AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Ingenting er vakrere enn en hånd uten ring, ingen ting er deiligere enn fyll på en tilfeldig torsdag. Finnes det noe mer behagelig skue enn ett fotoalbum med bilder tatt utelukkende med selfiestang? Finnes det noe mer skjønt enn et langt bad med rolig musikk, tente lys og rødvin? Ingen unger som maser, ingen partner som trenger dusjen. Apropos dusjen, finnes det noe verre enn å plukke rent dusjsluket for andres hår, yuk! Finnes det noe verre en fravær av frihet? Er det en seksuell tilfredsstillelse man ikke kan få kjøpt på kondomeriet? Til slutt, finnes det større ulykke på jorden enn å falle i en annens makt og velde? å kveles sakte av kvinnehender, mens den lille rest av autonomi lider under dødskrampene... Nei, dette er en hyllest til meg og jeg'et alene. Måtte du aldri dø du single meg! Anonymkode: 4a24e...761 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Uff skulle ønske det var megAnonymkode: e267f...536
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff skulle ønske det var meg Anonymkode: e267f...536 Hvordan da? Er du fanget i et forhold å finner min singeltilværelse forlokkende eller er du en av de avhengige personene som seiler rundt på livets hav på desperat jakt etter noen å la deg kue av? Anonymkode: 4a24e...761 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Kunne ønske jeg satt pris på singellivet på samme måte. Jeg ønsker på ingen måte å la meg kue, men ønsker å møte noen som vil leve livet med meg. En jeg kan dra på fylla med, reise med, se film med, prate med, lage mat med, få barn med, en å ligge i armkroken til, en som bare vil ha meg, som ikke bare er en venn. Når alle venner rundt meg har samboer, hadde det vært fint å ha en selv, en som har lyst å leve livet med meg og dele mange flotte og tunge øyeblikk sammen med meg. Anonymkode: 5e3cb...1db 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne ønske jeg satt pris på singellivet på samme måte. Jeg ønsker på ingen måte å la meg kue, men ønsker å møte noen som vil leve livet med meg. En jeg kan dra på fylla med, reise med, se film med, prate med, lage mat med, få barn med, en å ligge i armkroken til, en som bare vil ha meg, som ikke bare er en venn. Når alle venner rundt meg har samboer, hadde det vært fint å ha en selv, en som har lyst å leve livet med meg og dele mange flotte og tunge øyeblikk sammen med meg. Anonymkode: 5e3cb...1db I denne verden med islam og andre trusler hengende over Europa lønner det seg å ikke knytte seg for nær til andre. Før enhver krig bør man forberede seg på å gjennomgå tap Anonymkode: 4a24e...761
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne ønske jeg satt pris på singellivet på samme måte. Jeg ønsker på ingen måte å la meg kue, men ønsker å møte noen som vil leve livet med meg. En jeg kan dra på fylla med, reise med, se film med, prate med, lage mat med, få barn med, en å ligge i armkroken til, en som bare vil ha meg, som ikke bare er en venn. Når alle venner rundt meg har samboer, hadde det vært fint å ha en selv, en som har lyst å leve livet med meg og dele mange flotte og tunge øyeblikk sammen med meg. Anonymkode: 5e3cb...1db Jeg nyter å ikke ha det du ramser opp her. Det ts skriver kjenner jeg meg ikke igjen i. Håper du finner noen snart! Anonymkode: 734c0...d84
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: I denne verden med islam og andre trusler hengende over Europa lønner det seg å ikke knytte seg for nær til andre. Før enhver krig bør man forberede seg på å gjennomgå tap Anonymkode: 4a24e...761 Idiot Anonymkode: 4618e...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 På 30.4.2017 den 0.07, AnonymBruker skrev: Ingenting er vakrere enn en hånd uten ring, ingen ting er deiligere enn fyll på en tilfeldig torsdag. Finnes det noe mer behagelig skue enn ett fotoalbum med bilder tatt utelukkende med selfiestang? Finnes det noe mer skjønt enn et langt bad med rolig musikk, tente lys og rødvin? Ingen unger som maser, ingen partner som trenger dusjen. Apropos dusjen, finnes det noe verre enn å plukke rent dusjsluket for andres hår, yuk! Finnes det noe verre en fravær av frihet? Er det en seksuell tilfredsstillelse man ikke kan få kjøpt på kondomeriet? Til slutt, finnes det større ulykke på jorden enn å falle i en annens makt og velde? å kveles sakte av kvinnehender, mens den lille rest av autonomi lider under dødskrampene... Nei, dette er en hyllest til meg og jeg'et alene. Måtte du aldri dø du single meg! Anonymkode: 4a24e...761 Så enig, så enig. Singel på 9ende året etter 14 års samboerskap. ALDRI IGJEN Anonymkode: cc078...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #9 Skrevet 2. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Idiot Anonymkode: 4618e...a1c Takk for ditt bidrag til en konstruktiv tråd... Anonymkode: 4a24e...761 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #10 Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så enig, så enig. Singel på 9ende året etter 14 års samboerskap. ALDRI IGJEN Anonymkode: cc078...ec4 Gratulerer og velkommen til friheten Anonymkode: 4a24e...761
herzeleid Skrevet 3. mai 2017 #11 Skrevet 3. mai 2017 Synes i det hele tatt det hørtes litt stusslig ut, men godt vi er forskjellige
Katten.2.0 Skrevet 3. mai 2017 #12 Skrevet 3. mai 2017 Jeg tenkte det absolutte motsatte i hvert av poengene dine. 1
OppNedPåAlt Skrevet 3. mai 2017 #13 Skrevet 3. mai 2017 Altså, jeg trives godt som singel, men jeg trives godt med en god kjæreste også. Jeg har aldri kvelt noen ei heller følt at jeg blir kvelt. Det handler kanskje om å finne en partner som passer til alenebehovet(eller mangel på det) sitt. 3
Gjest BlandaDrops Skrevet 4. mai 2017 #14 Skrevet 4. mai 2017 21 timer siden, Katten.2.0 skrev: Jeg tenkte det absolutte motsatte i hvert av poengene dine. Så du liker å plukke andres hår ut av dusjen??
Katten.2.0 Skrevet 4. mai 2017 #15 Skrevet 4. mai 2017 5 timer siden, BlandaDrops skrev: Så du liker å plukke andres hår ut av dusjen?? Jeg er - biologisk sett - voksen, og regner med at partneren min fikser drt selv. 2
Cathrine88 Skrevet 4. mai 2017 #16 Skrevet 4. mai 2017 Jeg applauderer deg for at du er fornøyd med livet og din egen situasjon, men ikke noe mer behagelig skue enn et fotoalbum med bilder tatt med selfiestang? Utvid horisonten din, mann!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #17 Skrevet 4. mai 2017 33 minutter siden, Cathrine88 skrev: Jeg applauderer deg for at du er fornøyd med livet og din egen situasjon, men ikke noe mer behagelig skue enn et fotoalbum med bilder tatt med selfiestang? Utvid horisonten din, mann! Haha tenkte på det mens jeg skrev, men bestemte meg for å poste likevel Anonymkode: 4a24e...761 1
Cathrine88 Skrevet 4. mai 2017 #18 Skrevet 4. mai 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha tenkte på det mens jeg skrev, men bestemte meg for å poste likevel Anonymkode: 4a24e...761 Jeg liker den positive holdningen din! Hvis du skulle rote deg inn i et forhold en dag, klarer du helt sikkert å finne de positive sidene med det også.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #19 Skrevet 4. mai 2017 2 timer siden, Cathrine88 skrev: Jeg liker den positive holdningen din! Hvis du skulle rote deg inn i et forhold en dag, klarer du helt sikkert å finne de positive sidene med det også. Sannsynligvis, jeg foretrekker å omtale pilsen som halvfull, ikke halvtom Anonymkode: 4a24e...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå