Gå til innhold

Hodepine

Fremhevede innlegg

Gjest nicegirl
Skrevet

Hei!!

Har nå hatt en vanvittig hodepine de siste dagene, slapp og trøtt.....

Typisk nå før jul :-( Legen sa det var en virus.....

Noen som har noen gode råd til egen pleie?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikke masse vann.

Ha kald klut på pannen, for disse små basseluskene som driver å værker liker ikke kulde, det kan da hjepe litt.

Skrevet

Vann er et godt råd. Kan være kroppen får tilført for lite væske. Var faktisk en som anbefalte folk som slet med hodepine å drikke 2 glass vann. Det fungerte det.

Er det virus er det jo også bra å få i seg nok væske.

Masser nakke og skuldre - kan og komme derfra. Spenningshodepine eller stresshodepine......kanskje.

Gjest Anonymous
Skrevet

Julen er også en typisk tid for hodepine og depresjoner-light.

Julen fremkaller svært mye av følelser og minner og kanskje det at man ser alle andre som skal ha en til å passe inn i sitt A¤-bilde av hvordan julen skal være og hvordan folk skal og bør ha det i julen - fordi det er jul.

Dette kan gi enhver hodepine!

Jeg forstår at mange nordmenn reiser bort til andre land i julen..

Skrevet

Frisk luft hjelper, så luft godt, og gå gjerne en lang tur. I tillegg er det lurt å drikke nok vann, som allerede nevnt. Noen reagerer negativt på koffein, og da kan det være lurt å unngå kaffe. Selv synes jeg av og til en kaffekopp kan hjelpe mot hodepine, men jeg prøver å drikke vann samtidig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Virus er jo noe man bare må lide seg igjennom..men min yndlings-treat når jeg er stresset, har hodepine o.l er den kjølende gelémasken min fra Body Shop. Få noen til å stikke ut og kjøpe en sånn til deg, legg den i fryseren i et kvarter og NYT! :-)

God bedring! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...