Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp lastet ned lifesum og er veldig fornøyd. Trenger ikke og skal ikke slanke meg da jeg er slank, men liker å kartlegge det jeg spiser og se hvor mye jeg får i meg og hvor mye jeg forbrenner ved trening. Appen "maser" ofte om å laste ned premium og jeg vurderer det litt siden man da får tilgang til ting man ikke får i gratisversjonen. Er det verdt det eller er gratisversjonen nesten like bra? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Salka skrev:

Jeg har nettopp lastet ned lifesum og er veldig fornøyd. Trenger ikke og skal ikke slanke meg da jeg er slank, men liker å kartlegge det jeg spiser og se hvor mye jeg får i meg og hvor mye jeg forbrenner ved trening. Appen "maser" ofte om å laste ned premium og jeg vurderer det litt siden man da får tilgang til ting man ikke får i gratisversjonen. Er det verdt det eller er gratisversjonen nesten like bra? 

Jeg har premium og syns det er verdt det, spesielt hvis du bruker den aktivt :) Med premium så får man et mye større innblikk i kostholdet og næringsstoffene man får i seg i løpet av dagen, ikke bare kalorier og makro.

Skrevet
7 minutter siden, kosepuus skrev:

Jeg har premium og syns det er verdt det, spesielt hvis du bruker den aktivt :) Med premium så får man et mye større innblikk i kostholdet og næringsstoffene man får i seg i løpet av dagen, ikke bare kalorier og makro.

Takk for svar. :) Var det jeg tenkte egentlig, kanskje jeg skal laste det ned da. Det dukker jo hver gang jeg legger inn noe link om "vil du vite hvorfor denne maten er så sunn" osv. Selv om man kan finne det ut på annen måte også er det jo mye lettere når det er i selve appen. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Takk for svar. :) Var det jeg tenkte egentlig, kanskje jeg skal laste det ned da. Det dukker jo hver gang jeg legger inn noe link om "vil du vite hvorfor denne maten er så sunn" osv. Selv om man kan finne det ut på annen måte også er det jo mye lettere når det er i selve appen. 

Absolutt verdt å prøve, syns også det er mye enklere når det er på ett sted :) Så kan man jo alltids avslutte abonnementet hvis man ikke vil ha det mer.

Skrevet
Akkurat nå, kosepuus skrev:

Absolutt verdt å prøve, syns også det er mye enklere når det er på ett sted :) Så kan man jo alltids avslutte abonnementet hvis man ikke vil ha det mer.

Sant det altså. Jeg vet med meg selv at jeg er altfor lat til å Google hvorfor det og det måltidet eller matvaren er sunt, mindre sunt osv. Tror jeg må teste det ut jeg og som du sier er det jo bare å avslutte om man ikke vil ha det mer. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Lifesum er dritdyrt. 500 kr i året er rått syns jeg. Hadde det vært en engangssum så man fikk programmet til odel og eie, greit nok, men 500 i året blir jævlig dyrt syns jeg, så jeg gidder ikke. Klarer meg fint med den vanlige. 

Anonymkode: 6da88...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...