AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Hei. Jeg er ei jente på 25 år, er ca 67 kg og 168 cm høy. Slank, men høy fettprosent. Har hele livet vært veldig tynn, men de siste tre årene har jeg gått opp ca 15 kg, hvor det meste er fett. Jeg trener ikke, sitter mye i ro. Spiser godteri hver eneste dag, masse karbohydrater og fett. Og ikke minst alkohol 1-3 ganger hver uke. kommende måned har jeg tenkt til å kutte helt ut alkohol, spise LITT godteri en gang i uka, spise grovere, mer protein, grønnsaker osv. Generelt mindre kalorier. I tillegg skal jeg jogge ca 30 min tre ganger i uka, og kjøre styrketrening 3 ganger i uka. Hva kan jeg forvente meg, rent utseendemessig? Anonymkode: bb87e...7e8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Ganske umulig å si. Hvorfor er det så viktig etter 1 mnd? Men du kan vel forvente en kropp som har det bedre. Anonymkode: 5040d...375 1
Svartedauden Skrevet 28. april 2017 #3 Skrevet 28. april 2017 Er vel ikke helt å svare på spørsmålet, men anbefaler deg å laste ned lifesum. Der kan du se hvordan du kan gå ned i vekt, sette hvilket mål osv enkelt. Hjalp meg veldig når jeg skulle ned.
King in the North Skrevet 28. april 2017 #4 Skrevet 28. april 2017 1 måned? Har du tenkt å itte på sofaen resten av året etter den måneden? Drit i det perspektivet og bare kast deg ut i det, uten noen form for fprventninger til spesifikke tidspunkt. La det bli en del av livet ditt istedenfor et skippertak til en uviktig sydentur feks. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #5 Skrevet 28. april 2017 Du kan forvente heftig gangsperr hvis du skal gå fra null til 3 x jogging og 3 x styrke. Anonymkode: 9d852...198 1
linsejesus Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 Du kan forvente at det kanskje blir vanskelig å gjøre så mange og store forandringer på én gang. Da må du ikke gi opp hele greia, men kanskje justere litt. Ellers vil du sikkert oppleve at du kjenner deg mettere enn før, sover bedre, og etter hvert får mindre søtsug. Personlig nekter jeg meg ikke noe når det gjelder mat, og for meg blir det da enklere å spise sunt. Hvis jeg tenker at jeg ikke "får lov", blir jeg besatt av det jeg ikke får lov til. Og så pleier jeg å legge opp til å spise bare det jeg har lyst på en dag i uka, gjerne lørdag. 1
penny_ Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 Anbefaler deg å tilvenne deg trening gradvis, spesielt jogging. Jeg var vant med gym en gang i uka og deretter ingen trening hele sommeren. På høsten begynte jeg med 1 dobbel gymtime + to dager med en annen løpeaktivitet i uka. Da kom beinhinnebetennelsen i leggene, og den har jeg enda ikke blitt kvitt etter mange år.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #8 Skrevet 30. april 2017 På 28.4.2017 den 23.54, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ei jente på 25 år, er ca 67 kg og 168 cm høy. Slank, men høy fettprosent. Har hele livet vært veldig tynn, men de siste tre årene har jeg gått opp ca 15 kg, hvor det meste er fett. Jeg trener ikke, sitter mye i ro. Spiser godteri hver eneste dag, masse karbohydrater og fett. Og ikke minst alkohol 1-3 ganger hver uke. kommende måned har jeg tenkt til å kutte helt ut alkohol, spise LITT godteri en gang i uka, spise grovere, mer protein, grønnsaker osv. Generelt mindre kalorier. I tillegg skal jeg jogge ca 30 min tre ganger i uka, og kjøre styrketrening 3 ganger i uka. Hva kan jeg forvente meg, rent utseendemessig? Anonymkode: bb87e...7e8 Hvis du klarer å gjennomføre det du har lagt opp til av trening så vil du allerede etter en måned se forskjell (jeg er dobbelt så gammel som deg, og fikk tydelig strammere kropp allerede etter en mnd. Ikke stress med vekta, spis sunt og normale mengder så går du ned sakte men sikkert Anonymkode: 757c3...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå