Teardrop Skrevet 28. april 2017 #1 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Har hørt og lest tips om å bruke hostesaft eller grapefruktjuice. Planen var å kjøpe begge i morgen...Helt til jeg googlet begge.... Hostesaft er for tynnere slim, og juicen for å få tykkere.... Hva er best for spermen? Jeg aner jo ikke om mitt slim er tykt eller tynt :/ Jeg kan i hvert fall ikke kombinere begge som jeg hadde planer om Noen som vet om det er mest positivt med tykt eler tynt slim? Endret 28. april 2017 av Teardrop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 29. april 2017 #2 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg brukte begge deler , og jeg ble gravid samme mnd, men mistet dessverre. Grapefrukt juice skal gjøre at du får mer slim, mens hostesaften skal gjøre den tynnere og lettere for spermen å komme frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 30. april 2017 #3 Del Skrevet 30. april 2017 Grapefruktjuice er for å få mer EL-slim, ikke tykkere, og hostesaft for å få tynnere. Det er lettere for spermen å svømme frem om det er tynt, derfor skal det være best. Ergo kan du kombinere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg kjøpte meg en grapefrukt juice, det er seriøst noe av det VÆRSTE jeg har smakt! FYF......!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Del Skrevet 3. mai 2017 Brukte begge og ble gravid den mnd hostesaften er for tynnere slim og juicen for mer, ikke tykkere Anonymkode: 7bf3f...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Del Skrevet 3. mai 2017 Hva slags hostesaft kjøpte dere? Vanlig reseptfri på apoteket? Presset dere grapefruktjuice selv? Anonymkode: 7d94a...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Del Skrevet 3. mai 2017 Altså, dette er bare tull. Det er nok tilfeldighetene at dere har blitt gravid. Hostesaft har ingenting med slimhinnene i underlivet og gjøre. På apoteket sa de at det er ikke bra og ta hostsaft når det ikke er nødvendig pga ikke hoste. Det er medisiner tross alt. De har opplevd at folk kjøper dette pga de tror de kan bli gravid, men sorry damer det stemmer ikke. Anonymkode: 7b951...f52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 3. mai 2017 #8 Del Skrevet 3. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, dette er bare tull. Det er nok tilfeldighetene at dere har blitt gravid. Hostesaft har ingenting med slimhinnene i underlivet og gjøre. På apoteket sa de at det er ikke bra og ta hostsaft når det ikke er nødvendig pga ikke hoste. Det er medisiner tross alt. De har opplevd at folk kjøper dette pga de tror de kan bli gravid, men sorry damer det stemmer ikke. Anonymkode: 7b951...f52 Tro kan flytte fjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBlå Skrevet 7. mai 2017 #9 Del Skrevet 7. mai 2017 Vi prøvde i 2 år og ble først gravid den måneden jeg tok slimløsende hostesaft. Mulig det var tilfeldig, men kommer til å ta hostesaft igjen når vi er klare for å forsøke på barn nr. 2. Verdt et forsøk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå