Gå til innhold

Var det feil av meg?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her som ett spørsmålstegn. Har hatt en knullevenninne i 1 års tid, vi er gode venner og har det fint sammen, vi har begge åpnet oss veldig for hverandre. Så igår etter vi hadde sex, så lov vi og pratet som vi pleier, jeg forteller om ei jeg var stormende forelsket i, og pratet litt om henne, så blir knullevenninne plutselig stille og sier at hun må gå. Ringte hun ista og spurte hva som skjedde igår og hun sier at jeg pratet alt for mye om hun andre og at ingen jenter ønsker å høre detaljer om sex'en og følelsene man har hatt for ei annen jente og at hun ble litt lei seg. Jeg ble ganske satt ut og syntes hun overreagerer noe voldsomt. Er det virkelig noe å bli lei seg for? Hva er så farlig om jeg forteller hun om andre jeg har vært med, kunne nok latt være å gå innpå detaljer, men det var vell å overdrive litt å bli lei seg for noe sånt?

Anonymkode: 60a91...532

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

LOL

Anonymkode: ff283...0ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL

Anonymkode: ff283...0ec

Ok?!?

• Liker 1
Skrevet

Har du tenkt tanken at du er mer enn en knullekompis for henne?

• Liker 13
Skrevet

Hun har nok følelser for deg da vet du.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg syns det er ganske respektløst å ligge å skryte og fortelle om sexen og følelsene du har for en annen jente, rett etter dere to har har hatt sex. Greit at dere bare er sexvenner, men man skulle tro det var rom for respekt og vennskap der også, noe som du egentlig ikke viste noen av dem med den samtalen.

Endret av Elliespelli
  • Liker 34
Skrevet

Ja, det var feil av deg. Si at du beklager det, og innrøm for henne at det var feil. Du burde tenkt deg om.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen mann???? 

Dere har akuratt hatt sex og du ligger å prater om en annen jente du er forelska i og vil knulle???? 

Hvor hensynsløs og respektløs går det Ann å være ???? 

Fortelle om detaljer fra sexen med en annen , som at du elsket sexen fra henne men ikke fra din knullevenninde! Altså tenk om hun hadde begynt å snakke om en negerkuk hun forguda og en mann som fikk hun til å få fire orgasmer og knulla hun i timesvis - hadde du følt deg god med deg selv og din prestasjon da ??? Nei du hadde følt deg sykt underlegen og sykt som en søplebøtte og tenkt okei hvorfor har hun sex med meg hvis hun har noe som er så mye bedre , da blir det veeeeldig åpenlyst at hun ikke ser på deg som en knulle VENN men en bruk og kast sexconteiner hun bruker når hun er desperat og kvitter seg med så fort hun får noe locked down med noen andre. 

Du fortjener ingen av disse damene her !! Hverken som venn eller date eller kjæreste. Håper hun som du liksom er stormende forelsket i får vite at du a) knuller på en annen - ingen menn som er forelska og har respekt for den man dater rører noen andre damer !!! Og b) utleverer sexlivet hennes og private intime detaljer til en annen jente - dette er svært personlig og sex skal holdes mellom de to som har det og ikke spres til utenforstående!

Hadde smekka til deg med knyttneven og gått om det hadde vært meg , og sendt et brev til den andre jenta om hvordan du også bruker henne , for en man er forelska  i og kanskje skal bli sammen med skal du ha respekt for og det har du åpenbart ikke det spor av når du kan drive å knulle på andre ! Og snakke om sexen hennes til andre !!! 

Seriøst du må ha Max 4 i sosial IQ. 

Hva med å få respekt for damer , både venninner og potensielle kjærester , FØR du blander deg med dem, for du driter deg jo totalt ut . Ingen vil bli sammen med en sånn fyr det er sikkert å visst hvertfall!!

Anonymkode: 9564f...9cf

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Yeah right

Er det virkelig noen som går på alle disse trådene som legges ut?

Anonymkode: 10561...9fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yeah right

Er det virkelig noen som går på alle disse trådene som legges ut?

Anonymkode: 10561...9fe

Ja. For det finnes faktisk så dumme hjerneskada menn. Ikke mange heldigvis men 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt autistisk. Kan noen forklare meg ord for ord, hvorfor det er feil å si at man har blitt forelsket i en dame? Hvis de to bare er fuckfriends?

Anonymkode: 16972...2e0

Skrevet
På 29.4.2017 den 16.32, Elliespelli skrev:

Jeg syns det er ganske respektløst å ligge å skryte og fortelle om sexen og følelsene du har for en annen jente, rett etter dere to har har hatt sex. Greit at dere bare er sexvenner, men man skulle tro det var rom for respekt og vennskap der også, noe som du egentlig ikke viste noen av dem med den samtalen.

Å dele tanker og følelser med med en annen er da i aller høyeste grad et uttrykk for vennskap, og ofte respekt?

AnonymBruker
Skrevet
På 4/29/2017 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt autistisk. Kan noen forklare meg ord for ord, hvorfor det er feil å si at man har blitt forelsket i en dame? Hvis de to bare er fuckfriends?

La oss si du har vært ute med kompisen din og hatt en fantastisk morsom kveld. Så sier kompisen din at nå blit det godt å komme hjem til kona, eller endelig var det overstått

Du nedvurderer den koselige stunden du har med ff, og snakker om den som om den ikke betyr noe. For noen er ff fortsatt koselig og intimt, selv om man ikke vil bli kjæreste.

Anonymkode: 16d2c...67e

• Liker 2
Skrevet
På 29.4.2017 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Hvis man hatt et intimt forhold til noen man også har et godt vennskap til, i over ett år, er det nesten alltid følelser involvert. Fordi man blottlegger seg såpass over lang tid, vil det være nesten umulig å skille vennskap fra følelser.

Og rett etter sex, så får man den i fleisen og føler seg nok både brukt og som om det er noengalt med seg, siden ts åpenbart er forelsket i noen andre. 

Selv om de på papiret "bare" er fuckfriends, så vil man etter en periode på ett år slite med å holde disse følelsene ute av bildet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ord for ord? 

Hun ble såret fordi du tenkte på en annen dame når dere to hadde hatt sex. Hun følte at du ikke brydde deg om henne, men at du brydde deg mer om damen du snakket om. Hun følte seg liten og ubrukelig fordi du snakket om noen andre enn henne.

Det som er greia er at når du er sammen med FF'en din så snakker du om dere to. Ingen andre damer skal være med i senga. Bare dere to. 

Snakke om jenter du har vært forelsket i eller hatt deilig sex med snakker du aldri med nåværende kjæreste eller FF om. Det er ufint. Og i hvert fall holder du det pratet langt utenfor soverommet. 

Ble det konkret nok for deg, eller trenger du flere ord? (Jeg har en voksen sønn som er "litt autist" som du kaller det, så jeg vet at det er viktig med konkrete ord.)

Anonymkode: 243cd...4b3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken forelsket fyr får seg til å ha sex med ei annen dame???!????!? 

Håper begge dumper deg!

Anonymkode: a02cf...387

• Liker 3
Skrevet
På 4/29/2017 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Sitter her som ett spørsmålstegn. Har hatt en knullevenninne i 1 års tid, vi er gode venner og har det fint sammen, vi har begge åpnet oss veldig for hverandre. Så igår etter vi hadde sex, så lov vi og pratet som vi pleier, jeg forteller om ei jeg var stormende forelsket i, og pratet litt om henne, så blir knullevenninne plutselig stille og sier at hun må gå. Ringte hun ista og spurte hva som skjedde igår og hun sier at jeg pratet alt for mye om hun andre og at ingen jenter ønsker å høre detaljer om sex'en og følelsene man har hatt for ei annen jente og at hun ble litt lei seg. Jeg ble ganske satt ut og syntes hun overreagerer noe voldsomt. Er det virkelig noe å bli lei seg for? Hva er så farlig om jeg forteller hun om andre jeg har vært med, kunne nok latt være å gå innpå detaljer, men det var vell å overdrive litt å bli lei seg for noe sånt?

Jeg tror venninnen din er forelsket i deg, eller har følelser for deg til en viss grad. Generelt sett tror jeg du skal være forsiktig med å fortelle nye sexpartnere om tidligere sexpartnere og i dette tilfellet bør du kanskje ta en prat med henne om hva slags følelser dere har for hverandre?

• Liker 1
Skrevet

Duuuu...

Aldri snakk om andre jenter du har sex med med jenter du har sex med. Hvis hun spør kan du være kort og ærlig om at ja du har sex med andre, og så skifter du tema

Følelser osv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken forelsket fyr får seg til å ha sex med ei annen dame???!????!? 

Håper begge dumper deg!

Anonymkode: a02cf...387

Enig!!!!!! 

• Liker 1
Skrevet

Alltid en av ff som blir forelsket i den andre, har en liten gnist, et lite håp om at det kan bli noe, de blir hengende rundt for at de går å venter på den ene dagen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...