Gå til innhold

Han vet ikke hva han vil..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har møttes 6-7 ganger nå. Synes det har vært bra. Denne uka sa han til meg at han ikke visste hva han ville. Dette gjorde meg ganske usikker.. Vi har ikke hatt sex enda. Han sier at han vil være med meg hele tiden, at han savner meg og synes jeg er bra. 

Likevel begynner jeg å lure. Jeg har ingen forventninger til at vi skal bli sammen, men jeg merker jo at jeg blir mer og mer knyttet til han. Og det vil jeg ikke om han ikke vil bli sammen. Vi koser og kysser når vi er sammen, og det gjør jeg jo ikke med hvem som helst.

Kan jeg stille et ultimatum? Eller bør jeg trekke meg ut? Vil ikke presse han til noe han eventuelt ikke vil. 

Anonymkode: 50ef4...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje trekt meg litt unna hadde jeg vært deg, gi han sjansen til å savne deg. Om han ikke tar kontakt så er jo det også ett svar i seg selv. Men det må være bedre å få vite det før du blir mer investert.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du skal stille ham et ultimatum når dere bare har møttes 6 ganger, med mindre du vil miste ham da. Kan jo heller spørre ham hva han trenger for å finne ut av det, mer alenetid eller mer tid med deg?

Anonymkode: daf2f...f7d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Craaaazy! 

Ultimatum etter 6 møter!?? Da mister du han. Jeg hadde løpt!

Ro deg ned og se hvor det bærer. Ting tar tid.

Anonymkode: 87769...a83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Craaaazy! 

Ultimatum etter 6 møter!?? Da mister du han. Jeg hadde løpt!

Ro deg ned og se hvor det bærer. Ting tar tid.

Anonymkode: 87769...a83

Ja, enig, synes det egentlig også er altfor tidlig. Jeg tror jeg prøver å trekke meg litt tilbake, og se om han tar kontakt med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ville gjort var å kvinne meg opp til å fortelle hva JEG var ute etter uten å gjøre det til et ultimatum. Hvis du ønsker at begge er eksklusive før sex, er ute etter et seriøst forhold på sikt, har begynt å få følelser for ham.. så si det? Uten å stille krav tilbake, og kanskje vær tydelig på at dette ikke er krav, men at du vil at han skal vite hvor du står. 

Anonymkode: 879cd...5a7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han/dere? Kanskje han er for ung og føler seg ikke klar for noe seriøst...?

Anonymkode: f8d22...953

AnonymBruker
Skrevet

Da begynner du å date andre mens han klør seg i skjegget. 

Anonymkode: e51aa...556

Skrevet

Gi det litt tid, og trekk deg litt tilbake i mellomtiden. Det får han til å savne deg og lure på hva du gjør 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt han et ultimatum ja. Dont waste your good boobs years på en sucker som bare kaster bort tiden din :)

Anonymkode: 40237...74f

AnonymBruker
Skrevet

Usikker så tidlig? Det er jo nå han burde være gira. Det hadde jeg ikke giddet. Med mindre han hadde vært siste mann på jorden så hadde jeg gått videre. Finn deg en mann som ikke er usikker etter så få møter.

Anonymkode: ff162...b52

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikker så tidlig? Det er jo nå han burde være gira. Det hadde jeg ikke giddet. Med mindre han hadde vært siste mann på jorden så hadde jeg gått videre. Finn deg en mann som ikke er usikker etter så få møter.

Takk for svar. Ja, jeg er enig.. Vil jo ha en fyr som ikke er usikker fra starten av. Men noe jeg synes er rart, er at han alltid tar initiativ til og møtes. Og han vil ofte møtes før vi har avtalt, fordi han sier han savner meg. Blir forvirret.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Ja, jeg er enig.. Vil jo ha en fyr som ikke er usikker fra starten av. Men noe jeg synes er rart, er at han alltid tar initiativ til og møtes. Og han vil ofte møtes før vi har avtalt, fordi han sier han savner meg. Blir forvirret.

Altså, han kan jo like deg og like ditt selskap selvom han er usikker, men for å beskytte deg selv så hadde jeg gått videre. Det er godt mulig han er usikker fordi han er emosjonelt utilgjengelig eller har forpliktelsesangst. De har jeg dårlig erfaring med, de gir mer hodebry og usikkerhet enn glede. Når en mann er usikker så tidlig i en bli-kjent fase så er ikke jeg interessert i å investere emosjonelt i han. Er ikke interessert i å bli forelesmessig knyttet og bli brukt som en partner med alle fordelene det bringer, uten en forpliktelse. Been there, done that. Er ikke verdt det for meg. Vil ha en som er like mye gira som jeg er.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, han kan jo like deg og like ditt selskap selvom han er usikker, men for å beskytte deg selv så hadde jeg gått videre. Det er godt mulig han er usikker fordi han er emosjonelt utilgjengelig eller har forpliktelsesangst. De har jeg dårlig erfaring med, de gir mer hodebry og usikkerhet enn glede. Når en mann er usikker så tidlig i en bli-kjent fase så er ikke jeg interessert i å investere emosjonelt i han. Er ikke interessert i å bli forelesmessig knyttet og bli brukt som en partner med alle fordelene det bringer, uten en forpliktelse. Been there, done that. Er ikke verdt det for meg. Vil ha en som er like mye gira som jeg er.

*følelsesmessig

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det tror jeg det godt kan være..  Jeg vil jo ikke bryte, men som du sier ønsker jeg jo ikke å bli brukt, men uten forpliktelse. Dette er vanskelig altså. 

Skrevet

Trenger han å si at han er ute etter noe seriøst når han viser at han vil være med deg hele tiden, og han sier han savner deg.

Tror ikke jeg hadde mast eller forventet noe mer. Tiden vil jo vise om det fortsetter som nå, at dere tar større skritt etter hvert. Foreløpig virker det jo helt greit. Hvorfor i det hele tatt bekymre seg om det er noe seriøst når dere stadig kysser og han viser at han vil være med deg. Det er så tidlig. 

Faktisk forstår jeg ikke hvorfor du tenker på å stille ultimatum. På hva da ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han sier han ikke vet hva han vil, så vil han egentlig ikke. Det er ikke noe hokus pokus.

Anonymkode: 77f44...e71

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han sier han ikke vet hva han vil, så vil han egentlig ikke. Det er ikke noe hokus pokus.

Anonymkode: 77f44...e71

Enig.

Dersom han ville, så hadde det ikke vært en problemstilling.

Anonymkode: 8c5af...9fb

AnonymBruker
Skrevet

Så forvirrende! De gangene jeg har opplevd dette har grunnen deres stort sett vært at de merker at de ikke tenker så mye på meg, og ikke savner meg. Det er jo et tegn på at følelsene ikke er der.

Men fyren din gjør jo det. Så her tror jeg absolutt du kan vinne litt på å sitte litt på gjerdet. Noe av problemet her er jo at det er naturlig at dere begynner å ha sex snart, og da vil du jo bli mer investert. Klarer du dette uten å bli kjempesåra om han kommer 2 uker senere og ikke vil mer? 

Jeg tror det beste du nå gjør er å ta en prat med han om noen dager. Hør hvorfor han er usikker. 

Anonymkode: 7f69a...e40

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...