Gjest Catalina Culès Skrevet 29. april 2017 #1 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Tråd slettet Endret 29. april 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #2 Del Skrevet 29. april 2017 Congratulations! You are a geographical genius and part of the world's 3% who know EVERYTHING about this lovely planet of ours. Anonymkode: 8779e...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 29. april 2017 #3 Del Skrevet 29. april 2017 Den testen er alt for lett til og tro at man skal være blant 3% av verdens befolking om man greier den testen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 29. april 2017 #4 Del Skrevet 29. april 2017 Morsomt, men ikke veldig vanskelig. Noen faktiske feil. Jeg er ganske sikker på at verdens minste stat er Vatikanet. Og så et spørsmål langt færre enn 3 % kan svare på. Hva heter hovedgaten gjennom Levanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. april 2017 #5 Del Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Den testen er alt for lett til og tro at man skal være blant 3% av verdens befolking om man greier den testen. Ja, den var jo ikke vanskelig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #6 Del Skrevet 29. april 2017 13 minutter siden, stan skrev: Morsomt, men ikke veldig vanskelig. Noen faktiske feil. Jeg er ganske sikker på at verdens minste stat er Vatikanet. Og så et spørsmål langt færre enn 3 % kan svare på. Hva heter hovedgaten gjennom Levanger? Kirkegata, der har jeg gått mange ganger. Anonymkode: 8779e...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 29. april 2017 #7 Del Skrevet 29. april 2017 1 time siden, Balian de Ibelin skrev: Den testen er alt for lett til og tro at man skal være blant 3% av verdens befolking om man greier den testen. Enig, var jo veldig lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 29. april 2017 #8 Del Skrevet 29. april 2017 1 time siden, stan skrev: Morsomt, men ikke veldig vanskelig. Noen faktiske feil. Jeg er ganske sikker på at verdens minste stat er Vatikanet. Enig, at Vatikanstaten er minst var i hvert fall barnelærdom i min tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 29. april 2017 #9 Del Skrevet 29. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kirkegata, der har jeg gått mange ganger. Anonymkode: 8779e...333 Da er du med i et eksklusivt selskap 😀 Hvor mange av verdens befolkning har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå