Teardrop Skrevet 28. april 2017 #1 Skrevet 28. april 2017 Når bør man bruke eggløsningstester? morgen? Kveld? Og hvor mange ganger pr døgn er det nødvendig å teste?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #2 Skrevet 28. april 2017 Det velger du selv, men det er lettest om morgenen siden urinen da er naturlig konsentrert. Å teste en gang per døgn er nok for mange, men finner man ikke eggløsning kan det være lurt å gå opp på to ganger per døgn i alle fall i de mest aktuelle dagene. Anonymkode: 7536b...c16
Jolanda Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Jeg testet 2 ganger om dagen når jeg visste/så at det nærmet seg EL men fikk alltid første positive test om kvelden så kun morgen hadde ikke fungert for meg.
Catnip Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Det sies at det vanligste er å få positiv EL-test på ettermiddagen/ kvelden, og det opplever jeg at stemmer for min del. Mine er ofte negative om morgenen og blir positive utover kvelden. Mener at man ikke skal være like rigid på dette med morgenurin som man må være når man tar graviditetstest. 1
Jolanda Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 På 4.5.2017 den 9.55, Catnip skrev: Det sies at det vanligste er å få positiv EL-test på ettermiddagen/ kvelden, og det opplever jeg at stemmer for min del. Mine er ofte negative om morgenen og blir positive utover kvelden. Mener at man ikke skal være like rigid på dette med morgenurin som man må være når man tar graviditetstest. Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå