Gjest Xavia Skrevet 23. desember 2004 #1 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som har erfaringer med denne gulvsprayen? Jeg har prøvd den. Liker godt ideen. (Astmaforbundet anbefaler det til og med.) Men...jeg føler at gulvet blir litt fettete på en måte? Det ser pent ut med en gang, men så... Kanskje jeg skal prøve å lage min egen spray-blanding, med Ajax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2004 #2 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg prøvde meg på sprayen da den først kom, det hele virket jo veldig praktisk. Men jeg synes den luktet dårlig, og det ble ikke ordentlig rent heller. Hvis gulvene dine så fettete ut etterpå kan det være at du har brukt for mye, slik at det blir liggende "såpe" igjen på gulvet?! Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. desember 2004 #3 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis gulvene dine så fettete ut etterpå kan det være at du har brukt for mye, slik at det blir liggende "såpe" igjen på gulvet?! Ikke vet jeg. Nei, jeg bruker nok ikke for mye. Men jeg skjønner det kan virke sånn. Har prøvd flere ganger nå. Selv synes jeg lukta er god, og rent, jo det blir det. Man trenger ikke MASSE vann for at det skal bli rent. Men, er du vant til å ligge på alle fire å skrubbe, så skjønner jeg hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2004 #4 Del Skrevet 23. desember 2004 Den lukter SÅ vondt!! Når jeg endelig klarer å bruke opp den, så skal jeg bare lage en zalo-blanding i flaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2004 #5 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe. Nei, jeg er nok ikke typen som ligger på alle fire og skrubber. Er altfor bedagelig anlagt til det Men har nok ett litt vanskelig gulv, det er ubehandlet tre - og all dritt og møkk trekker liksom ned i treverket, ikke legger seg oppå slik som på parkett/laminat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 23. desember 2004 #6 Del Skrevet 23. desember 2004 Men har nok ett litt vanskelig gulv, det er ubehandlet tre - og all dritt og møkk trekker liksom ned i treverket, ikke legger seg oppå slik som på parkett/laminat. Ok, da skjønner jeg at Jif spray & mopp ikke gjør skikkelig rent hos deg. Har bodd i et hus med slike gulver, en skikkelig fille og grønnsåpevann var det eneste som dugde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. desember 2004 #7 Del Skrevet 23. desember 2004 Vi bruker den og synes det fungerer bra, vi har vanlig parkett/laminat. Jeg synes faktisk den lukter veldig godt, har aldri hørt noen si at den lukter vondt. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 25. desember 2004 #8 Del Skrevet 25. desember 2004 Den lukter SÅ vondt!! Når jeg endelig klarer å bruke opp den, så skal jeg bare lage en zalo-blanding i flaska. Helt enig! Den lukter forferdelig!!! Minner om dårlig etterbareringsvann og gammel mann spør du meg. Jeg kom ikke så langt at jeg byttet den ut en gang jeg. Her røk hele flasken i vasken ganske så raskt. Nå har jeg blandet ajax på den og er veldig fornøyd med systemet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. desember 2004 #9 Del Skrevet 26. desember 2004 Så vidt jeg vet er den ment til våtmopp. Jeg synes den funker kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 26. desember 2004 #10 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg synes faktisk den lukter veldig godt' date= har aldri hørt noen si at den lukter vondt. :o Samme her! Det lukter friskt og rent. Men...Jif sprayen til baderom lukter grusomt!! Lurer på om det er den noen tenker på når de sier at lukta er fæl jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #11 Del Skrevet 26. desember 2004 Baderomssprayen til Jif får meg til å nyse, men den funker veldig godt på glasset i dusjkabinettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 26. desember 2004 #12 Del Skrevet 26. desember 2004 Baderomssprayen til Jif får meg til å nyse, men den funker veldig godt på glasset i dusjkabinettet. Ja, den blå sprayen fungere kjempebra! Fjerner fett, såperester, og etterlater glasset skinnende blankt! (Uten for mye gnukking.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #13 Del Skrevet 26. desember 2004 Den blå? er det en spray jeg mangler (panikk)? Jeg har baderomssprayen (grønn), kjøkkensprayen (rød) og golvsprayen, og sikkert også glassprayen (som du sannsynligvis mente). Glassbord, digre speilskyvedører på soverommet og total perfeksjonisme er en dårlig match Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #14 Del Skrevet 26. desember 2004 Mopen fungerer bra, men sprayem orker jeg ikke bruke. Den lukter alt fro sterkt! Jeg bruker heller annet såpevann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 26. desember 2004 #15 Del Skrevet 26. desember 2004 Men...Jif sprayen til baderom lukter grusomt!! Lurer på om det er den noen tenker på når de sier at lukta er fæl jeg?? Å neida, det er den som heter Spray & Mopp som lukter forferdelig! Hvit flaske med blått "sprute-skaft". Lukter gammel mann og billig etterbarberingsvann! Synes nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå