Solsikkefruen Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 (endret) Hei! Jeg skal snart i konfirmasjon og er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg. Har denne kjolen(se bildet) men vet ikke om den er fin nok til konfirmasjon? Splitten på bildet kan justeres, så den kan gå under kneet😊 Har tenkt litt på tilbehør også, hva kan jeg isåfall ha til denne kjolen? Noen smykker og armbånd? Føler det er ett selskap man skal pynte seg en del. Eier ikke så mange kjoler så vurderer evt å ha hvit bukse med ballerinasko og en svart fin topp med trompetarmer som gjør den litt mer pyntet. Den har også en sløyfe på ryggen. Hva burde jeg velge? Setter pris på alle svar!😊 Hilsen Solsikkefruen. Endret 29. april 2017 av Solsikkefruen
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Jeg synes den er fin nok, og den kan pimpes opp med riktig tilbehør. Men så høy splitt blir litt for sexy for en konfirmasjon synes jeg. Men ser ut som den kan justeres ned? Anonymkode: 840af...c45 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Synes splitten blir for høy for en konfirmasjon.. Anonymkode: 071c1...b86
Solsikkefruen Skrevet 29. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2017 Den kan justeres, så splitten kan komme under kneet😊
Gjest frøken_1975 Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Solsikkefruen skrev: Den kan justeres, så splitten kan komme under kneet😊 Tommel opp fra meg med mer tekkelig splitt.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 30 minutter siden, Solsikkefruen skrev: Hei! Jeg skal snart i konfirmasjon og er veldig usikker på hva jeg skal ha på meg. Har denne kjolen(se bildet) men vet ikke om den er fin nok til konfirmasjon? Splitten på bildet kan justeres, så den kan gå under kneet😊 Har tenkt litt på tilbehør også, hva kan jeg isåfall ha til denne kjolen? Noen smykker og armbånd? Føler det er ett selskap man skal pynte seg en del. Eier ikke så mange kjoler så vurderer evt å ha hvit bukse med ballerinasko og en svart fin topp med trompetarmer som gjør den litt mer pyntet. Den har også en sløyfe på ryggen. Hva burde jeg velge? Setter pris på alle svar!😊 Hilsen Solsikkefruen. Skal du i komfirmasjon i den påkledningen eller på date og forføre en mann? Anonymkode: c79e8...134 1
Solsikkefruen Skrevet 29. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2017 Det er ikke meg på bildet, hvis det var det du siktet til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå