AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Mine 2 siste exer var fantastiske menn, de var smarte, morsomme, kjekke, veltrente og helt fantastiske i senga. Men siden da, har jeg blitt syk, så jeg er ute av jobb nå, og lagt på meg 10 kg. Vekten prøver jeg å få vekk, men sykdommen forsvinner ikke. Og jeg tenner på smarte menn. Og sex er veldig viktig for meg. Dater en del, men det er sjelden noen som er smarte nok, vil ha meg. Og nå sist jeg datet, så tenkte jeg at jeg fikk ha sex med han, i håp om at han var fantastisk der, så ville det ikke være like farlig, at han ikke er smart nok. Men dessverre var det ikke bra sex. Og jeg er litt redd for, at jeg ikke vil finne noen. Noen ganger skulle jeg bare ønske, at jeg var dum, så hadde det vært litt lettere. For en smart, snill, morsom mann, som er fantastisk i senga. Vil stort sett ikke ha en syk kvinne. Anonymkode: 9603c...f69
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Hvis man ser strengt biologisk på det vil ingen, hverken kvinner eller menn, ha en partner med synlige tegn til sykdom. Biologisk sett er en partner et middel for å føre sine egne gener videre, og en frisk partner øker sjansen for at avkommene skal bli friske og vokse opp. Det er imidlertid stor forskjell på sykdommer. De fleste som har kroniske sykdommer ser ikke uten videre ut som de er syke. Mange av de visuelle trekkene vi synes er attraktive finnes oftere hos friske personer. Det er faktisk vist at personer med symmetriske ansiktstrekk har færre alvorlige sykdommer og er generelt friskere enn personer med mer asymmetriske trekk. Statistikk er nå en gang bare statistikk, og det fins jo unntak begge veier. Du sier ikke hva slags sykdom du har fått. Hvis den ikke er åpenbart synlig for enhver som treffer deg, vil jeg tro at du har omtrent like stor sjanse som en frisk kvinne til å finne en attraktiv partner, gitt at dere scorer omtrent likt på typiske attraksjonsfaktorer som symmetriske trekk, kroppsfasong osv. Anonymkode: c413e...870 1
Gjest Skrevet 29. april 2017 #4 Skrevet 29. april 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine 2 siste exer var fantastiske menn, de var smarte, morsomme, kjekke, veltrente og helt fantastiske i senga. Men siden da, har jeg blitt syk, så jeg er ute av jobb nå, og lagt på meg 10 kg. Vekten prøver jeg å få vekk, men sykdommen forsvinner ikke. Og jeg tenner på smarte menn. Og sex er veldig viktig for meg. Dater en del, men det er sjelden noen som er smarte nok, vil ha meg. Og nå sist jeg datet, så tenkte jeg at jeg fikk ha sex med han, i håp om at han var fantastisk der, så ville det ikke være like farlig, at han ikke er smart nok. Men dessverre var det ikke bra sex. Og jeg er litt redd for, at jeg ikke vil finne noen. Noen ganger skulle jeg bare ønske, at jeg var dum, så hadde det vært litt lettere. For en smart, snill, morsom mann, som er fantastisk i senga. Vil stort sett ikke ha en syk kvinne. Anonymkode: 9603c...f69 Hvilken sykdom er du så uheldig å lide av? (Bare ignorer spm dersom du ikke vil informere, forstår om du ønsker holde det for deg selv).
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #5 Skrevet 30. april 2017 TS. her. Jeg har ikke så lyst til å si hvilken konkret sykdom jeg har. Men den er ikke synlig. Jeg har et symmetrisk ansikt. Og jeg er ikke 100% ute av stand til å jobbe. Problemet er mer at de jobbene jeg kan ha, krever utdannelse og erfaring, som jeg ikke har. Og jeg vil måtte jobbe redusert, så nav har ikke stor tro på at det går. Så jeg prøver å gå tur, holde på med yoga daglig. Jeg lærer meg 2 språk nå. Og økonomisk sett, så er jeg ikke rik, men jeg klarer meg greit, og eier min egen bolig, og har lite lån igjen på den. Men måten jeg møter menn på, er gjennom nettdating. Og jeg føler da, at med en gang de hører at jeg ikke jobber. Så tenker de vel at jeg har dårlig råd, de må forsørge meg. Og da jeg er syk, at jeg ikke orker noe. Så flertallet som kontakter meg, og har en god tone, så forsvinner jo de fleste. Da vi kommer inn på at jeg ikke jobber, og hvorfor jeg ikke jobber. Anonymkode: 9603c...f69
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 Hva gikk galt i dine forrige forhold, med de fyrene du beskriver som fantastiske? Anonymkode: 1eac7...f42
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 Du er syk, har ingen jobb og ingen utdannelse ("Problemet er mer at de jobbene jeg kan ha, krever utdannelse og erfaring, som jeg ikke har"), men du vil ha en smart mann. Hmm.... ikke for å være ufin, men kanskje du må sikte deg inn på en mann som er litt i samme "liga" som deg selv. Anonymkode: d0fae...11d 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #8 Skrevet 30. april 2017 Det finnes dessverre ikke så mange smarte menn i Norge. Du har nok allerede truffet de to som finnes. Så nå må du nok lete utenfor landets grenser. Men det burde være en smal sak, norske kvinner er svært populære i resten av verden. Ta deg en tur til Egypt så er du gift innen en uke om du vil. Anonymkode: 9fecf...182
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #9 Skrevet 30. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gikk galt i dine forrige forhold, med de fyrene du beskriver som fantastiske? Anonymkode: 1eac7...f42 En av de var utro, noe jeg ikke aksepterte. Han andre gikk gjennom en livskrise, og det endte, da han mistet sine følelser for meg etter det. Selv om det ikke endte bra, var de fantastiske menn de årene vi var sammen. Anonymkode: 9603c...f69
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #10 Skrevet 30. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er syk, har ingen jobb og ingen utdannelse ("Problemet er mer at de jobbene jeg kan ha, krever utdannelse og erfaring, som jeg ikke har"), men du vil ha en smart mann. Hmm.... ikke for å være ufin, men kanskje du må sikte deg inn på en mann som er litt i samme "liga" som deg selv. Anonymkode: d0fae...11d Jeg har høyere utdannelse, bare inne helt feil yrke. Og mannen må ikke ha høyere utdannelse. Finnes flere smarte menn der ute, om ikke har høyere utdannelse. Og andre menn med mastergrad, som ikke er spesielt smarte. Jeg bryr meg om politikk, samfunn, historie, kan 4 språk, og nå lærer jeg språk nummer 5. Jeg trener regelmessig. Det er ikke sånn at jeg blir dum, bare av å ikke jobbe. Anonymkode: 9603c...f69
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #11 Skrevet 30. april 2017 Hvor syk er du? Jeg har sykdom og skjønner ikke hvorfor noen vil ha meg, men likevel har jeg altså for øyeblikket fire beilere som er høye, mørke, kjekke, smarte. Altså...veldig attraktive menn. Som vil ha en som er "meg". Merkelig (jeg skjønner det ikke). Anonymkode: 74414...8f8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #12 Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS. her. Jeg har ikke så lyst til å si hvilken konkret sykdom jeg har. Men den er ikke synlig. Jeg har et symmetrisk ansikt. Og jeg er ikke 100% ute av stand til å jobbe. Problemet er mer at de jobbene jeg kan ha, krever utdannelse og erfaring, som jeg ikke har. Og jeg vil måtte jobbe redusert, så nav har ikke stor tro på at det går. Så jeg prøver å gå tur, holde på med yoga daglig. Jeg lærer meg 2 språk nå. Og økonomisk sett, så er jeg ikke rik, men jeg klarer meg greit, og eier min egen bolig, og har lite lån igjen på den. Men måten jeg møter menn på, er gjennom nettdating. Og jeg føler da, at med en gang de hører at jeg ikke jobber. Så tenker de vel at jeg har dårlig råd, de må forsørge meg. Og da jeg er syk, at jeg ikke orker noe. Så flertallet som kontakter meg, og har en god tone, så forsvinner jo de fleste. Da vi kommer inn på at jeg ikke jobber, og hvorfor jeg ikke jobber. Anonymkode: 9603c...f69 Nå driver ikke jeg med nettdating, men har gjort det før og har aldri opplevd å bli avvist av noe sånt (var arbeidsledig i 2 år på grunn av sykdom). Så det kan jo hende at det er en annen grunn...?vet ikke. Anonymkode: a5348...83b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #13 Skrevet 30. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor syk er du? Jeg har sykdom og skjønner ikke hvorfor noen vil ha meg, men likevel har jeg altså for øyeblikket fire beilere som er høye, mørke, kjekke, smarte. Altså...veldig attraktive menn. Som vil ha en som er "meg". Merkelig (jeg skjønner det ikke). Anonymkode: 74414...8f8 Jeg har samme erfaring som deg. Trodde jo at ingen skulle ville ha meg mens jeg var syk, følte ikke at jeg kunne gi noe eller strekke til mens jeg hadde det sånn. Sluttet til og med å date.. Likevel kom det strømmende inn beilere fra fjern og nær. Snakket med han ene om det (fordi vi ble ganske godt kjent) hvor han sa at det kom av personlige egenskaper. Anonymkode: a5348...83b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #14 Skrevet 30. april 2017 Men det finnes da mange smarte menn som er ufør og gode i senga. Anonymkode: 365b9...922
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #15 Skrevet 30. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har samme erfaring som deg. Trodde jo at ingen skulle ville ha meg mens jeg var syk, følte ikke at jeg kunne gi noe eller strekke til mens jeg hadde det sånn. Sluttet til og med å date.. Likevel kom det strømmende inn beilere fra fjern og nær. Snakket med han ene om det (fordi vi ble ganske godt kjent) hvor han sa at det kom av personlige egenskaper. Anonymkode: a5348...83b Han har rett. Har vært sammen med kvinner med utdanning og økonomi og kvinner som ikke eier nåla i veggen. Hun med høy økonomi hadde problemområder ved seg og sin personlighet som jeg ikke kunne leve med selv om CV`en var god. Anonymkode: 0754c...ffe
Vemund Skrevet 30. april 2017 #16 Skrevet 30. april 2017 (endret) Lurer også på hvilken sykdom det kan være snakk om, men ts vil ikke si hvilken og det er ok. Er visse sykdommer som gjør noen uaktuelle (sterke personlighetsforstyrrelser, sterke psykoser, hjerneskader) Endret 24. juli 2017 av Vemund 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #17 Skrevet 30. april 2017 På papiret kan man se ut som en tåpe! Men utenfor papiret kan man være gullet i skattekista. Anonymkode: de9ac...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #18 Skrevet 30. april 2017 Du har jo noen punkter som trekker ned, men ikke uoverkommelig. Det med sykdom handler mest om hvordan du takler det, og om det har fokus i alle samtaler du fører. Hvis du er interessant og morsom å være sammen med og i tillegg at sex er veldig viktig som du sier, så går du jo utenpå halvparten av den kvinnelige befolkningen allerede! Anonymkode: 1eac7...f42
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #19 Skrevet 30. april 2017 TS. her. Det er en fysisk sykdom, og ikke noe psykisk. Jeg går til behandling, så har mulighet til å bli bedre, men ikke frisk. Jeg prater veldig lite om sykdommen. Ønsker å fokusere på alt positivt i livet, og ikke sykdommen. Takler og dette bra, prøver å leve et best mulig liv med sykdommen. Jeg føler selv jeg har mye, å bidra med i et forhold. Jeg er positiv, veldig stabil, ærlig, morsom, liker å finne på mye, og jeg elsker sex, og ikke bare i starten, men og flere år inn i forholdet. Men alt dette, finner man jo først ut, etter å ha vært sammen med meg en stund. Så selve pakken jeg selger på nettdating, ser jo ikke så bra ut. For alle damer, skriver jo de samme positive ting om seg selv. Anonymkode: 9603c...f69
Morten1 Skrevet 30. april 2017 #20 Skrevet 30. april 2017 Kjip situasjon, er ikke lett og tenker at det er litt tungt når man har en sykdom man aldri kan bli frisk fra. Får jeg spørre om hvor gammel du er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå