AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #21 Skrevet 29. april 2017 Du har lyst på kraftige smertestillende medisiner? Anonymkode: 80f6c...0bd
Tyrk40 Skrevet 29. april 2017 #22 Skrevet 29. april 2017 Jeg hadde det samme som deg en gang...Fikk somadril av legen..Det er sterke saker det!!! Men det virker(godt)....
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #23 Skrevet 29. april 2017 1 time siden, Tyrk40 skrev: Jeg hadde det samme som deg en gang...Fikk somadril av legen..Det er sterke saker det!!! Men det virker(godt).... Somadril er avregistrert, og kan ikke lenger forskrives. Anonymkode: ff5d3...c41 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #24 Skrevet 29. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har lyst på kraftige smertestillende medisiner? Anonymkode: 80f6c...0bd Jeg vil ha noe som stopper muskelspenningene som starter i rygg og skulderparti og forplanter seg oppover. Anonymkode: 8b5a9...4ce
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #25 Skrevet 29. april 2017 Min mor har akkurat samme problem og er i dag ufør med fibromyalgi. Anonymkode: 8b5a9...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #26 Skrevet 29. april 2017 Synes det er litt rart at du sier at du ikke vil til fysio. Har man vondt nok er man vel vilig til å prøve alt? Anonymkode: d5c17...c22 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #27 Skrevet 29. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er litt rart at du sier at du ikke vil til fysio. Har man vondt nok er man vel vilig til å prøve alt? Anonymkode: d5c17...c22 Problemet er at jeg blir stresset av at ukjente skal drive å ta på meg. Noe som mest sannsynlig vil gjøre vondt værre. Men selvsagt, jeg kan sikkert prøve det ut. Men tviler som sagt på at det vil ha noen effekt for min del. Anonymkode: 8b5a9...4ce
Gjest Sugemerke Skrevet 29. april 2017 #28 Skrevet 29. april 2017 Så du vil heller bli avhenging av tabletter?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #29 Skrevet 29. april 2017 Jeg sliter og med smerter som du beskriver. Det fjerner ikke smertene, men jeg har kjøpt meg Tempurpute og det hjelper godt slik at jeg får slappet skikkelig av. Anonymkode: ebdd2...3af
Gjest Rosetelys Skrevet 29. april 2017 #30 Skrevet 29. april 2017 Jeg fikk skrevet ut Cataflam. Det hjelper for meg, men uheldigvis fikk jeg magesår og kan ikke ta det lenger. Får derfor kun paralgin forte og tramadol. Det lindrer smertene, men gjør ikke noe for å løse selve problemet.
Den røde fare Skrevet 29. april 2017 #31 Skrevet 29. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg blir stresset av at ukjente skal drive å ta på meg. Noe som mest sannsynlig vil gjøre vondt værre. Men selvsagt, jeg kan sikkert prøve det ut. Men tviler som sagt på at det vil ha noen effekt for min del. Anonymkode: 8b5a9...4ce Be om henvisning til psykomotorisk fysioterapi. Sliter med samme fysiske plager som deg, aldri en dag uten spenningshodepine. Hos den psykomotoriske som jeg har vært hos, har det vært minimalt med berøring, bare en del øvelser for å avspenne kroppen. Forstår du ønsker medisiner som hjelper, men til syvende og sist er du som må gjøre jobben, ikke medisiner. I mellomtiden bør du sjekke ut avspenningsøvelser i form av enkel yoga for nakke/rygg på YouTube. Det tar de verste smertene i hodet😊 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #32 Skrevet 29. april 2017 14 minutter siden, Sugemerke skrev: Så du vil heller bli avhenging av tabletter? Nei men det er det eneste som hjelper. 3 minutter siden, Den røde fare skrev: Be om henvisning til psykomotorisk fysioterapi. Sliter med samme fysiske plager som deg, aldri en dag uten spenningshodepine. Hos den psykomotoriske som jeg har vært hos, har det vært minimalt med berøring, bare en del øvelser for å avspenne kroppen. Forstår du ønsker medisiner som hjelper, men til syvende og sist er du som må gjøre jobben, ikke medisiner. I mellomtiden bør du sjekke ut avspenningsøvelser i form av enkel yoga for nakke/rygg på YouTube. Det tar de verste smertene i hodet😊 Takk det skal jeg sjekke ut. Har tenkt litt på psykomotorisk fysio tidligere men dette med berøring stopper meg fra å ha prøvd det. Fint å høre det er lite av det der. Takk. Anonymkode: 8b5a9...4ce
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #33 Skrevet 29. april 2017 Medisiner en relativt dårlig løsning ved muskelsmerter. Fysisk aktivitet er desidert best. F.eks turgåing i kupert terreng er supert. Bevegelse løsner spenninger og produkserer endorfiner som er smertestillende og bra for både psyke og fysikk. Fysioterapeuter gir ikke kun massasje, de kan også trene med deg. Be legen henvise til fysioterapeut som kan være med på opptrening og sette opp et program med øvelser, uten at du trenger å få massasje. Anonymkode: 653c1...812 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #34 Skrevet 29. april 2017 Altså, medisiner løser ikke det du sliter med. Om du ikke liker berøring så må du jobbe med det, det hjelper ikke å få en kropp som er avhengig av smertestillende. Virker som at du vil ha en quick fix/medisiner, men det finnes ikke. Jeg har også slitt med ekstreme smerter, spenninger og x antall betennelser og mye av smerten sitter i hodet, og om du tenker at berøring vil gjøre det verre så betyr vel det at mye av spenningene dine sitter mye i hodet? Anonymkode: 80f6c...0bd 1
Honey Dew Skrevet 29. april 2017 #35 Skrevet 29. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men det er det eneste som hjelper. Takk det skal jeg sjekke ut. Har tenkt litt på psykomotorisk fysio tidligere men dette med berøring stopper meg fra å ha prøvd det. Fint å høre det er lite av det der. Takk. Anonymkode: 8b5a9...4ce Nei, tablettene fjerner kun symptomene. De fjerner ikke årsaken 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå