Gå til innhold

Hvilken iskrem er din favoritt ?

Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Omg, ts! Jeg elsker royal sin "vanlige" is, og jeg elsker lakris. Visste ikke at royal med lakris fantes, haha! Thanks, skal kjøpe denne:D

Men ellers er jeg veldig glad i denne!

11679 Wanted Salty Caramel 0,5L - '2Face-Sailor' Caramel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. mai 2017 den 14.49, AnonymSjiraff skrev:

En annen god pinneis:

Dream_Sitron.jpg

Enig! Den er min favoritt i år. Minner om den gamle splitt-isen jeg husker fra da jeg var liten og som jeg har savnet siden den forsvant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennig Olsen Inspira multeis. Luksusis til nesten 100 kr. for en boks.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/10/2017 den 15.51, Fredsmegleren skrev:

cinnamon-bun-detail.png

:laugh:

Er ikke denne isen helt hårreisende dyr, 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Rundt 70-80kr

Er det andre her som liker Twix is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Rundt 70-80kr

Er det andre her som liker Twix is?

70-80 kr for en boks med is?!! :hakeslepp: Sorry avsporing, men nå døde jeg litt av prisen hehe :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snuppah00 skrev:

89 kr på meny og 70 kr på kiwi. Den er ikke dyr dersom det er det eneste man skeier ut med i måneden :PIskrem over sjokolade og alkohol any time 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

89 kr på meny og 70 kr på kiwi. Den er ikke dyr dersom det er det eneste man skeier ut med i måneden :PIskrem over sjokolade og alkohol any time 

I tillegg har de billige iskremene dobbelt så mye luft i seg slik at det blir dumt å sammenligne kun på volum. 

Iskrem burde blitt solgt etter vekt og ikke volum. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11845.jpg.9903eb07dc8cf5356a20240e1407f0f0.jpg

Beste i både kule- og boksform. Må gjerne få den tilbake i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

I tillegg har de billige iskremene dobbelt så mye luft i seg slik at det blir dumt å sammenligne kun på volum. 

Iskrem burde blitt solgt etter vekt og ikke volum. 

Ben&Jerrys er definitivt verdt det. Jeg synes i alle fall at konsistensen er mer kremte og at diplomis bare fremstår som isete i sammenlikning. Ben&jerrys har også mange chunks or andre godbiter i iskremen som norske konkurrenter ikke er i nærheten av. For eksempel døla-is og wanted er ikke i samme liga når det gjelder mengden og variasjon av chunks.

Men nå er jeg også veldig ben&jerrys partisk også :PSynes vanlig iskrem fort kan bli litt kjedelig uten alle de morsomme smakskombinasjonene og periodevis tyggemotstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2017 den 0.47, Perelandra skrev:

12149001.png

Hvoooor får man kjøpt den?👀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, kjøttkaker skrev:

Hvoooor får man kjøpt den?👀

I Sverige og Finland. Den er ikke tilgjengelig i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softis med masse jordbærstrø (pulvervarianten som er sur, ikke de store sukkerklompene), pistasjeis med sjokoladebiter og lakris.

Endret av Centrino
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Ben&Jerrys er definitivt verdt det. Jeg synes i alle fall at konsistensen er mer kremte og at diplomis bare fremstår som isete i sammenlikning. Ben&jerrys har også mange chunks or andre godbiter i iskremen som norske konkurrenter ikke er i nærheten av. For eksempel døla-is og wanted er ikke i samme liga når det gjelder mengden og variasjon av chunks.

Men nå er jeg også veldig ben&jerrys partisk også :PSynes vanlig iskrem fort kan bli litt kjedelig uten alle de morsomme smakskombinasjonene og periodevis tyggemotstand

Enig aldri følt at Ben Jerry har vært gjerrige når de lagde isen. Da synes jeg det er greit at de tar betalt også og 70 kroner for en iskrem blir jo ikke så mye per porsjon. 

Nå synes jeg mange av de andre produsentene også lager god iskrem, men den gode isen koster jo omtrent det samme som Ben Jerry.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp lakris- og sirtonis med god samvittighet. Om dere ikke kjøper så trekkes de av markedet. Så dere kjøper ikke bare for deres egen del, men for fellesskapet. :hjerte:

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...