobb får man det sammen med lønningen Anonymkode: 8181c...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor får du ikke helligdagstilleget før i juni? I min jobb får man det sammen med lønningen Anonymkode: 8181c...8ac Vi får alltid tillegget en måned forsinket Anonymkode: 73fd7...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå