AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #1 Del Skrevet 29. april 2017 Skal handle litt parfyme og sminke/kremer. Er det billigere å handle på Heathrow enn på Gardermoen? Praktisk sett er det best med Gardermoen, men om man sparer en del på London så gjør jeg jo heller det Er det noen som vet om det er stor forskjell på prisnivået? Anonymkode: 6bc45...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #2 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg vet ikke så mye om prisforskjell, men utvalget i de kategoriene er derimot mye større på Heathrow... Om du feks flyr ut fra Gardermoen kan du jo notere deg prisene der og sammenligne når du flyr hjem fra Heathrow. Så velger du om du vil ta kjøpene der eller på Gardermoen ankomst Anonymkode: 74be9...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 29. april 2017 #3 Del Skrevet 29. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal handle litt parfyme og sminke/kremer. Er det billigere å handle på Heathrow enn på Gardermoen? Praktisk sett er det best med Gardermoen, men om man sparer en del på London så gjør jeg jo heller det Er det noen som vet om det er stor forskjell på prisnivået? Anonymkode: 6bc45...462 Det du jo kan gjøre er jo å sjekke priser og utvalg ved avreise fra Oslo. Regner med at det er det samme på avgang og andkomst. Og så sjekke det opp på Heathrow når du skal hjem. Så ser du jo hva som lønner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaraCaraMia Skrevet 29. april 2017 #4 Del Skrevet 29. april 2017 De har en del merker på Heathrow som de ikke har på Gardermoen. Så jeg ville sjekket prisene på forhånd for begge flyplassene. Spesielt innen parfyme så er utvalget i UK såå mye bedre enn i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. april 2017 #5 Del Skrevet 29. april 2017 Hadde valgt Heathrow, mye større utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Del Skrevet 1. mai 2017 Taxfreepriser er ganske standard rundt om i Europa, så prismessig og mtp kursen tror jeg du ikke kan spare så mye den ene eller den andre veien. Men som sagt, utlandet og spesielt england har veldig godt utvalg. Anonymkode: c9b4a...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Del Skrevet 1. mai 2017 Sjekk også andre nettbutikker, dem kan ha lavere pris en på taxfree. feelnordic.no o.l. Anonymkode: 432a0...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #8 Del Skrevet 1. mai 2017 Når jeg har sjekket (Køben, Stockholm, Heathrow), har Gardermoen kommer best ut. Anonymkode: f9a78...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #9 Del Skrevet 1. mai 2017 Her kan du sjekke priser http://uk.worlddutyfree.com/uks_en/ http://www.tax-free.no/#! Anonymkode: 1631f...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #10 Del Skrevet 1. mai 2017 Kjøpte Clarins Beauty Flash Balm i Manchester på flyplassen for 25 pund. Kostet 319 i taxfreen i Norge, og rundt 30 pund i varehusene. Alkohol var ikke spesielt billig, om man ikke gikk for non-eu tilbudene, som var ganske begrenset. Men 11 pund for en liter sprit er billigere enn i Norge Sigaretter var omtrent samme prisen. Anonymkode: 82f38...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #11 Del Skrevet 2. mai 2017 Når jeg har sjekket, har det lønt seg å handle i Norge. Bortsett fra der det er spesielle tilbud. Litt merkelig at når man reiser fra Skottland til Norge, er whiskyen mye billigere på taxfreeen her hjemme (Min mann noterer seg alltid priser på veg ut, og kjøper på hjemvegen, når vi har landet i Norge). Men dersom du ønsker noe spesielt, lokalt, må man selvsagt handle i utlandet. Anonymkode: 548a3...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå