kosepuus Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Hei! Lurer på om noen kan anbefale klinikker/leger i Oslo eller Østfold området som er flinke med injeksjoner. Ønsker gjerne å høre personlige erfaringer, eller om du kjenner noen som har vært veldig fornøyd med en klinikk/lege Takk for svar!
Almond Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Jeg har tatt botox i panne for å heve øyenbryn pga hodepine hos Cliniq Strømstad i Lilleng Helsepark. Godt fornøyd og drar tilbake dit! Husker ikke hva den svenske damen het da.... 1
kosepuus Skrevet 30. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2017 2 timer siden, Almond skrev: Jeg har tatt botox i panne for å heve øyenbryn pga hodepine hos Cliniq Strømstad i Lilleng Helsepark. Godt fornøyd og drar tilbake dit! Husker ikke hva den svenske damen het da.... Takk for svar Fungerte det bra? Merket du forskjell? Vurderer å ta botox litt av samme grunn, ønsker å heve øyebrynene og forebygge rynker. Jeg har tatt botox et par steder i Oslo, men følte liksom ikke at det varte så lenge og fikk heller ikke den effekten jeg hadde ønsket meg. Håper det er greit at jeg spør
Almond Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 For meg har det fungert veldig bra. Første gangene man tar varer det vel 3-5 mnd så det vil jo si at etter 3 mnd i mitt tilfelle så er mye gått ut. Jo flere ganger man tar det jo lengre vil den nok vare da musklene blir svakere etterhvert. Jeg har hatt mye spenningshodepine og det ble nærmest borte etter få dager, faktisk. Rynken er fortsatt borte men det var ikke pga den jeg gjorde det, men ser jo at det har hatt en effekt. Var kun øyenbrynene som var hovedgrunnen min da jeg hevet dem hele tiden og det resulterte i hodepine. Jeg kommer til å ta hos dem igjen da dem kun driver med injeksjoner og kirurgi så dem vet hva dem gjør. Stoler ikke helt på hunpleieklinikker som også kan sette nåler... ikke dyre heller, 2800 eller 3000 for to områder 1
kosepuus Skrevet 30. april 2017 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2017 8 timer siden, Almond skrev: For meg har det fungert veldig bra. Første gangene man tar varer det vel 3-5 mnd så det vil jo si at etter 3 mnd i mitt tilfelle så er mye gått ut. Jo flere ganger man tar det jo lengre vil den nok vare da musklene blir svakere etterhvert. Jeg har hatt mye spenningshodepine og det ble nærmest borte etter få dager, faktisk. Rynken er fortsatt borte men det var ikke pga den jeg gjorde det, men ser jo at det har hatt en effekt. Var kun øyenbrynene som var hovedgrunnen min da jeg hevet dem hele tiden og det resulterte i hodepine. Jeg kommer til å ta hos dem igjen da dem kun driver med injeksjoner og kirurgi så dem vet hva dem gjør. Stoler ikke helt på hunpleieklinikker som også kan sette nåler... ikke dyre heller, 2800 eller 3000 for to områder Ok, takk. Er helt enig i at de hudpleie klinikkene som tilbyr botox virker skeptisk. Er jo derfor jeg spør her, har googlet mye rundt og ser at det er mange som tilbyr injeksjons behandlinger. Så det er ikke lett å vite hvem som er flinke/seriøse. Det er hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse der 😊 Har sjekket opp den klinikken, så er mulig jeg tar en tur dit til uken 😊 Bare et par spørsmål til, er det første gang du tar botox? Jeg har tatt 2 ganger før og det gikk også ut veldig fort (2-3 måneder faktisk), men tror det kan ha noe å gjøre med at jeg ikke fikk nok enheter i utgangspunktet. Jeg gjorde det i Oslo, så måtte evt. dratt tilbake dit for påfyll innen 2 uker, men gjorde ikke det da. Vet du om de tilbyr påfyll innen 14 dager hvis det ikke oppnås ønsket resultat?
Almond Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 Kun tatt en gang så langt. Var på kontroll etter 3 uker og da korrigerte hun litt på den ene siden. Kostnadsfritt selvfølgelig. 1
kosepuus Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2017 (endret) På 30.4.2017 den 22.37, Almond skrev: Kun tatt en gang så langt. Var på kontroll etter 3 uker og da korrigerte hun litt på den ene siden. Kostnadsfritt selvfølgelig. Merket du noe til at øyenbrynene dine fikk et løft på en måte? Og het hun du tok Botox hos Angelica? Endret 4. mai 2017 av kosepuus
kosepuus Skrevet 6. mai 2017 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2017 På 4.5.2017 den 22.59, Almond skrev: Ja og ja 😊 Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå