Gå til innhold

Hva lurt kan jeg si?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en fyr i 5 mnd, ble svært forelsket og alt virket bra. Så begynte han å trekke seg mer og mer unna. Han har en jobb der han er mye borte, og ringte sjelden. Så plutselig gjorde han det slutt pr sms. Koselig. Jeg har jo vært lei meg og håpet ting skulle ordne seg.

Så begynte han å oppføre seg sjalu på mitt liv uten han. Jeg dro på fester og ga uttrykk for at jeg ikke tenkte på han. Jeg kontaktet han aldri. Så møttes vi tilfeldig med barna våre, og jeg kjente hvor mye jeg savnet han. Han sa at han savnet meg også, og ville være hos meg. Så han kom til meg og var en helg. Da sa han at vi måtte ta ting rolig og se etterhvert om det ble oss. 

Siden har jeg ikke hørt noe på to uker....

Men...mitt spørsmål er; hvis han tar kontakt igjen hva sier jeg for å få det til å svi? Jeg skjønner jo at han muligens vil komme hit å knulle når han føler for det. Det er nok det han ser for seg. Så jeg trenger et godt svar å gi han da😆

Anonymkode: de56e...53a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var sammen med en fyr i 5 mnd, ble svært forelsket og alt virket bra. Så begynte han å trekke seg mer og mer unna. Han har en jobb der han er mye borte, og ringte sjelden. Så plutselig gjorde han det slutt pr sms. Koselig. Jeg har jo vært lei meg og håpet ting skulle ordne seg.

Så begynte han å oppføre seg sjalu på mitt liv uten han. Jeg dro på fester og ga uttrykk for at jeg ikke tenkte på han. Jeg kontaktet han aldri. Så møttes vi tilfeldig med barna våre, og jeg kjente hvor mye jeg savnet han. Han sa at han savnet meg også, og ville være hos meg. Så han kom til meg og var en helg. Da sa han at vi måtte ta ting rolig og se etterhvert om det ble oss. 

Siden har jeg ikke hørt noe på to uker....

Men...mitt spørsmål er; hvis han tar kontakt igjen hva sier jeg for å få det til å svi? Jeg skjønner jo at han muligens vil komme hit å knulle når han føler for det. Det er nok det han ser for seg. Så jeg trenger et godt svar å gi han da😆

Anonymkode: de56e...53a

Hva i all verden skal du med han??

Hvis han kan komme og gå som han vil, så virker det som om du er desperat😣.

Hvis han skulle dukke opp igjen; så si at du faktisk har andre planer.

Ikke la han bruke deg kun for sin egen tilfredstillelse. Du fortjener mer enn det😊.

Anonymkode: 07e63...999

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare droppet å svare om han tar kontakt.

Anonymkode: 7afb6...a7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...