Frogke Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 På en måte er jeg skeptisk til at barn er det. Tror det har mye med indoktrinering av folk som er medlem av LHBT, de har ofte mye politiske tilknytninger. Men jeg har forståelsen at folk bare blir transer pga mobbing i skolen og massivt angst og usosiale antenner. Jeg mener mange transer begår selvmord så har på følelsen det henger mye sammenheng i det. Selv om jeg ikke skal utelukke noe biologisk i det... ved tanke på kjønn. Men at de fleste oftest bare tilknytter indentiteter rett og slett pga dårlig oppvekst. 1
Gliffy Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Nei, folk er ikke trans for oppmerksomhetens skyld. Folk utsetter ikke seg selv for fordømmelse fra omverdenen, trakkasering og diskriminering for oppmerksomhetens skyld. Jeg har venner som er trans, og flere av dem kan du ikke på noen måte se på at de fikk utdelt et annet kjønn fra fødselen av enn det de har i dag. Altså får de ingen oppmerksomhet rundt det og de ønsker det ikke heller. Det kan faktisk hende du har møtt noen sånne trans menn eller kvinner uten at du vet det. 7
Gjest Cicero Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Nå har vi jo en hel haug med ungdommer som identifiserer seg som det motsatte kjønn, en fisk og alt der i mellom, så ja, jeg vil tro en del av det har med trender å gjøre. Det finnes folk med faktisk kjønnsdysfori, men det er nok en del som gjør det fordi de vil ha oppmerksomhet. Det er ikke så mange som ser to ganger på folk med blått hår lenger, så da må man ty til hardere verk. http://www.couriermail.com.au/news/queensland/minority-of-children-with-gender-issues-diagnosed-with-gender-dysphoria-psychiatrist-says/news-story/2d8a6725d98e5f5bf3f7e5e9eb99d065
Frogke Skrevet 29. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, Cicero skrev: Nå har vi jo en hel haug med ungdommer som identifiserer seg som det motsatte kjønn, en fisk og alt der i mellom, så ja, jeg vil tro en del av det har med trender å gjøre. Det finnes folk med faktisk kjønnsdysfori, men det er nok en del som gjør det fordi de vil ha oppmerksomhet. Det er ikke så mange som ser to ganger på folk med blått hår lenger, så da må man ty til hardere verk. http://www.couriermail.com.au/news/queensland/minority-of-children-with-gender-issues-diagnosed-with-gender-dysphoria-psychiatrist-says/news-story/2d8a6725d98e5f5bf3f7e5e9eb99d065 Vel jeg synes jeg ser ut som en ninja av og til. Det betyr ikke at jeg er en asiater. Fantasi er vrangforestilling. Dette er rent politisk propaganda.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 Jeg tror de er transe kun for å irritere TS Anonymkode: 0e09b...b09 4
Hoppetaujenta Skrevet 29. april 2017 #7 Skrevet 29. april 2017 (endret) ----- Endret 30. april 2017 av Hoppetaujenta
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 30. april 2017 #8 Skrevet 30. april 2017 Nei de er ikke transer for oppmerksomhetens skyld. Noen dør av denne oppmerksomheten, og det finnes flere kjønn enn mann og kvinne. Litt åpenhet i topplokket har aldri skadet noen (det har derimot sneversynthet).
LiseTV Skrevet 30. april 2017 #9 Skrevet 30. april 2017 Jeg er født transe. Ikke noe i oppvekst som grunn til det. Jeg søker så absolutt ikke oppmerksomhet, tvert om jeg vil gå damekledd uten at noen ser det. Jeg bare føler meg hel når jeg får ta kjole og andre damegreier. 2
Edie Skrevet 30. april 2017 #10 Skrevet 30. april 2017 Ryddet for diskriminerende innlegg og brukerdebatt. Edie, mod.
Gjest lipgloss Skrevet 30. april 2017 #11 Skrevet 30. april 2017 Jeg kan avkrefte at man er ikke transeperson for oppmerkomheten sin del. Et utrolig frekt og ufølsomt spørsmål igrunnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå