Capricae Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Jeg skjønner ikke tatovering fetisjer; folk som MÅ ha partnere med kroppsmodifikasjoner. Hvorfor er det så viktig for noen? Tror det har noe med at de selv mangler naturlig skjønnhet og må gjøre seg spesiell ved å se dekke seg med bilder, mønstre osv. Selv er jeg veldig tradisjonell i hvordan jeg liker tatoveringer på menn og kvinner; kvinner kan bare ha små, men meningsfulle feminine tatoveringer, mens menn kan gjerne ha større mønstre og sleeves, bare ikke det dekker begge sider og for mye på overkroppen. Jeg må kunne se linjene og muskeldefinisjonen på torsoen og brystvortene (haha!!). Tenke på dette mens æ lå i sengen i går og kom til å tenke på det nå også. Dette er bare mine preferanser. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Nettopp det du sa, det er preferanser. Anonymkode: 1ac29...79b 4
Inwe Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Det er bare preferanser. Jeg selv synes tatoveringer er sexy, særlig sleeves, skulle gjerne hatt en selv faktisk. Men det er absolutt ikke et must. For andre er det er must og for andre igjen er det helt uaktuelt. Samme med dette som med høyde, puppestørrelse, vekt, trent/ikke trent osv. Alt er preferanser og det er ikke meningen at vi skal forstå andres preferanser. Ikke er de noe å legge seg borti heller. 2
SlemUlv Skrevet 29. april 2017 #4 Skrevet 29. april 2017 28 minutter siden, VesleÅkki skrev: Jeg skjønner ikke tatovering fetisjer; folk som MÅ ha partnere med kroppsmodifikasjoner. Hvorfor er det så viktig for noen? Dette er bare mine preferanser. Du har jo svart på spørsmålet ditt helt selv, fordi de har andre preferanser en deg. 4
Gjest Coolaid Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 Jeg tenker at mine tattoveringer er for meg, og bryr meg fint lite om noen tenner på dem eller ikke. De som har en fetish for tatoveringer finner vel en partner med tatoveringer. Vi er som vi er.
Hanako Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 Folk er forskjellig, jeg vil ha en tatovering selv, når jeg blir gammel nok skal jeg ha en tatovering av en brødrister rett over tissen 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #7 Skrevet 29. april 2017 1 time siden, Hanako skrev: Folk er forskjellig, jeg vil ha en tatovering selv, når jeg blir gammel nok skal jeg ha en tatovering av en brødrister rett over tissen HAHAHAHA Du er faen ikke sann jente ! You made my day Anonymkode: f93a9...105 2
Hanako Skrevet 29. april 2017 #8 Skrevet 29. april 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAHAHAHA Du er faen ikke sann jente ! You made my day Anonymkode: f93a9...105 Bare hyggelig xD
Gjest Axl Rose Skrevet 29. april 2017 #9 Skrevet 29. april 2017 Jeg har 2 tatoveringer, men forventer ikke at andre skal ha det. Ikke det jeg går etter. Folk har det de vil ha. Dama har også en, men ikke derfor jeg ble sammen med henne.. Jeg har vert sammen med jenter uten tatovering også. Tror ikke det er så mange som bare er ute etter partnere med tatovering. Det er jo ikke tatovering eller ikke vi forelsker oss i.
Capricae Skrevet 30. april 2017 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2017 Spørsmålet er; hvorfor MÅ noen ha tatoveringer? Det er jo hverken normen eller naturlig. Veldig få som sier at de MÅ ha fedme-partner
Capricae Skrevet 30. april 2017 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2017 Det var ei dame som insisterte på å gi en mann hun datet tatovering; rar tankegang som overskrider preferanser. Jeg ser sjelden folk som insisterer at partneren IKKE kan ha kroppsmodifikasjon; sier litt om dem som har-
Capricae Skrevet 30. april 2017 Forfatter #12 Skrevet 30. april 2017 På 29.4.2017 den 12.39, Inwe skrev: Det er bare preferanser. Jeg selv synes tatoveringer er sexy, særlig sleeves, skulle gjerne hatt en selv faktisk. Men det er absolutt ikke et must. For andre er det er must og for andre igjen er det helt uaktuelt. Samme med dette som med høyde, puppestørrelse, vekt, trent/ikke trent osv. Alt er preferanser og det er ikke meningen at vi skal forstå andres preferanser. Ikke er de noe å legge seg borti heller. Jeg vet for jeg holder meg langt unna svarte menn haha. Poenget er at folk med kroppsmodifikajon tyder til å ha en mental glitch som gjør at de insisterer at partneren skal ha det. Mens vi normale tar det chill lissom (Y)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #13 Skrevet 30. april 2017 Jeg har ikke tatoveringer, men har vurdert å få en liten en (selvfølgelig ) og en evt kjæreste kan bare ikke ha sleves etc da jeg syns det er dritstygt. En annen ting er jo at det skjuler hudkreftflekker, så jeg skjønner ikke hvorfor mange velger å dekke hele huden med slikt da de dermed skjuler symptomer på hudkreft. Det er jo ikke gitt at hudflekkkreften kun vil dukke opp på utatovert hud. Litt off topic men, ja. Masse tatoveringer over alt er bare stygt og lite funksjonelt pga helsa. Anonymkode: 3f1dd...e59 1
Capricae Skrevet 30. april 2017 Forfatter #14 Skrevet 30. april 2017 Hudflekkkreft symptomer er hottest da (Y)
Frøken_fjong1 Skrevet 30. april 2017 #15 Skrevet 30. april 2017 Jeg er svak for tatoveringer så lenge de er fine og kler personen ofc. Sleeve på noen med mye muskler er bare dååån jeg selv har 4 stk foreløpig .
Capricae Skrevet 30. april 2017 Forfatter #16 Skrevet 30. april 2017 (endret) 8 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Sleeve på noen med mye muskler er bare dååån Helt rett, så lenge de er menn ofc^^ Endret 30. april 2017 av VesleÅkki plasserte i feil rute
Frøken_fjong1 Skrevet 30. april 2017 #17 Skrevet 30. april 2017 10 minutter siden, VesleÅkki skrev: Helt rett, så lenge de er menn ofc^^ Ja de må altså være menn
Katten.2.0 Skrevet 30. april 2017 #18 Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, VesleÅkki skrev: Helt rett, så lenge de er menn ofc^^ Merkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #19 Skrevet 30. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke tatoveringer, men har vurdert å få en liten en (selvfølgelig ) og en evt kjæreste kan bare ikke ha sleves etc da jeg syns det er dritstygt. En annen ting er jo at det skjuler hudkreftflekker, så jeg skjønner ikke hvorfor mange velger å dekke hele huden med slikt da de dermed skjuler symptomer på hudkreft. Det er jo ikke gitt at hudflekkkreften kun vil dukke opp på utatovert hud. Litt off topic men, ja. Masse tatoveringer over alt er bare stygt og lite funksjonelt pga helsa. Anonymkode: 3f1dd...e59 En veldig viktig ting du nevner her, som jeg tipper de færreste tenker over (-inkludert meg selv). Anonymkode: 1d060...265
Inwe Skrevet 1. mai 2017 #20 Skrevet 1. mai 2017 21 timer siden, VesleÅkki skrev: Jeg vet for jeg holder meg langt unna svarte menn haha. Poenget er at folk med kroppsmodifikajon tyder til å ha en mental glitch som gjør at de insisterer at partneren skal ha det. Mens vi normale tar det chill lissom (Y) Det vil jo bare si at preferansen er absolutt. Det finnes damer som nekter å i det hele tatt vurdere en mann under 180, det er jo like absolutt og vanskeligere å gjøre noe med om det er drømmedama. Jeg for min del ville ikke kommet til vurderingen med en veldig overvektig mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå