magolia Skrevet 23. desember 2004 #1 Del Skrevet 23. desember 2004 Synes ofte klær, spesielt sengklær, mister den nyevaskede gode lukten hvis jeg har tørket de i tørketrommel. Tips til hvordan jeg kan unngå det...? Had det ikke vært noe på markedet som gir go' lukt i tørketrommelen, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. desember 2004 #2 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg hadde tidligere noen tynne ark - mener de het Bounce eller lignende som jeg puttet i tørketrommelen for god lukt.. Hadde helt glemt at det fantes.. Tror fortsatt det er mulig å få i butikkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 23. desember 2004 #3 Del Skrevet 23. desember 2004 Strengt tatt trenger man ikke tøymykner når man bruker tørketrommel, men jeg bruker det for at klærne skal lukte nyvasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. januar 2005 #4 Del Skrevet 21. januar 2005 My har servietter som man kan legge sammen med klærne når de tromles. De funker om man har 2-3stk og lukten er ganske god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 21. januar 2005 #5 Del Skrevet 21. januar 2005 Er de tørketrommelserviettene fremdeles mulige å få tak i? Har ikke sett dem på kjempelenge. (Hørte et sted at de skulle gå ut, så jeg har vel ikke sett etter dem heller da.) Hos oss luktet det jord av sengetøyet lenge, men etter at vi flyttet og fikk bedre sentrifuge på vaskemaskinen forsvant det. (Så om det var sentrifugen eller ny plassering som gjorde det vet jeg ikke...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå