AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #21 Skrevet 1. mai 2017 Hvorfor gidder man å bry seg? La nå folk få gjøre hva de vil med kroppene sine. Folk er forskjellige. De tatoveringene du nevnte er for eksempel det jeg hater med tatoveringer; standard manne-og dame-tatoveringer ifølge samfunnet. Kan ikke fordra det. Har selv tatoveringer, men det er ikke det jeg ser etter i det motsatte kjønn. Anonymkode: afcd8...cec
Gjest Athleisure Skrevet 1. mai 2017 #22 Skrevet 1. mai 2017 Foretrekker en partner som ikke har noen som helst tatoveringer. Liker bedre naturlig kropp uten blekk
Mr. Kilmister Skrevet 1. mai 2017 #23 Skrevet 1. mai 2017 På 29.4.2017 den 12.32, VesleÅkki skrev: Jeg skjønner ikke tatovering fetisjer; folk som MÅ ha partnere med kroppsmodifikasjoner. Hvorfor er det så viktig for noen? Tror det har noe med at de selv mangler naturlig skjønnhet og må gjøre seg spesiell ved å se dekke seg med bilder, mønstre osv. Selv er jeg veldig tradisjonell i hvordan jeg liker tatoveringer på menn og kvinner; kvinner kan bare ha små, men meningsfulle feminine tatoveringer, mens menn kan gjerne ha større mønstre og sleeves, bare ikke det dekker begge sider og for mye på overkroppen. Jeg må kunne se linjene og muskeldefinisjonen på torsoen og brystvortene (haha!!). Tenke på dette mens æ lå i sengen i går og kom til å tenke på det nå også. Dette er bare mine preferanser. Det kan jo være dritsexy, men kan også være for mye naturligvis.
draug 75 Skrevet 2. mai 2017 #24 Skrevet 2. mai 2017 I min preferanseverden er det ikke noe generelt forbud mot tatoveringer, men det er noen innskrenkninger. Ei tatovering er et blikkfang. For eksempel på en mann, tatoverer overarmen for å få oppmerksomhet på overarmen, hvor stor og mandig den er (Det er derfor de tradisjonelle fullriggerne, skilpaddene og sailors grave sjøfolk har/ hadde, hører hjemme der). Derfor synes ikke jeg det er spesielt tennende, har jeg kommet til, med store tatoveringer på overarmene hos kvinner. Er det de hun vil vise fram? Annerledes blir det da med en "trampstam" på korsryggen. Den drar oppmerksomheten til korsryggen, midjen og rompa. Samme effekt har en sak i nakken, eller på ankelen. En annen sak, er at dette er erogene somer. Steder hvor det gjør litt mer vondt enn ellers. Altså at kvinna som her disse tatoveringene kommuniserer at hun muligens er litt endorfinjunkie. Og det får meg til å sikle litt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå