Gå til innhold

"På kanten"-kaker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som baker kaker litt utenom det vanlige, og som er litt på kanten?

Hva tenker dere f.eks. om disse kakene, jeg har litt lyst til å lage noen av dem:

delicious-butt-cake.jpg

215228c6fcf3517165b8e679f4abff3d.jpg

bc99b286e580e02be9573572eca8eee5.jpg

Old-fat-squishy-wrinkled-Fanny-falling-o

Anonymkode: dc3e0...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy f så kvalme!

• Liker 15
Skrevet

Fryktelig barnslig og ikke min humor i det hele tatt.

Skrevet

Det der er jo bare ekkelt. Klarer ikke se noen form for humor i slikt

• Liker 11
Skrevet

Jeg er veldig kakemons, men de kakene der hadde selv ikke jeg rørt. Noe så kvalmt og vulgært!

• Liker 7
Skrevet

Frister ikke i det hele tatt! :overrasket:

• Liker 6
Skrevet

Hva slags setting tenker du på å lage en slik kake til da Ts?

• Liker 3
Gjest Sugemerke
Skrevet

Vulgære kaker uten snert er ikke min humor.

AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk jeg hadde gått fra selskapet...

Anonymkode: 466e5...e45

• Liker 4
Skrevet

Fy fader så pripne dere er. Haha! :fnise:

• Liker 4
Gjest Margit Spat
Skrevet

Skikkelig teit, vulgært, uapetittlig, ekkelt og barnslig. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, penny_ skrev:

Fy fader så pripne dere er. Haha! :fnise:

Jeg er ikke prippen, men det kreves noe mer for å være morsom enn å bare være vulgær. 

(De kakene der er forresten ikke "på kanten". De har passert kanten med rennefart, og trenger kikkert om de skal ha noe håp om å få øye på den.)

Anonymkode: 9d630...e03

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Meh... Likegyldig. Men ser ikke helt vitsen.

Anonymkode: 283f9...676

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke prippen, men det kreves noe mer for å være morsom enn å bare være vulgær. 

(De kakene der er forresten ikke "på kanten". De har passert kanten med rennefart, og trenger kikkert om de skal ha noe håp om å få øye på den.)

En eller annen situasjon muuuligens? For det er vel som regel ikke sånn at noen bare får en slik kake på døra eller at den står blant masse andre normale kaker uten at det er noen mening bak den.

Det som faktisk er barnslig er å forlate et selskap fordi man får øye på en kake som ser ut som en rumpe eller en penis. :rolleyes:

Endret av penny_
  • Liker 3
Gjest Cicero
Skrevet

Så pripne folk er, da. :P 

Er litt vel drøyt med de mer "realistiske" av dem, men moro må man jo ha lov til å ha innimellom. Hadde ledd godt hvis jeg hadde kommet i fint selskap og sett den siste der blant alle de vanlige kakene. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, penny_ skrev:

En eller annen situasjon muuuligens? For det er vel som regel sånn at noen bare får en slik kake på døra eller at den står blant masse andre normale kaker uten at det er noen mening bak den.

Det som faktisk er barnslig er å forlate et selskap fordi man får øye på en kake som ser ut som en rumpe eller en penis. :rolleyes:

Hva slags situasjon skal til for at en kake formet som en bæsjende rumpe skal bli morsom? "Hurra, du er kvitt forstoppelsen"-fest? Jeg sliter med å komme på noe. Jeg klarer nesten å se poenget med en peniskake i et utdrikningslag e.l., uten at jeg hadde ledd spesielt mye av det heller. 

Jeg er ikke en av dem som hadde gått fra selskapet, altså, jeg synes bare disse kakene er usannsynlig lite appetittelige eller morsomme. 

• Liker 14
Skrevet

Noe for årets konfirmasjoner eller? :hoho::hoho::hoho: 

Nei, seriøst, de kakene var ekle, vulgære og blodharry. Ikke fanden om jeg hadde klart å spise noe sånt og jeg er ikke prippen på noen måte. 

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei fysj, absolutt ikke min humor.

Skrevet

Jeg har sett flere både "på kanten" og vulgære kaker jeg har ledd godt av, men de der var bare ekle og kvalme. Ser overhodet ikke greia med å lage sånne. Hvilken situasjon skal lissom disse passe inn i?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de var ordentlig ekle, men jeg lo da likevel! 😁

Anonymkode: fbc58...7b0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...