*AM* Skrevet 23. desember 2004 #1 Skrevet 23. desember 2004 Jeg har en datter, far til barnet og jeg er ikke sammen. Han har vanlig samvær. Jeg skulle hente min datter i går etter samvær, han nektet meg og få henne og jeg måtte gå derfra, har skriftelig avtale om jeg skal ha henne fra 23.12.04, hva kan jeg gjøre visst jeg ikke får henne idag?
Suzy Skrevet 23. desember 2004 #2 Skrevet 23. desember 2004 True med politiet? Dette høres da veldig ille ut... Ring og fortell at du kommer og at om han ikke gir fra seg barnet så får du hjelp av politiet til å hente henne. Ille :o
Marpessa Skrevet 23. desember 2004 #3 Skrevet 23. desember 2004 Ref tidligere tråd http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=108531 , mener du sa at dere skulle til mekling og at han hadde besøksforbud når det gjaldt deg...? Han hørtes jo ikke helt god ut :o ref samme tråd, så jeg mener du bør kontakte barnevernet med en gang. De kan sammen med eventuelt politi bistå deg for å få hentet barnet. Du kan også kontakte advokat.
*AM* Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2004 Politiet sier at de ikke kan hente henne så lenge vi ikke har dom på dette. Skal kontakte advokat nå i dag.
Gjest Madam Felle Skrevet 23. desember 2004 #5 Skrevet 23. desember 2004 Håper det ordner seg, for deg og datteren din.
Gjest Xavia Skrevet 23. desember 2004 #6 Skrevet 23. desember 2004 Skjønner at han ikke ville gi henne fra seg en dag før tiden, i og med at han skulle få ha henne til i dag. Nekter han altså at hun skal få bli med deg hjem i dag??
*AM* Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2004 Har avtale om at han skal levere henne kl 1900 onsdag kveld. Han har heller ikke krav på å ha henne i dag. Og han nekter for at jeg skal få henne i dag. Har pratet med advokat, og jeg kan ikke noe gjør før dette kommer opp i rett. Men han ødelegger bare for seg selv.
Polly Ester Skrevet 23. desember 2004 #8 Skrevet 23. desember 2004 Er han snill med datteren deres da? Sånn at du vet at hun har det ok fram til det blir en ordning... Har han tenkt til å ha henne til over jula og så har du ingenting du skulle sagt?
*AM* Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2004 Han har tenkt og ha henne i morgen til etter kirken. Så tungt når han aldri kan holde avtaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå