AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #1 Del Skrevet 29. april 2017 som tittelen Anonymkode: 743b2...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #2 Del Skrevet 29. april 2017 Mensen. Bli oversett og diskriminert i arbeidslivet (spes i "fruktbar" alder). Hårfjerning. Både å gjøre det, føle man må gjøre det. Anonymkode: 405a4...686 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 29. april 2017 #3 Del Skrevet 29. april 2017 Sjåvinisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 29. april 2017 #4 Del Skrevet 29. april 2017 Å få mindre respekt enn menn får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. april 2017 #5 Del Skrevet 29. april 2017 Mensen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #6 Del Skrevet 29. april 2017 Mensen ja. Å føde! Å være misfornøyd med kroppen sin.. Anonymkode: 4fc34...dd2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråletårer Skrevet 29. april 2017 #7 Del Skrevet 29. april 2017 Må fjerne hår overalt . For å bli sett på normal. Pms men den ble borte nesten men hormonspiral jippi Eller liker jeg å være dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #8 Del Skrevet 29. april 2017 Menstruasjon og underlivsplager. Og dette evinnelige "kravet" om å ha store bryster og rumpe, men samtidig så smale armer, midje og ben som det går an. Selv om det er en viss forventning til menn, slipper de ganske mye unna på dette planet. Anonymkode: 8c8bc...498 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 29. april 2017 #9 Del Skrevet 29. april 2017 Mensen og alt det medfører, fysisk svakhet, trakassering og trusselen om overfall når jeg går alene. Takk, multikultur<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #10 Del Skrevet 29. april 2017 Mensen Utseendetpresset Diskriminering i arbeidslivet Å hele tiden få skylden for all elendighet Å få skylden for å bli voldtatt Anonymkode: d120f...d27 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #11 Del Skrevet 29. april 2017 1 time siden, Cicero skrev: Mensen og alt det medfører, fysisk svakhet, trakassering og trusselen om overfall når jeg går alene. Takk, multikultur<3 Trenger ikke multikultur for å bli utsatt for det. Har kun opplevd det med etnisk norske menn jeg. Anonymkode: d120f...d27 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 29. april 2017 #12 Del Skrevet 29. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trenger ikke multikultur for å bli utsatt for det. Har kun opplevd det med etnisk norske menn jeg. Anonymkode: d120f...d27 Og jeg har kun opplevd det med utenlandske menn. Med unntak av et par ganger på byen, da, men da i form av litt hoiing fra avstand uten noe mer - våre nye landsmenn tar kaka der også, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #13 Del Skrevet 29. april 2017 At jeg ikke kan kreve så mye av menn som er 50 % av befolkningen. De har en del mindre å stille med. Anonymkode: 1a4c8...f13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 29. april 2017 #14 Del Skrevet 29. april 2017 Mensen å være redd for graviditet Fordommer/spesialbehandlingen ein måter fordi eg er jente. F.eks:"Ta det med ro med ho! Ho er berre ei lita jente!" Eller at eg må vere verre enn gutter i f.eks fotball. At gutter prøver å kysse meg, klå på meg elns. Eg har type, eg er ikkje interessert. Dette skjer ikkje med noken av mine guttevenner, men ein del av mine jentevenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #15 Del Skrevet 29. april 2017 Frykten for å bli voldtatt når jeg går alene Diskriminering i arbeidslivet Anonymkode: 24e86...422 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunamuna Skrevet 29. april 2017 #16 Del Skrevet 29. april 2017 Menstruasjon og hårfjerning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #17 Del Skrevet 29. april 2017 At jeg alltid må rette håret, bruke sminke, bruke pene klær og lukte godt, ellers er jeg en gris og ser syk ut. Å ikke kunne reise jorda rundt alene Anonymkode: 893fe...4f1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 29. april 2017 #18 Del Skrevet 29. april 2017 Mensen. Kunne godt ha sluppet det svineriet. Utseendepress. Dette bidrar kvinner med også, og til tider blir det laget problemer av ting de fleste menn egentlig ikke bryr seg om eller ser engang. Det irriterer meg litt og jeg irriterer meg over at jeg også kan bli usikker av å lese alt mulig som ikke er bra nok. Hormonprevensjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. april 2017 #19 Del Skrevet 29. april 2017 Mensen, tunge bryster, vanskelig å tisse ute og større krav til utseende. Bortsett fra dette er jeg glad for å være kvinne. Jeg har aldri følt meg diskriminert eller blitt plaget på noen måte. Er heller aldri redd for gå alene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #20 Del Skrevet 29. april 2017 Forventninger til utseende. Mensen. Ubehagelige tilnærmelser fra menn. Lar det ikke hindre meg på noen måte, men har hatt noen episoder hvor jeg har vært skikkelig redd. Det fører også til at jeg kan være skeptisk til menn som bare prøver å være hyggelig, og det synes jeg er trist - både for meg og dem. Det at jeg føler at jeg må planlegge når jeg får barn med tanke på karrieren. Tviler på at de fleste menn ofrer det en tanke. Anonymkode: cf1c9...154 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå