Gå til innhold

Konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Jeg skal snart i konfirmasjon og er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg. Har denne kjolen(se bildet) men vet ikke om den er fin nok til konfirmasjon? Splitten på bildet kan justeres, så den kan gå under kneet😊 Har tenkt litt på tilbehør også, hva kan jeg isåfall ha til denne kjolen? Noen smykker og armbånd? Føler det er ett selskap man skal pynte seg en del. Eier ikke så mange kjoler så vurderer evt å ha hvit bukse med ballerinasko og en svart fin topp med trompetarmer som gjør den litt mer pyntet. Den har også en sløyfe på ryggen. Hva burde jeg velge? Setter pris på alle svar!😊

Hilsen Solsikkefruen. 

image.jpeg

Endret av Solsikkefruen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er fin nok, og den kan pimpes opp med riktig tilbehør. Men så høy splitt blir litt for sexy for en konfirmasjon synes jeg. :) Men ser ut som den kan justeres ned? 

Anonymkode: 840af...c45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes splitten blir for høy for en konfirmasjon.. 

Anonymkode: 071c1...b86

Skrevet

Den kan justeres, så splitten kan komme under kneet😊

Gjest frøken_1975
Skrevet
1 minutt siden, Solsikkefruen skrev:

Den kan justeres, så splitten kan komme under kneet😊

Tommel opp fra meg med mer tekkelig splitt. :)

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Solsikkefruen skrev:

Hei! 

Jeg skal snart i konfirmasjon og er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg. Har denne kjolen(se bildet) men vet ikke om den er fin nok til konfirmasjon? Splitten på bildet kan justeres, så den kan gå under kneet😊 Har tenkt litt på tilbehør også, hva kan jeg isåfall ha til denne kjolen? Noen smykker og armbånd? Føler det er ett selskap man skal pynte seg en del. Eier ikke så mange kjoler så vurderer evt å ha hvit bukse med ballerinasko og en svart fin topp med trompetarmer som gjør den litt mer pyntet. Den har også en sløyfe på ryggen. Hva burde jeg velge? Setter pris på alle svar!😊

Hilsen Solsikkefruen. 

image.jpeg

Skal du i komfirmasjon i den påkledningen eller på date og forføre en mann? 

Anonymkode: c79e8...134

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke meg på bildet, hvis det var det du siktet til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...