Lillesøster Skrevet 23. desember 2004 #1 Skrevet 23. desember 2004 Noen som har fått noen ekstra fine. Kanskje vi bør dele dem med hverandre.
Lillesøster Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #2 Skrevet 23. desember 2004 Ingen som har noen fine å dele?
LilleMy Skrevet 23. desember 2004 #3 Skrevet 23. desember 2004 Jeg synes jule sms er ganske teit, jeg Men du får ha lykke til med innsamilngen!
Lillesøster Skrevet 24. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2004 Jeg synes jule sms er ganske teit' date=' jeg [/quote'] Ja takk for positiv og konstruktiv tilbakemelding på mitt spørsmål.
LilleMy Skrevet 25. desember 2004 #5 Skrevet 25. desember 2004 Oi, så hårsår vi er da ..... Unnskyld....
Hu i Svingen Skrevet 26. desember 2004 #6 Skrevet 26. desember 2004 Jeg vil ønske alle mine gode venner, familie, naboer, mine seksuelle forbindelser (selv dere som tar betalt for det), dere jeg har drukket under bordet, dere som har drukket meg under bordet, dere som skylder meg penger, dere JEG skylder penger, dere jeg har kappkjørt med, alle jeg har avvist som sexpartnere, Ringnes bryggeri og alt annet godtfolk; EN RIKTIG GOD JUL TIL DERE ALLE SAMMEN!!!
iselhek Skrevet 26. desember 2004 #7 Skrevet 26. desember 2004 Jeg vil ønske alle mine gode venner, familie, naboer, mine seksuelle forbindelser (selv dere som tar betalt for det), dere jeg har drukket under bordet, dere som har drukket meg under bordet, dere som skylder meg penger, dere JEG skylder penger, dere jeg har kappkjørt med, alle jeg har avvist som sexpartnere, Ringnes bryggeri og alt annet godtfolk; EN RIKTIG GOD JUL TIL DERE ALLE SAMMEN!!! den fikk jeg også Send denne mld til alle du vil ønske en riktig god jul,til alle du bryr deg om,til alle du er glad i og til alle du tenker på! Det har jeg gjort=) *GOD JUL*
Lillesøster Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2004 den fikk jeg også Send denne mld til alle du vil ønske en riktig god jul,til alle du bryr deg om,til alle du er glad i og til alle du tenker på! Det har jeg gjort=) *GOD JUL* Den fikk jeg også . Førovrig raste det inn dusinvis med sms på juleaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå